Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi serwisu i remontu drukarek, i urządzeń wielofunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.walicki@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi serwisu i remontu drukarek, i urządzeń wielofunkcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7df1003-e028-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR07.2619.3.2022.DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowania i remontu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 254 pkt. 2 w zw. z art. 255 pkt. 3 uPzp unieważnia postępowanie pn. ,„usługi serwisu i remontu drukarek, i urządzeń wielofunkcyjnych”, numer postępowania: BOR07.2619.3.2022.DS, bowiem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zgodnie z informacją opublikowaną na stronie internetowej niniejszego postępowania Zamawiający miał zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 223 800 zł netto - 275 274,00 zł brutto. Wszystkie złożone oferty z wyjątkiem oferty wykonawcy Bogdan Kazimierski "MITEX-SERVICE" przekraczają wyżej przywołaną kwotę. Wobec konieczności odrzucenia oferty wykonawcy Bogdan Kazimierski "MITEX-SERVICE" została spełniona przesłanka z art. 255 pkt. 3 uPzp uprawniająca Zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383858,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Wsparcie techniczne, serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Białymstoku
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.