eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75-610-62-92

1.5.8.) Numer faksu: 75-744-28-57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamiennagora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2a8666-ec92-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000967/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg Gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem strony z prowadzonym postępowaniem - adres strony
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Kamienna Góra reprezentowana przez Wójta Gminy Kamienna Góra z/s Kamiennej Górze (58-400), Aleja Wojska Polskiego 10
2) z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@gminakg.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.7031.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
Rejon obejmujący Czadrów, Krzeszów, Lipienica, Krzeszówek, Gorzeszów, Kochanów, Dobromyśl, Jawiszów, Olszyny.
W ramach tej części zamówienia usługą zimowego utrzymania objęte będą drogi gminne o statusie drogi publicznej oraz drogi wewnętrzne stanowiące własność gminy Kamienna Góra, zlokalizowane w obrębie terenów zabudowanych miejscowości Czadrów, Krzeszów, Lipienica, Krzeszówek, Gorzeszów, Kochanów, Dobromyśl, Jawiszów, Olszyny. bądź prowadzące do budynków mieszkalnych w tych miejscowościach.
Przewidywany wymiar godzin wykonywania usług zimowego utrzymania dróg, przewidywany na podstawie średniej liczby godzin wykonywania takich usług w okresie minionych 3 lat, wynosi 96 godzin. Wielkość ta stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista liczba godzin wykonywania tych usług, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry materiału uszorstniającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2.
Rejon obejmujący Janiszów, Przedwojów, Ptaszków, Dębrznik
W ramach tej części zamówienia usługą zimowego utrzymania objęte będą drogi gminne o statusie drogi publicznej oraz drogi wewnętrzne stanowiące własność gminy Kamienna Góra, zlokalizowane w obrębie terenów zabudowanych miejscowości Janiszów i Przedwojów bądź prowadzące do budynków mieszkalnych w tych miejscowościach. Ponadto obejmuje drogę gminną prowadzącą z Janiszowa do Przedwojowa (dł. ok. 1,5 km) i drogę gminną wraz z odcinkiem chodnika (dł. ok. 0,46 km) w Przedwojowie od granic administracyjnych Miasta Kamienna Góra do obwodnicy stanowiącej odcinek drogi krajowej nr 5 (dł. ok. 1,8 km).
Przewidywany wymiar godzin wykonywania usług zimowego utrzymania dróg, przewidywany na podstawie średniej liczby godzin wykonywania takich usług w okresie minionych 3 lat, wynosi 203 godziny. Wielkość ta stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista liczba godzin wykonywania tych usług, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry materiału uszorstniającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3.
Rejon obejmujący Czarnów, Rędziny, Pisarzowice, Raszów.
W ramach tej części zamówienia usługą zimowego utrzymania objęte będą drogi gminne o statusie drogi publicznej oraz drogi wewnętrzne stanowiące własność gminy Kamienna Góra, zlokalizowane w obrębie terenów zabudowanych miejscowości Czarnów, Rędziny, Pisarzowice, Raszów, bądź prowadzące do budynków mieszkalnych w tych miejscowościach.
Ponadto obejmuje drogę gminną prowadzącą z Raszowa do Pisarzowic (dł. ok. 2,5 km).
Przewidywany wymiar godzin wykonywania usług zimowego utrzymania dróg, przewidywany na podstawie średniej liczby godzin wykonywania takich usług w okresie minionych 3 lat, wynosi 377 godzin. Wielkość ta stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista liczba godzin wykonywania tych usług, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry materiału uszorstniającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

adanie 4.
Rejon obejmujący Szarocin, Nowa Białka, Leszczyniec, Ogorzelec.
W ramach tej części zamówienia usługą zimowego utrzymania objęte będą drogi gminne o statusie drogi publicznej oraz drogi wewnętrzne stanowiące własność gminy Kamienna Góra, zlokalizowane w obrębie terenów zabudowanych miejscowości Szarocin, Nowa Białka, Leszczyniec, Ogorzelec bądź prowadzące do budynków mieszkalnych w tych miejscowościach. Ponadto obejmuje drogę gminną prowadzącą z Szarocina do Nowej Białki (dł. ok. 1,5 km).
Przewidywany wymiar godzin wykonywania usług zimowego utrzymania dróg, przewidywany na podstawie średniej liczby godzin wykonywania takich usług w okresie minionych 3 lat, wynosi 291 godzin. Wielkość ta stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista liczba godzin wykonywania tych usług, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry materiału uszorstniającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.1) w odniesieniu do sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga aby:

a) Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą jak 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).

2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wskazuje na konieczność:

b) dysponowania przez Wykonawcę pojazdami/sprzętem do realizacji każdej części zamówienia, tj. co najmniej:
1) dwoma ciągnikami z napędem na obie osie (oś przednia i oś tylna) przystosowanymi technicznie do zamontowania lub podłączenia wyposażenia w postaci: pługa klinowego, pługa lemieszowego, rozrzutnika piasku.
2) jednym pojazdem samochodowym z napędem na obie osie (oś przednia i oś tylna) przystosowanym technicznie do zamontowania lub podłączenia wyposażenia w postaci: piaskarki oraz pługa odśnieżnego podgumowanego.

Uwaga:
Wykonawca musi dysponować wyżej wymienioną ilością i rodzajem pojazdów/sprzętu oddzielnie dla każdej części zamówienia – rejonu (tj.: pojazdy/sprzęt w ramach ofert składanych dla poszczególnych części zamówienia (rejonów) nie mogą się powtarzać).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (wzór - załącznik nr 6 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w części dotyczącej usług związanych z przedmiotem zamówienia) na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w kwocie 300 000,00 zł, wraz z dowolnym dokumentem potwierdzającym zapłacenie całości składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty,

2) wykazu urządzeń technicznych (pojazdów i sprzętu) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga aby przedmiotowy wykaz zawierał informację o rodzaju i typie pojazdów w dyspozycji wykonawcy oraz rodzaju wyposażenia (osprzętu) do montażu którego dany pojazd jest przystosowany (m.in.: pług klinowy, pług lemieszowy, rozrzutnik piasku, piaskarka, pług odśnieżny podgumowany), ilość sztuk pojazdów jakimi będzie dysponował wykonawca, a także informację o podstawie dysponowania tymi pojazdami. (wzór - Załącznik nr 5 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) odrębnie dla każdej z części zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.Każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje, że uwzględniając aktualną sytuację rynkową i trudną do przewidzenia zmienność cen na rynku paliw i surowców, przyjęty przez Zamawiającego sposób rozliczeń za wykonane usługi zimowego utrzymania dróg może ulec zmianie - w okresie obowiązywania umowy - w drodze waloryzacji stawki godzinowej (ceny za godzinę wykonywania usług zimowego utrzymania) podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie dla każdej z części niniejszego zamówienia.
Zamawiający przyjął i zastrzega, że waloryzacją objęta będzie tylko część stawki godzinowej (tj. na poziomie 25,0% stawki godzinowej wskazanej w ofercie), która bezpośrednio związana jest z kosztem nabycia (zakupu przez Wykonawcę) paliw zużywanych do napędzania silników pojazdów używanych do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-27 09:50

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Najkorzystniejszy stosunek jakości oraz ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert wskazanych w niniejszej SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.