eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Remont drogi gminnej 364896K na odcinku I - w km od 0+648 do km 0+768 (sięgacz w km 0+000 do km 0+020, sięgacz w km 0+000 do km 0+095), na odcinku II - w km od 0+768 do km 0+858 (obiekt mostowy ...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 364896K na odcinku I - w km od 0+648 do km 0+768 (sięgacz w km 0+000 do km 0+020, sięgacz w km 0+000 do km 0+095), na odcinku II - w km od 0+768 do km 0+858 (obiekt mostowy ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 364896K na odcinku I - w km od 0+648 do km 0+768 (sięgacz w km 0+000 do km 0+020, sięgacz w km 0+000 do km 0+095), na odcinku II - w km od 0+768 do km 0+858 (obiekt mostowy ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-855f17da-c21b-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014183/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont drogi gminnej 364896K na odcinku I - w km od 0+648 do km 0+768 (sięgacz w km 0+000 do km 0+020, sięgacz w km 0+000 do km 0+095), na odcinku II - w km od 0+768 do km 0+858 ...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 732874,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej 364896K na odcinku I - w km od 0+648 do km 0+768 (sięgacz w km 0+000 do km 0+020, sięgacz w km 0+000 do km 0+095), na odcinku II - w km od 0+768 do km 0+858 (obiekt mostowy w km od 0+768 do km 0+775) w miejscowości Szczawnica, Gmina Szczawnica, zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej SWZ, polegający na wymianie nawierzchni wraz z podbudową, remoncie kanalizacji deszczowej i przepustów, zabezpieczenie obrzeży i korpusu drogi, montaż barier ulicznych, remont i montaż oświetlenia ulicznego, oraz remont obiektu ulicznego.

Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych w zakresie remontu drogi gminnej 364896K na odcinku I - w km od 0+648 do km 0+768 (sięgacz w km 0+000 do km 0+020, sięgacz w km 0+000 do km 0+095), na odcinku II - w km od 0+768 do km 0+858 (obiekt mostowy w km od 0+768 do km 0+775) w miejscowości Szczawnica, Gmina Szczawnica.
Zadanie obejmuje:
1. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznych, betonowych i betonowo - żwirowych, podbudów i korytek ściekowych z elementów betonowych, łapaczy wód powierzchniowych, studzienek ściekowych, krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej,
2. Stabilizację podbudowy na głębokości ok. 30cm, remont kanalizacji deszczowej i przepustów, montaż podbudów, montaż krawężników i ścieków z elementów betonowych na ławie betonowej, zabezpieczenie korpusu drogi koszami siatkowo– kamiennymi, montaż łapaczy wód powierzchniowych, montaż nawierzchni bitumicznej, montaż nawierzchni betonowej z płyt podwójnie zbrojonych, montaż barier ochronnych, montaż ulicznych lamp solarnych i wymiana opraw oświetlenia ulicznego,
3. Remont obiektu mostowego polegający na remoncie kap bezpiecznikowych, poręczy ochronnych, nawierzchni, płyt najazdowych, izolacji przeciwwilgociowej oraz czyszczenie strumieniowe powierzchni betonowych i metalowych wraz z uzupełnieniem ubytków betonu i pomalowaniu konstrukcji betonowej.
UWAGA!
Zamawiający informuje, że przewiduje następujące rodzaje odbiorów:
1) 2 odbiory częściowe
2) odbiór końcowy
- szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SWZ.
W związku z powyższym, rozliczenie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z następującymi założeniami:
- faktura za roboty budowlane wykonane w roku 2022 i potwierdzone protokołem częściowego odbioru robót winna opiewać na kwotę nie większą niż 450357,46 zł;
- faktura za pozostałe roboty budowlane wykonane w roku 2023 i potwierdzone protokołem częściowego odbioru robót winna opiewać na pozostałą do zapłaty kwotę.
Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
4. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098301 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1486793,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098301 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Usług Wielobranżowych i Handlu Robert Szczepaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351007592

7.3.3) Ulica: Skotnicka 51

7.3.4) Miejscowość: Szczawnica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-460

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1098301 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.