eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Druk i dostawa albumu i książki na potrzeby XXV Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa albumu i książki na potrzeby XXV Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 28 Lipca 1943 nr 17C

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-233

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mik.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa albumu i książki na potrzeby XXV Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d52a3d7-cb0e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097407/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi poligraficzne (książka) na potrzeby zadania " XXV MDDK" - część piąta zamówienia

1.3.13 Usługi poligraficzne (album) na potrzeby zadania " XXV MDDK" - część trzynasta zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOA-III-4-261-1/23, ZOA-I-1-261-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76178,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i oprawy dwóch pozycji wydawniczych na potrzeby XXV Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego to jest: albumu MDDK w nakładzie 1 000 egzemplarzy oraz książki MDDK w nakładzie 3000 egzemplarzy wraz z usługami powiązanymi, w tym dostawą (transport, wyładunek, wniesienie) do budynku siedziby Zamawiającego przy ul. 28 Lipca 1943 17C w Krakowie. Zamawiający nie przyjmie dostawy „pod drzwi” do samodzielnego rozładunku i wniesienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852 050 94 12

7.3.3) Ulica: Al. Piastów nr 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Odnośnie terminu realizacji, o którym mowa w sekcji ogłoszenia "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej":
Termin tam określony będzie liczony w dniach roboczych:
1) w zakresie albumu MDDK: do 23 dni roboczych od dnia przekazania plików do druku,
2) w zakresie książki MDDK: do 18 dni roboczych od dnia przekazania plików do druku,
- z uwzględnieniem terminów pośrednich wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ/ załącznik nr 1 do umowy.
Za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.