eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nikisiałka Mała

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nikisiałka Mała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nikisiałka Mała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd5f1b7-bc03-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064767/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nikisiałka Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMK.II.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 494927,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji – „Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nikisiałka Mała”.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonej do PFU koncepcji, wykonanie robót budowlanych oraz zagospodarowanie terenu łącznie z budową placu zabaw, stanowiska do grillowania z altaną, mini boiska do piłki nożnej i siatkowej oraz stanowiska do gry w kosza, w tym:
1) Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej na podstawie Koncepcji, zawierającej wytyczne budowlane konieczne do opracowania projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zakres projektowy obejmuje :
a) wykonanie inwentaryzacji budowlanej wraz z oceną stanu technicznego budynku,
b) opracowanie koncepcji projektowej podlegającej zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
c) wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy i przebudowy świetlicy, w tym projektów architektoniczo - budowlanych, konstrukcyjnych i instalacyjnych wraz z wymaganymi uzgodnieniami w zakresie sanitarnohigienicznym, BHP oraz ochrony pożarowej,
d) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zgód, pozwoleń administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę
f) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla części budowlanej,
g) opracowanie przedmiaru robót, szczegółowego kosztorysu inwestorskiego,
h) opracowanie projektu organizacji budowy inwestycji wraz z infrastrukturą,
i) zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały czas trwania inwestycji.
2) Roboty rozbiórkowe budynku, istniejących elementów zagospodarowania terenu.
3) Przebudowa i rozbudowa budynku wraz z elementami komunikującymi z terenem (podjazd dla osób niepełnosprawnych).
4) Wykonanie robót budowlanych w budynku:
a) wykonanie ław fundamentowych żelbetowych,
b) wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych,
c) wykonanie ścian zewnętrznych i działowych z bloczków ceramicznych,
d) wykonanie stropu żelbetowego,
e) wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem i obróbkami,
f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
g) wykonanie izolacji cieplnych poniżej i powyżej poziomu terenu,
h) wykonanie elewacji ścian w systemie BSO,
i) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
j) roboty wykończeniowe,
k) instalacje wewnętrzne:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wody zimnej,
- instalacja wody ciepłej (podgrzewanie z lokalnych podgrzewaczy)
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja fotowoltaiczna.
5) Zagospodarowanie terenu:
a) Przyłącza,
b) zbiornik na nieczystości ciekłe,
c) utwardzenie terenu, skomunikowanie terenu z terenem przyległym (działką drogową),
d) wykonanie altany drewnianej z miejscem do grillowania,
e) wykonanie boiska do piki nożnej i siatkowej, stanowiska do gry w kosza,
f) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, ławki i kosza, stojaka na rowery.
g) oświetlenie

Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Programie funkcjonalno- użytkowym.
Zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo Budowlana Jarosław Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8631225416

7.3.3) Ulica: Kopernika 5/15

7.3.4) Miejscowość: Opatów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 255 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.