eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łanięta › Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Klonowcu Wielkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Klonowcu Wielkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łanięta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łanięta 16

1.5.2.) Miejscowość: Łanięta

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24-356-74-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gminalanieta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalanieta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Klonowcu Wielkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0df69de-c1ae-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00130117/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Klonowcu Wielkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130689/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1263537,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i rozbudową świetlicy wiejskiej w Klonowcu Wielkim, w tym utworzenie placu zabaw. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie: robót ogólnobudowlanych (konstrukcyjno-budowlanych), instalacji elektrycznych (w tym instalacji fotowoltaiki i ogrzewania elektrycznego), instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz utworzenie placu zabaw przy świetlicy (w tym dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw). Roboty budowlane prowadzone będą w miejscowości Klonowiec Wielki, gmina Łanięta na działce ewidencyjnej nr 78/3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Projekty budowlane – załącznik nr 1A do SWZ, obejmujące:
a) Projekt zagospodarowania terenu - plan sytuacyjny,
b) Projekt budowlany – branża ogólnobudowlana,
c) Projekt branży instalacyjnej – instalacje wod.-kan.,
d) Projekt branży instalacyjnej – wentylacji i klimatyzacji,
e) Projekt branży instalacyjnej – elektrycznej,
f) Projekt budowlany - Utworzenie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Klonowcu Wielkim;
wraz z decyzją zezwalającą na rozpoczęcie i prowadzenie robót budowlanych oraz zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych
2) Przedmiary robót – załącznik nr 1B do SWZ, obejmujące:
a) Przedmiar robót – branża budowlana,
b) Przedmiar robót – roboty zewnętrzne,
c) Przedmiar robót – branża sanitarna – instalacje wod.-kan.,
d) Przedmiar robót – branża sanitarna – wentylacja i klimatyzacja,
e) Przedmiar robót – branża elektryczna,
f) Przedmiar robót – utworzenie placu zabaw;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający udostępnia przedmiary robót jedynie jako materiał poglądowo – informacyjny);
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) – załącznik nr 1C do SWZ, obejmujące:
a) SST – branża budowlana,
b) SST – branża sanitarna – instalacje wod.-kan.,
c) SST – branża sanitarna – wentylacja i klimatyzacja,
d) SST – branża elektryczna,
4) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:
a) roboty budowlane,
b) roboty instalacyjne,
c) wykonane instalacje,
d) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń,
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozytywnych końcowych odbiorów przez służby zewnętrzne, w szczególności przez: Straż Pożarną, Sanepid i innych niezbędnych do użytkowania obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zgłoszenie do Operatora Energii wykonanej instalacji fotowoltaicznej celem dokonania właściwego rozliczania energii, jak i zapewnienia czynnego udziału w odbiorach przez te służby oraz poniesienia związanych z tym kosztów.
5. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia poprzez umożliwienie Wykonawcom odbycia wizji lokalnej. W celu odbycia wizji lokalnej Wykonawca musi z wyprzedzeniem poinformować o tym Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej sekretarz@gminalanieta.pl. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców którzy składać będą oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Projektach budowlanych, Przedmiarach robót i SST. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Melka Józef

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610007429

7.3.3) Ulica: Wiosenna

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Informacje dodatkowe do pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Zamówienie zostanie zrealizowane (zakończone) w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Za termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się dzień zgłoszenia przez Wykonawcę, pismem dostarczonym do siedziby Zamawiającego oraz wpisem do dziennika budowy - osiągnięcia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru na piśmie, o którym mowa wcześniej oraz wpisem do dziennika budowy, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 2 pkt 38 i pkt 39 umowy.
2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.