eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 384/2, 420, 410/3, 411/1, 378, 530 obręb Krzywe, gm. Suwałki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 384/2, 420, 410/3, 411/1, 378, 530 obręb Krzywe, gm. Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 384/2, 420, 410/3, 411/1, 378, 530 obręb Krzywe, gm. Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601e1147-0a4f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002091/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 384/2, 420, 410/3, 411/1, 378, 530 obręb Krzywe gmina Suwałki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3.23. Zamówienie dofinansowane w ramach realizacji projektu "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Krzywe, gm. Suwałki" współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165519/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.3.2021.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1047622,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 394370,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Krzywe na dz. nr ew. 384/2, 420, 410/3, 411/1, 378, 530.
3.2. Zakres robót obejmuje m.in:
- budowę sieci wodociągowej z rur PEØ110mm, SDR 17 PN10 – 655,5m
- montaż zasuwy liniowej DN100 – szt.1,
- montaż hydrantów ppoż. nadziemnego DN80mm – kpl. 5
- budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVCØ200mm, SN8 SDR34 – 426,5m
- montaż studzienek kanalizacyjnych tworzywowych DN600 - kpl. 12
- montaż studnienek z kregów betonowych DN1000 – kpl. 5
- budowę rurociągu tłocznego z rur PEØ75mm, SDR 17 PN10 – 327,0m
(w tym 138m odcinek realizowany metodą bezwykopową)
- budowę rurociągu tłocznego z rur PEØ110mm, SDR 17 PN10 – 9m
- komorę rewizyjną z kręgów betonowych DN1200 z wyposażeniem – kpl. 1
- przepompownię ścieków PS DN1200 (zbiornik polimerobetonowy) z wyposażeniem – kpl. 1
Do budowy sieci wodociągowej oraz przy przewiertach stosować rury o konstrukcji dwuwarstwowej, z polietylenu PE-RC, szereg SDR17, PN10.
Do budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej stosować rury gładkościenne, jednorodne (lite, jednowarstwe), SDR34, SN8.
Studzienki tworzywowe DN 600 mm wyposażyć w teleskopowy adapter do włazów, pierścień odciążający oraz właz żeliwny.
Kinety wszystkich studzienek wykonać jako zbiorcze.
Studzienki kanalizacyjne DN100 i 1200mm wykonać z kręgów betonowych łączonych na uszczelkę (SBR).
Stosować kręgi betonowe o minimalnej wytrzymałości na ściskanie 40 MPa (klasa betonu min. C35/45), o nasiąkliwości poniżej 6%. Dennica studni z prefabrykowaną kinetą ¾ monolityczną, wykonaną z betonu samozagęszczalnego w jednym cyklu technologicznym wraz z przejściami szczelnymi wykonanymi w postaci uszczelki zintegrowanej.
Kręgi winne posiadać fabrycznie osadzone stopnie żeliwne powlekane poliestrem odpowiadające wymaganiom normy PN-EN 13101.
Zwieńczenie studni – zwężka betonowa, wytrzymała na obciążenia pionowe min. 300 kN (30t) oraz właz żeliwny.
Zastosować włazy z żeliwa klasy D400, prześwit 600, pokrywa luźna z wypełnieniem betonowym, wysokość korpusu min. 140mm, głębokość osadzenia w korpusie min. 50mm, waga powyżej 110 kg, zabezpieczona przed obrotem przy najeździe.
Regulację włazów dokonać za pomocą pierścieni wyrównawczych. Przy wysokich regulacjach odpowiednio dobierać pierścienie, stosując te o wysokich wymiarach. Niedopuszczalne jest wyrównywanie włazów za pomocą prętów, blaszek, kamieni, gruzu, pociętych na kawałki pierścieni, płytek, itp. elementów niszczących.
Wszystkie elementy regulacyjne oraz żeliwo spajać aplikując elastyczną masę polimerowo uszczelniająco - spajającą.
Dodatkowo włazy do podłoża przymocować co najmniej trzema śrubami stalowymi z podkładkami.
Teren przepompowni należy wygrodzić ogrodzeniem panelowym z siatki stalowej zgrzewanej ocynkowanej, malowanej na kolor zielony, o wysok. 1,7m. Łączna długość ogrodzenia - min. 10mb, w tym brama wjazdowa dwuskrzydłowa zamykana na kłódkę o szer. min. 2,4m.
Teren przepompowni należy wyłożyć kostką betonową szarą o gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, ze spadkiem w celu odpływu wód deszczowych. Właz przepompowni wynieść ponad teren ok. 15-20 cm.
