eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Termomodernizacja budynku zaplecza szatniowego stadionu przy ul. Dworcowej 28 w Knurowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku zaplecza szatniowego stadionu przy ul. Dworcowej 28 w Knurowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 330-48-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-733354c7-a71c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura fizyczna i sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku zaplecza szatniowego stadionu przy ul. Dworcowej 28 w Knurowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733354c7-a71c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00519621/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku zaplecza szatniowego Stadionu przy ul. Dworcowej 28 w Knurowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.2320.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 583336,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku zaplecza szatniowego stadionu przy ul. Dworcowej 28 w Knurowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe:
a) balkonu na I piętrze o wym. 19,71x1,21m;
b) balustrady;
c) obróbek blacharskich;
d) pokrycia dachowego z papy wraz z wywozem i opłatą za utylizację;
e) rynien i rur spustowych wraz z czyszczakami;
f) stolarki drzwiowej oraz bramy – wskazanej w części rysunkowej dokumentacji projektowej;
g) instalacji odgromowej;
h) elementów oświetlenia;
i) fragmentu komina;
j) schodów i murka przy wejściu bocznym wraz z balustradą;
k) krat stalowych okiennych i drzwiowych;
l) murka i zasypania dołu przy bramie wjazdowej z tyłu budynku;
m) opaski chodnika wokół budynku;
2) izolację pionową fundamentów i ścian fundamentowych;
3) ocieplenie ścian budynku oraz izolację dachu, wykonanie nowej elewacji oraz pokrycia dachu;
4) naprawę i przemurowanie komina dymowego, odkucie starego tynku i ponowne otynkowanie kominów wentylacyjnych;
5) wymianę wyłazu dachowego;
6) wymianę obróbek blacharskich dachu, rynien i rur spustowych;
7) wymianę instalacji odgromowej budynku;
8) naprawę schodów zewnętrznych frontowych wraz z tarasem oraz wykonaniem okładziny z płytek gresowych oraz montaż balustrady frontowej;
9) naprawę murka wraz z wykonaniem czapy, naprawa schodów bocznych oraz montaż wpustu odpływowego i balustrady przy wejściu bocznym;
10) zamurowanie drzwi balkonowych na 1 piętrze, wskazanych w części rysunkowej dokumentacji projektowej wraz z montażem okna PCV;
11) zamurowanie bramy wjazdowej wraz z montażem okna PCV oraz zasypaniem dołu i wykonaniem nawierzchni asfaltowej w celu uzupełniania fragmentu drogi;
12) montaż studzienek PP Ø425 oraz osadników rynnowych, a także przewodów PVC-U110 odprowadzających wodę z dachu do istniejącej kanalizacji deszczowej;
13) demontaż istniejących studni murowanych (3 szt.) oraz rurociągu kanalizacji sanitarnej oraz zabudowa nowych studni DN-1200 z rurociągiem PVC-U fi 160;
14) wykonanie oświetlenia elewacji oraz szyldu podświetlanego wraz z niezbędnymi pracami elektrycznymi;
15) wykonanie opaski chodnikowej wokół budynku;
16) dostawę i montaż stojaka na rowery;
17) zakup i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej o wykonaniu projektu w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji w 2023 r. wg wytycznych programu.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń, kart katalogowych, opisów, rysunków oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej stanowiącej Zał. Nr 3 do wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835623,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1198610,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835623,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRB Cwik Andrzej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277263182

7.3.3) Ulica: Raciborska 24

7.3.4) Miejscowość: Turze

7.3.5) Kod pocztowy: 47-420

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835623,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.