eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kikół › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sumin PGR wraz z niezbędną infrastrukturą



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sumin PGR wraz z niezbędną infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kikół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Kikół

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-620

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 289 46 70

1.5.8.) Numer faksu: 54 2894670

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kikol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kikol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sumin PGR wraz z niezbędną infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec84fb46-c89a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006396/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sumin PGR wraz z niezbędną infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.271.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sumin PGR wraz z niezbędną infrastrukturą” na długości 1960,0m, działka 11/2- obręb Sumin PGR”. Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja3PGR/2021/2523/PolskiLad, zwanego dalej Programem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w miejscu istniejącego stadionu remontu oraz rozbudowy istniejącej infrastruktury sportowej.
W ramach przedmiotowej przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace:
1. Nawierzchnie drogowe:
• Konstrukcje: droga, zjazdy:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego ACIIS 3 cm
- warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego frakcji 0/31 ,5mm 23 cm
- warstwa mrozoochronna / odsączająca z piasku (min.) 22 cm
Razem: 52 cm
• pobocza:
- górna warstwa z kruszywa łamanego frakcji 0/31 ,5mm 7 cm
- dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31 ,5mm 23 cm
- warstwa mrozoochronna/odsączająca z piasku (min.) 22 cm
Razem: 52 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sumin PGR wraz z niezbędną infrastrukturą” do terminu składania ofert tj. do 06.04.2023 r. do godziny 09.00 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp umieścił na stronie internetowej toczącego się postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Ceny wszystkich złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.