eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Przebudowa drogi gminnej na dz. nr cz. 111, 88 w Gajniku i dz. nr 259, 260, cz. 201 w Nowej Wsi - I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na dz. nr cz. 111, 88 w Gajniku i dz. nr 259, 260, cz. 201 w Nowej Wsi - I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzylesie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej na dz. nr cz. 111, 88 w Gajniku i dz. nr 259, 260, cz. 201 w Nowej Wsi - I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e64a42-dfc6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00205944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002113/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi gminnej na dz. nr cz. 111, 88 w Gajniku i dz. nr 259, 260 cz. 201 w Nowej Wsi- I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dwóch fragmentów drogi gminnej Gajnik – Nowa Wieś. Pierwszy odcinek o długości 0,803 km jest fragmentem gminnej drogi publiczną nr 119963, rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3233 i biegnie przez działki nr 55, 137, cz. 111 w Gajniku. Drugi fragment o długości 0,300 km biegnie przez działkę drogową nr 201 w Nowej Wsi i stanowi pierwszy etap przebudowy drogi gminnej Gajnik-Nowa Wieś. Inwestycja rozpocznie się w miejscu zakończenia nawierzchni asfaltowej. Projekt przewiduje wykonanie konstrukcji podbudowy, wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie poboczy.
Opis stanu istniejącego
Przebudowywane odcinki przebiegają w sąsiedztwie terenów rolniczych. W sąsiedztwie pasa drogowego zlokalizowane są pola uprawne oraz zabudowa zagrodowa. Szerokość pasa drogowego jest zmienna. Odcinek w Gajniku posiada nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym, przebiega niesymetrycznie wzdłuż pasa drogowego i posiada zmienną szerokość. Odcinek w Nowej Wsi posiada nawierzchnię tłuczniową w złym stanie technicznym, w wielu miejscach droga ma zniszczoną nawierzchnię, elementy odwodnienia zamulone lub brak. Występują podłużne koleiny i poprzeczne nierówności. Droga przebiega niesymetrycznie wzdłuż pasa drogowego i posiada zmienną szerokość.
Zakres prac
Przebudowa drogi wykonana będzie w obrębie działek będących własnością Gminy Międzylesie. Inwestorem zadania jest Gmina Międzylesie. Zakres robót objętych przebudową obejmuje:
 ścinanie istniejących poboczy,
 wykonanie podbudowy nawierzchni jezdni
 wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni betonu asfaltowego
 wykonanie nowych poboczy
 obsianie skarp mieszanką traw na warstwie ziemi urodzajnej

Załącznikiem ukazującym obszar i zakres prowadzenia robót, szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokość, jest Załącznik nr 8a do SWZ - Droga Gajnik - projekt budowlany i Załącznik nr 8b do SWZ - Droga Nowa Wieś-Gajnik - projekt budowlany. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określa Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 10a do SWZ - Droga Gajnik i Załącznik nr 10b do SWZ - Droga Nowa Wieś - Gajnik - Etap I - przedmiar. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas wizji w terenie.
Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – Załącznik nr 9a do SWZ-Gajnik – SST i Załącznik nr 9b do SWZ - Droga Nowa Wieś - Gajnik - SST.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na obiekcie wizji lokalnej i zapoznania się ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy żądaniami robót dodatkowych.
Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych , itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane do określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia rozpocznie się po wdrożeniu zmian w organizacji ruchu na obszarze drogi objętym robotami budowlanymi. W okresie wyłączenia przedmiotowego odcinka z ruchu, na każdym etapie prowadzonych prac, należy zapewnić dojazd do przyległych nieruchomości bądź dróg bocznych do nich prowadzących.
Prace ziemne można rozpocząć po pełnym zidentyfikowaniu urządzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej, ich oznakowaniu i zabezpieczeniu.
W przypadku natrafienia w czasie robót na nie ujęte dokumentacją lub inwentaryzacją projektową urządzenia podziemne, należy przerwać roboty, zabezpieczyć wykop i powiadomić zamawiającego i odpowiednie jednostki.
Odbioru wykonania przedmiotu zamówienia dokona komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie. Protokół odbioru końcowego będzie uzupełniony kompletem dokumentacji przewidzianej zakresem wykonania przedmiotu zamówienia.
Zakupione i wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom, wymogom, które określa art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276), art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 nr 92, poz. 881). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prac budowlanych.
Na każdym etapie prowadzonych prac, należy zapewnić dojazd do przyległych nieruchomości i zagród wiejskich bądź dróg bocznych do nich prowadzących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814665,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1092286,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814665,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAR TRANS TRANSPORT HANDEL Przemysław Parasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-103-00-74

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 5

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814665,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.