eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja fotowoltaiczna - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja fotowoltaiczna - w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 238-55-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/12950

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja fotowoltaiczna - w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c0452e7-ae91-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja fotowoltaiczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest:

1) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dla zadania: „Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A – budowa hali sportowej – instalacja fotowoltaiczna - zaprojektuj i wybuduj” z uwzględnieniem konieczności opracowania ekspertyzy technicznej (budowlanej) nośności i stanu dachu budynku wraz z uwzględnieniem stanu technicznego kominków wentylacji grawitacyjnej oraz elementów zabudowanych na dachu budynku głównego szkoły – części pięciokondygnacyjnej (szczegółową lokalizację opisano w rozdziale V PFU oraz wskazano w załącznikach nr 1 i 2 do PFU);
2) złożenie w imieniu Zamawiającego właściwemu organowi kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych dla projektowanego zadania wraz z uzyskaniem akceptacji tego zgłoszenia przez organ, pozyskanie wszelkich materiałów wyjściowych oraz pozyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zezwoleń decyzji, zgłoszeń itp. aktów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
3) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji wykonanej przez Wykonawcę;
4) zrealizowanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych (w zakresie instalacji fotowoltaicznej, odgromowej, ochrony indywidualnej – asekuracyjnej, oraz robót budowlanych wykazanych w ekspertyzie technicznej koniecznych do wykonania w zakresie dachu, kominków wentylacji grawitacyjnej oraz elementów zabudowanych na dachu budynku głównego szkoły),
wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych we wzorze umowy;
5) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej;
6) zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej, o którym mowa w art. 56 ust. 1a ustawy prawo budowlane;
7) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zgłoszenie zakończenia robót budowlanych/budowy do organu architektoniczno – budowlanego;
8) w uzgodnieniu z Zamawiającym – dokonanie kompletnego zgłoszenia przyłączenia wykonanej mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A.


UWAGA:
Obecnie na terenie szkoły realizowana jest budowa hali sportowej, której to hali dedykowana jest przedmiotowa instalacja fotowoltaiczna. Celem instalacji fotowoltaicznej będzie produkcja energii na potrzeby własne hali sportowej realizowanej w ramach zadania „Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A – budowa hali sportowej”. Dokumentacja techniczna budowanej hali sportowej dostępna jest pod adresem internetowym:

https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/11070


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) wzorze umowie, ze szczególnym uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego
b) specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami do SWZ.

II. Kwota, którą Zamawiający przeznacza za realizację zamówienia pn.: "Szkoła Filomata, ul. Bojkowska 20A - instalacja fotowoltaiczna - w systemie zaprojektuj i wybuduj" wynosi 124.474,00 zł brutto.

UWAGA:
Wykonawca oświadczy, że zapoznał się z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych - dalej: ustawa o elektromobilności) i że w trakcie obowiązywania Umowy w okresie wymaganym ww. ustawą będzie spełniał wymagania określone w tej ustawie.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zadanie publiczne objęte niniejszą umową w okresie wymaganym ww. ustawą zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy o elektromobilności.
Wykonawca zobowiązuje się, że przy wykonywaniu zadania objętego niniejszą umową zapewni łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, na poziomie wymaganym Ustawą o elektromobilności.
Wykonawca w dniu zawarcia umowy złoży oświadczenie o spełnianiu wymogów Ustawy o elektromobilności oraz zobowiązuje się: do przekazania Zamawiającemu, nie później niż w odstępach 3 miesięcy trwania Umowy, a także na każde żądanie Zamawiającego, pisemnego oświadczenia o spełnianiu obowiązku wynikającego ze zdania poprzedzającego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do Umowy.
Przedłożenie oświadczeń, o których mowa powyżej nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania zestawienia pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania, a także dokumentów dotyczących tych pojazdów.

Wymagany termin gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne 60 miesięcy. Na zamontowane panele fotowoltaiczne (gwarancja produktowa) minimum 120 miesięcy - maksimum 240 miesięcy. Na zamontowane inwertery 96 miesięcy. Termin udzielonej gwarancji będzie liczony od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin gwarancji musi być równy z oferowanym terminem rękojmi),
Wymagany termin rękojmi: Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne 60 miesięcy. Na zamontowane panele fotowoltaiczne (gwarancja produktowa) minimum 120 miesięcy - maksimum 240 miesięcy. Na zamontowane inwertery 96 miesięcy. Termin udzielonej rękojmi będzie liczony od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin rękojmi musi być równy z oferowanym terminem gwarancji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 3.06.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę Solsafe Obrót Energią Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300) przy Al. Armii Krajowej 220 z ceną 138 990,00 zł. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia wynosi 124 474,00 zł brutto. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.