Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151510/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIESIEKIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3180 955
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3180 940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biesiekierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.biesiekierz.eu/index.php?id=102&rp=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6811498e-ff4d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00208666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000337/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151510/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.SR.271.4.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317086,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn. Zagospodarowanie przestrzeni
publicznej wokół Urzędu Gminy w Biesiekierzu. W ramach realizacji zadania Wykonawca
obowiązany jest wykonać odwodnienie i utwardzenie działki budowlanej nr 67 i 68/1 w
Biesiekierzu (teren wokół budynku Urzędu Gminy w Biesiekierzu) poprzez wykonanie nowej
konstrukcji nawierzchni placów, w części przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki celem
dostosowania wysokościowego, wykonanie ogrodzeń wokół działki nr 67 i 68/1 oraz ustawienie
elementów małej architektury.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - roboty pomiarowe - koryta pod nawierzchnie placów postojowych (0,14 ha); usunięcie warstwy humusu i darniny grubości 40cm, z wywozem
nadmiaru na odkład w miejsce wybrane przez Wykonawcę (650 m2); rozebranie nawierzchni z
betonu o grubości 15cm wraz z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wybrane przez
Wykonawcę (425 m2) i rozebranie ogrodzenia z siatki na linkach (91,5 m)
b) ROBOTY ZIEMNE - wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kategorii I -II do głębokości
3,0m z transportem urobku w miejsce wybrane przez Wykonawcę (87,9 m3) oraz wykonanie
nasypów wraz z zagęszczeniem, pozyskaniem gruntu kategorii I (100,7 m3)
c) PODŁOŻE I PODBUDOWY - koryta o głębokości 50cm pod zjazdy oraz skrzyżowania
wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI z profilowaniem, zagęszczeniem oraz
wywozem urobku w miejsce wybrane przez Wykonawcę (1311,2 m2); podbudowy z kruszyw
łamanych, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm (1311,2 m2); mieszanka kruszywa związana
hydraulicznie cementem C1.5/2, grubość warstwy po zagęszczeniu 22cm (1198,5 m2)
d) NAWIERZCHNIE - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce
cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w kolorach: szarym 789,1 m2; grafitowym
342,6 m2; niebieskim 36,9 m2; piaskowym 77,2 m2; przełożenie nawierzchni istniejącej 65,4 m2
e) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - humusowanie z obsianiem trawą przy grubości humusu 10
cm - humus pozyskany na budowie (866 m2)
f) ELEMENTY ULIC - krawężniki betonowe o wymiarach 15x22cm (kolor szary), z wykonaniem
ławy betonowej o przekroju 0.075m2, na podsypce cementowo-piaskowej (129,7 m); obrzeża
betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin
zaprawą cementową (72 m)
g) INNE ROBOTY - wykonanie ogrodzeń panelowych o wysokości 1.5m z prętów zgrzewanych
punktowo ocynkowanych z powłoką PVC, średnica drutu 4.5mm na słupach stalowych
obsadzonych w stopce betonowej (196,7 m); ustawienie ławki ze stali nierdzewnej o min.
długości 190 cm. (2 szt.); Ustawienie kosza na odpadki ze stali nierdzewnej z wkładem z blachy
60 litrów (1 szt.); ustawienie stojaka na rowery ze stali nierdzewnej, ilość stanowisk 10 (1 szt.);
Wykonanie studzienki ściekowej betonowej z betonu B-45 średnicy 500mm z osadnikiem (wpust
żeliwny) (1 sz.); Dren z rur PVC średnicy 100mm obsypany żwirem układany na głębokości
min.90cm wraz z robotami ziemnymi (95,9 m.); Wykonanie studni rewizyjnych z
prefabrykowanych kręgów żelbetowych o śr. 1000mm głębokości do 3.0m z osadnikiem typu BS
beton C35/45 wraz z robotami ziemnymi (2 szt.); Wykonanie przykanalika z rur PCV o średnicy
200mm wraz z robotami ziemnymi (48 m.); Wykonanie przykanalika z rur PCV o średnicy
160mm wraz z robotami ziemnymi oraz podłączeniem rynny (16,2 m)
h) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z ZUDP, zatwierdzonej w
Starostwie Powiatowym w Koszalinie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania
minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie
skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest
dokumentacja projektowa.
Rozwiązania równoważne
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub
pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań
równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych
parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W
takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego
opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
wart. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. FUKS Krystian Mendziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692324867
7.3.3) Ulica: Mazurska 11
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-394
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BIESIEKIERZ
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Budowa Żłobka Gminnego w Biesiekierzu zlokalizowanego pod adresem Parnowo 26, 76-039 Biesiekierz
więcej: przetargi BIESIEKIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





