Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja fotowoltaiczna - w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/129501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja fotowoltaiczna - w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c0452e7-ae91-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja fotowoltaiczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dla zadania: „Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A – budowa hali sportowej – instalacja fotowoltaiczna - zaprojektuj i wybuduj” z uwzględnieniem konieczności opracowania ekspertyzy technicznej (budowlanej) nośności i stanu dachu budynku wraz z uwzględnieniem stanu technicznego kominków wentylacji grawitacyjnej oraz elementów zabudowanych na dachu budynku głównego szkoły – części pięciokondygnacyjnej (szczegółową lokalizację opisano w rozdziale V PFU oraz wskazano w załącznikach nr 1 i 2 do PFU);
2) złożenie w imieniu Zamawiającego właściwemu organowi kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych dla projektowanego zadania wraz z uzyskaniem akceptacji tego zgłoszenia przez organ, pozyskanie wszelkich materiałów wyjściowych oraz pozyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zezwoleń decyzji, zgłoszeń itp. aktów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
3) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji wykonanej przez Wykonawcę;
4) zrealizowanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych (w zakresie instalacji fotowoltaicznej, odgromowej, ochrony indywidualnej – asekuracyjnej, oraz robót budowlanych wykazanych w ekspertyzie technicznej koniecznych do wykonania w zakresie dachu, kominków wentylacji grawitacyjnej oraz elementów zabudowanych na dachu budynku głównego szkoły),
wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych we wzorze umowy;
5) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej;
6) zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej, o którym mowa w art. 56 ust. 1a ustawy prawo budowlane;
7) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zgłoszenie zakończenia robót budowlanych/budowy do organu architektoniczno – budowlanego;
8) w uzgodnieniu z Zamawiającym – dokonanie kompletnego zgłoszenia przyłączenia wykonanej mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A.
UWAGA:
Obecnie na terenie szkoły realizowana jest budowa hali sportowej, której to hali dedykowana jest przedmiotowa instalacja fotowoltaiczna. Celem instalacji fotowoltaicznej będzie produkcja energii na potrzeby własne hali sportowej realizowanej w ramach zadania „Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A – budowa hali sportowej”. Dokumentacja techniczna budowanej hali sportowej dostępna jest pod adresem internetowym:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/11070
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) wzorze umowie, ze szczególnym uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego
b) specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami do SWZ.
II. Kwota, którą Zamawiający przeznacza za realizację zamówienia pn.: "Szkoła Filomata, ul. Bojkowska 20A - instalacja fotowoltaiczna - w systemie zaprojektuj i wybuduj" wynosi 124.474,00 zł brutto.
UWAGA:
Wykonawca oświadczy, że zapoznał się z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych - dalej: ustawa o elektromobilności) i że w trakcie obowiązywania Umowy w okresie wymaganym ww. ustawą będzie spełniał wymagania określone w tej ustawie.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zadanie publiczne objęte niniejszą umową w okresie wymaganym ww. ustawą zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy o elektromobilności.
Wykonawca zobowiązuje się, że przy wykonywaniu zadania objętego niniejszą umową zapewni łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, na poziomie wymaganym Ustawą o elektromobilności.
Wykonawca w dniu zawarcia umowy złoży oświadczenie o spełnianiu wymogów Ustawy o elektromobilności oraz zobowiązuje się: do przekazania Zamawiającemu, nie później niż w odstępach 3 miesięcy trwania Umowy, a także na każde żądanie Zamawiającego, pisemnego oświadczenia o spełnianiu obowiązku wynikającego ze zdania poprzedzającego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do Umowy.
Przedłożenie oświadczeń, o których mowa powyżej nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania zestawienia pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania, a także dokumentów dotyczących tych pojazdów.
Wymagany termin gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne 60 miesięcy. Na zamontowane panele fotowoltaiczne (gwarancja produktowa) minimum 120 miesięcy - maksimum 240 miesięcy. Na zamontowane inwertery 96 miesięcy. Termin udzielonej gwarancji będzie liczony od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin gwarancji musi być równy z oferowanym terminem rękojmi),
Wymagany termin rękojmi: Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne 60 miesięcy. Na zamontowane panele fotowoltaiczne (gwarancja produktowa) minimum 120 miesięcy - maksimum 240 miesięcy. Na zamontowane inwertery 96 miesięcy. Termin udzielonej rękojmi będzie liczony od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin rękojmi musi być równy z oferowanym terminem gwarancji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 3.06.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę Solsafe Obrót Energią Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300) przy Al. Armii Krajowej 220 z ceną 138 990,00 zł. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia wynosi 124 474,00 zł brutto. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersją energii umożliwiający odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Dostawy materiałów stopowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych ze sporządzeniem map do celów prawnych na potrzeby postępowań dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.