Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143374/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00149439/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00153667/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00159873/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LEŻAJSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 8
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48172404500
1.5.8.) Numer faksu: +48172404509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwo.lezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starostwo.lezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2fd8d47-f7d8-4791-a6fc-e227271e41e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042695/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku - wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1018525,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku w zakresie Część nr 1 - dostawa i montaż mebli, Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje transport do SOSW w Leżajsku, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku, a także inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 8 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39121000-6 - Biurka i stoły
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 675261,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku w zakresie Część nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego, Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje transport do SOSW w Leżajsku, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku, a także inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 8 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 170028,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku w zakresie Część nr 3 - dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje transport do SOSW w Leżajsku, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku, a także inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 8 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 103173,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku w zakresie Część nr 4 - dostawa i montaż sprzętu sportowego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje transport do SOSW w Leżajsku, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku, a także inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi w niniejszej SWZ.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 8 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 70061,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841546,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1598027,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841546,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Aranżacji I Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721387387
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 4A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841546,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379241,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 8
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w zakresie części nr 3 zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 127 000,00 zł. W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzenia wyboru najkorzystniejszej oferty. W obliczu tejże sytuacji ceny określone we wszystkich złożonych ofertach, dla części zamówienia nr 3 nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację przedmiotowych części postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156603,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283418,10 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97437,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318608,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97437,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORTPLUS.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812073848
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 75a
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97437,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-18INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO OD 01.01.2026 R. DO 30.06.2026 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI"
- Dostawa 31 kompletów ubrań specjalnych ciężkich na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2026 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Zakup sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





