eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Zakup paliw płynnych do pojazdów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błoniu oraz Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup paliw płynnych do pojazdów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błoniu oraz Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błonie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Błonie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/742548

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych do pojazdów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błoniu oraz Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a24d17-c4b8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040300/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zakup paliw płynnych do pojazdów na potrzeby UM Błonie oraz ZUK w Błoniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup z tankowaniem paliwa płynnego tj. benzyny Euro Super 95 oraz oleju napędowego do pojazdów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błoniu, w tym samochodów pożarniczych i urządzeń specjalnych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Błoniu, Bieniewicach, Bieniewie i Górnej Wsi oraz Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu. 1.1 Paliwo dla Urzędu Miejskiego a) benzyna Euro Super 95 w ilości szacunkowej 1.700 l, b) olej napędowy w ilości szacunkowej 47.600 l, 1.2. Paliwo dla Zakładu Usług Komunalnych a) benzyna Euro Super 95 w ilości szacunkowej 1.300 l, b) olej napędowy w ilości szacunkowej 73.300 l,
1.3. Łączny zakup paliwa: a) benzyna Euro Super 95 w ilości szacunkowej 3.000 l, b) olej napędowy w ilości szacunkowej 120.900 l. 2. Sprzedaż paliwa i produktów pozapaliwowych realizowana będzie na zasadach bezgotówkowych. Paliwo będzie spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 1680 z dnia 2015.10.23) zgodnego z obowiązującymi normami. Ponadto do oleju napędowego pobieranego do autobusów zarówno latem jak i zimą (na żądanie) Wykonawca będzie stosował olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych zgodnie z wytycznymi ww . rozporządzenia. 3. Ilości paliwa podane w ust. 1.1 i 1.2 mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanej szacunkowej ilości, tj. zmniejszania lub zwiększania w okresie realizacji umowy ilości każdego zamawianego paliwa nie przekraczającej 20% zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego, bez zmiany ceny ofertowej. 4. Stacja benzynowa musi być usytuowana na terenie Gminy Błonie. 5. Zamawiający przy przedmiocie zamówienia w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie możliwość zakupu akcesoriów do pojazdów (żarówki, płyny itp.). 6. Wykaz pojazdów zawierający marki, numery rejestracyjne pojazdów i nazwiska osób uprawnionych do pobierania paliw i produktów pozapaliowowych stanowi integralną część umowy. 7. Zamawiający przy przedmiocie zamówienia w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie możliwość tankowania pojazdów zastępczych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości tankowania paliw na podstawie karty flotowej: - Wykonawca wyda Zamawiającemu, w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przedłożenia wniosku/zamówienia, karty uprawniające do tankowania dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego oraz dodatkowo 2 karty na okaziciela (uniwersalne). - Jeżeli Wykonawca dysponuje regulacjami określającymi warunki użytkowania kart, regulacje te będą stanowiły załącznik do umowy pod warunkiem, że nie są sprzeczne z postanowieniami umowy. 9. Odbiór paliwa będzie się odbywał stosownie do potrzeb Zamawiającego, a każdorazowy pobór paliwa będzie odnotowywany na dokumencie WZ, zawierającym nr rejestracyjny pojazdu, nazwisko pobierającego paliwo, datę, ilość, rodzaj i cenę paliwa, numer karty paliwowej (*jeśli dotyczy), oraz
adres stacji paliw, kwitowanym przez osobę uprawnioną do odbioru paliwa. W przypadku wprowadzenia kart flotowych każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, adresu, numeru karty, numeru rejestracyjnego pojazdu o ile karta wydana jest na numer rejestracyjny, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 826083,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 826083,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 826083,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAKCES – Centre Szwarczewski Jacek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251007278

7.3.4) Miejscowość: Radonice 5C

7.3.5) Kod pocztowy: 05-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 826083,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.