Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160536/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapewnienie noclegu w hotelu w miejscowości Reykjavik (Islandia)” – powt. 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza, 32
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-507
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrzeromskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrzeromskiego.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf4a6abc-cfc9-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapewnienie noclegu w hotelu w miejscowości Reykjavik (Islandia)” – powt. 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4a6abc-cfc9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegu w hotelu w Reykjaviku w Islandii dla pracowników Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach.
Katalog ogólnych informacji/ wymagań Zamawiającego:
− hotel min. 2 gwiazdkowy, znajdujący się nie dalej niż 2 km i nie więcej niż 15 minut pieszo (najszybszą możliwą do przejścia trasą) od Teatru Narodowego Islandii;
− daty zakwaterowania: od 05-06-2023 do 12-06-2023 r.;
− ilość osób objętych zakwaterowaniem hotelowym: 42 osoby; konfiguracja pokoi jest następująca: 12 pokoi jednoosobowych (SGL) i 15 pokoi dwuosobowych z osobnymi łóżkami (TWIN) – przy czym konfiguracja i liczba pokoi może ulec zmianie.
− pokój hotelowy musi być wyposażony w ręczniki, zestaw kosmetyków (tj. szampon i płyn do kąpieli), suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telewizor;
− śniadanie w hotelu wliczone w cenę noclegu;
− recepcja hotelowa czynna całą dobę;
− Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie pracowników w dwóch hotelach o podobnym standardzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY PRIMA TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382943381
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-008
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY PRIMA TRAVEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY PRIMA TRAVEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2023-06-12INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
- Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Remont wiaduktu nad drogą ekspresową S7 w km 1+305 w m. Jędrzejów
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w Polsce i za granicą.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- Usługi organizacji wyjazdu
- Usługi organizacji wyjazdu
- Usługi hotelowe - Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego II
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.