eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748523067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,82284,10096a61b2cf73ffeee2220e4e613f8d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1144d341-bbe9-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014982/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123254/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5717946,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Grodziszczu” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sali gimnastycznej w Grodziszczu i remizy OSP w Gogołowie oraz modernizacja boiska w Pszennie” dofinansowanego ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie fundamentów betonowych i ścian fundamentowych wraz izolacją,
4) wznoszenie ścian kondygnacyjnych,
5) wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej,
6) wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi,
7) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G-K i paneli modułowych wraz z podkonstrukcją,
8) wykonanie tynków wewnętrznych,
9) wykonanie okładzin ściennych ceramicznych i PCV,
10) wykonanie podkładów i posadzek wraz z izolacjami cieplnymi i przeciwilgociowymi,
11) wykończenie posadzek płytkami ceramicznymi i wykładzinami z tworzyw sztucznych,
12) wykonanie systemowej wentylowanej podłogi sportowej na sali gimnastycznej,
13) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
14) wykonanie schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla NPS,
15) roboty malarskie wewnętrzne,
16) docieplenie ścian budynku styropianem i wełną mineralną wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej,
17) dostawa i montaż wyposażenie węzłów higieniczno-sanitarnych,
18) dostawa i montaż wyposażenia sportowego,
19) dostawa i montaż elementów zewnętrznych małej architektury,
20) wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego,
21) wykonanie kanalizacji deszczowej,
22) wykonanie żelbetowego zbiornika p.poż. o pojemności 145m3,
23) montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem przyłączy ciepła technologicznego,
24) wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych,
25) wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z montażem central wentylacyjnych,
26) montaż instalacji elektrycznych zewnętrznych,
27) montaż rozdzielnic elektrycznych,
28) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
29) montaż osprzętu oświetleniowego,
30) wykonanie instalacji odgromowej,
31) wykonanie instalacji teletechnicznej,
32) montaż instalacji fotowoltaicznej,
33) wykonanie dróg i chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
34) wykonanie nowego ogrodzenia,
35) zagospodarowanie terenu w zieleń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja budowlana stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ, Errata stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ oraz informacje uzupełniające stanowiąca Załącznik nr 13 do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12804807,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15310000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12804807,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano-Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842750846

7.3.3) Ulica: Kątki 14

7.3.4) Miejscowość: Kątki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12804807,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.