Na terenie przepompowni zamontować latarnię oświetleniową ze źródłem światła LED o wys 3m.
Zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej zasilanie przepompowni dla kanalizacji sanitarnej będzie odbywać się z projektowanego (wg. oddzielnego opracowania RE Suwałki) złącza kablowo – pomiarowego ZKP zlokalizowanego przy projektowanym ogrodzeniu przepompowni ścieków.
Termin przyłączenia określony został na początek 2022 r.
Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji w pasie drogi gminnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić tut. Urząd Gminy o tym fakcie oraz uzgodnić termin i sposób prowadzenia prac.
Układkę projektowanych sieci należy wykonywać odcinkami, a przed zasypaniem - podłoże, układkę rur, montaż armatury i studni należy każdorazowo zgłosić do odbioru inspektorowi nadzoru.
Montaż przepompowni oraz studni wraz z rurociągami może wiązać się z koniecznością odwodnienia wykopów np. poprzez zastosowanie igłofiltrów.
Każdorazowo sposób odwadniania należy dobrać do aktualnie panujących warunków gruntowo-wodnych i uzgodnić go z projektantem lub inspektorem nadzoru.
Należy przy tym bezwzględnie spełniać wymagania obowiązujących przepisów.
Po wykonaniu robót montażowych, przed przystąpieniem do zasypywania wykopów należy dokonać inwentaryzacji geodezyjnej pod względem sytuacyjnym i wysokościowym ułożonych rurociągów i urządzeń.
Grunt do zasypu powinien być mineralny sypki drobno lub średnioziarnisty wg PN-86/B-002480 umożliwiający zagęszczenie do I=0,98.
Zasypkę wykopów należy wykonywać warstwami, z zagęszczeniem, co 30 cm, zgodnie z pkt 8 normy PN-B-10736.
W przypadku, gdy istniejący grunt nie będzie spełniał powyższych wymagań - zasypanie wykopów należy dokonać gruntem dowożonym.
Po zasypaniu wykopów, teren należy uporządkować i przywrócić do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
Do żwirowania należy użyć pospółki o uziarnieniu od 0 do 32 mm doziarnionej 30% kruszywem łamanym.
W miejscach, gdzie dokonano rozróbki nawierzchni asfaltowej należy ją odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym.
Przed zgłoszeniem do odbioru końcowego wykonać pomiary wydajności i ciśnienia zamontowanych hydrantów.
3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) określa:
niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz załączniki do SWZ: Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót i projekt Umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Zamawiający przekazuje również przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
3.5. Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego,
- zapoznania się z warunkami fizycznymi, prawnymi, środowiskowymi dotyczącymi przedmiotowej inwestycji,
- zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi placu budowy (warunki geologiczne, hydrologiczne, powierzchniowe, energia, transport, woda, zakwaterowanie)
Czynności te Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie i na własny koszt.
3.6.Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia robót zgodnie z umową i ścisłe przestrzeganie harmonogramu robót oraz za zapewnienie jakości, opracowanie projektu organizacji robót (jeżeli będzie wymagana), zapewnienie dojść i dojazdu do posesji, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz za ich zgodność z projektem budowlanym, wymaganiami specyfikacji technicznych, zapisami SWZ oraz postanowieniami Umowy.
3.7.Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania.
3.13.Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.14.Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.15.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.16.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia.
3.18. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436002,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436002,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGBUD PRACE ZIEMNE- WYNAJEM MASZYN Bogdan Piekarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461472907

7.3.3) Ulica: Netta Druga 52B

7.3.4) Miejscowość: Bargłów Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-320

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436002,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.