Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188193/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanej dwukomorowej śmieciarki przeznaczonej do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnej zbiórki odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210022921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4a
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@kostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzk.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanej dwukomorowej śmieciarki przeznaczonej do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnej zbiórki odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de7e0e5c-e17c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188193/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SWZ/5/D/ZOŚ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiot zamówienia śmieciarka, używana
4.1.1. rok produkcji podwozia nie wcześniej niż 2013
4.1.2. rok produkcji zabudowy nie wcześniej niż 2013
4.1.3. przebieg nie więcej niż 100 000 km
4.1.4. pojazd zarejestrowany lub przygotowany do rejestracji na terenie Unii Europejskiej
4.1.5. w dniu dostawy pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji posiadający aktualne
badania techniczne.
4.1.6. pojazd bez wyraźnych, widocznych uszkodzeń blach, dopuszcza się oznaki zwykłego
użytkowania, kompletny, sprawny w dniu przekazania zamawiającemu.
4.1.7. dostawa śmieciarki w godzinach od 7 do 12, pon - piąt. Dostawca uzgodni telefonicznie datę i
godzinę dostawy.
4.2. Lokalizacja dostawy: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o., ul. Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą.
4.3. Zamawiający wymaga aby Dostawca oświadczył, że jest gotowy do świadczenia usług serwisowych dotyczących wszystkich elementów zabudowy w czasie 72 godzin od zgłoszenia przez okres 12 miesięcy od daty wystawienia faktury.
4.4. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pojazdem:
- instrukcji obsługi w języku polskim
- książki serwisowej
- minimum dwóch kompletów kluczyków umożliwiających otwarcie i rozruch pojazdu, dostęp do zbiornika paliwa oraz zbiornika AdBlue
- katalogu części zabudowy
- listy, rodzajów oraz ilości płynów eksploatacyjnych znajdujących się w poszczególnych układach pojazdów w formie odpowiedniego wykazu skumulowanego na kartkach formatu A4 (olej silnikowy, olej w układzie wspomagania, olej w skrzyni biegów, olej w tylnym moście, olej hydrauliczny zabudowy).
- dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego wymianę oleju oraz filtrów w przypadku skrzyni hydraulicznej w ostatnich 10 000km
- dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego wymianę materiałów eksploatacyjnych podwozia w okresie
ostatnich 5 000km (filtry oleju, paliwa, powietrza, systemu osuszania powietrza w układzie pneumatycznym,
olej silnikowy itp.
- wszelkich niezbędnych dokumentów spełniających wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o
transporcie drogowym i pokrewnych, umożliwiających uczestniczenie pojazdu w ruchu drogowym,
4.5. Pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in.: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy. Apteczka spełniająca wymogi normy DIN 13164, gaśnica proszkowa (6 kg, produkcji polskiej), trójkąt ostrzegawczy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie opublikowano ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie o zamówieniu w zakresie przedłużenia terminu składania ofertSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297660 PLN
INNE PRZETARGI Z KOSTRZYNA NAD ODRĄ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów przystosowanych do odbierania i transportu odpadów komunalnych (śmieciarek)"
- "Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową bramową do przewozu odpadów w formie leasingu operacyjnego"
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.