eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągŚwiadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170172210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rawska 2-4

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: epwik@epwik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.epwik.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka wodna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b28d6ef-150f-42fb-8d3f-48e6f7611239

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117368/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b28d6ef-150f-42fb-8d3f-48e6f7611239

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Zamawiający nie udzieli odpowiedzi na pytania zadane w formie ustnej lub drogą telefoniczną.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Strony komunikują się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Informacje dot. postępowania, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, ogłoszenia oraz inne dokumenty zamieszczane będą na stronie internetowej Platformy https://ezamowienia.gov.pl.

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem dostawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).

Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
- sprawy merytoryczne - Marta Szulc-Rzucidło tel. 797 003 113,
- sprawy formalne – Małgorzata Jaśniewska tel. 797003432,
komunikacja za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie prowadzonego postępowania

Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Zamawiający nie udzieli odpowiedzi na pytania zadane w formie ustnej lub drogą telefoniczną.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 130/1899/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy oraz dostosowanie systemu wynagradzania do wymagań zgodnych z Dyrektywą Unijną dotyczącą transparentności wynagradzania z 05.2023 roku oraz do porównania tych samych stanowisk w branży wodno – kanalizacyjnej. Projekt powinien obejmować:
a) Etap I „badanie opinii pracowników” – tj. analizę poziomu motywacji i oczekiwań pracowników związanych z systemem wynagrodzeń i premii (badanie przeprowadzone wśród pracowników, metodą audytoryjną), opracowanie raportu i rekomendacji z badania,
b) Etap II „analiza organizacji” – tj. analizę organizacji i identyfikację kryteriów wartościowania, opracowanie listy stanowisk (określenie ilości i rodzaju stanowisk do zwartościowania), wymagania kompetencyjne na każdym poziomie stanowiska, określenie poziomów złożoności stanowisk w każdej ścieżce zawodowej – model wymagań i złożoności stanowisk, zakresy zadań na stanowiskach,
c) Etap III „ przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy” – tj. opracowanie hierarchii stanowisk metodą zakładową analityczno - punktową (wartościowanie stanowisk obecnych oraz ścieżek rozwoju zawodowego dla wszystkich komórek organizacyjnych),
d) Etap IV „ opracowanie taryfikatora i założeń zapisów regulaminu wynagrodzeń/zuzp” – tj. opracowanie projektu taryfikatora, projektu zapisów regulaminu wynagradzania/zuzp,
e) Etap V „polityka płacowa” – tj. opracowanie polityki płacowej (taryfikator powiązany z wynikami wartościowania stanowisk i kategoriami zaszeregowania, projekt siatki płac),
f) Etap VI „wdrożenie” – tj. opracowanie projektu dokumentacji kadrowej, kart wdrożeniowych dla pracowników, opisów stanowisk pracy uwzględniających wymagania kompetencyjne oraz kryteria wartościowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie okresu wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt XII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. w zakresie potencjału osobowego Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. skierują do realizacji niniejszego zamówienia minimum 2 konsultantów posiadających kwalifikacje i doświadczenie w opracowaniu i wdrożeniu oraz realizacji projektów związanych z wartościowaniem stanowisk pracy i projektami zgodnymi z przedmiotem zamówienia (co najmniej 5 projektów w ostatnich 3 latach w przedsiębiorstwach zatrudniających minimum 150 osób, w tym co najmniej 3 dla branży wod-kan),
W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do Przedłożenia wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SWZ.
b. w zakresie doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 3 usługi wartościowania stanowisk pracy i wdrożenia zmian w systemie wynagradzania dla przedsiębiorstwa zatrudniającego minimum 150 osób w branży wodociągowo-kanalizacyjnej wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane.
Wykazane usługi muszą być potwierdzone referencjami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, potwierdzającymi, że zamówienie wykonane zostało terminowo i z należytą starannością. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent składa oświadczenie, wypełnia wykaz wykonanych usług, spełniających wymagania, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0b28d6ef-150f-42fb-8d3f-48e6f7611239

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.