eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych i dostawa karnetów uprawniających do korzystania z ww. usług dla UJ CM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych i dostawa karnetów uprawniających do korzystania z ww. usług dla UJ CM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94a3829d-ca33-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych i dostawa karnetów uprawniających do korzystania z ww. usług dla UJ CM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a3829d-ca33-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2535899,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych i dostawa karnetów uprawniających do korzystania z ww. usług dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących (w tym dla grup wiekowych: dzieci, studenci, seniorzy).
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 92000000-1 usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe.
7. Podwykonawstwo.
7.1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
7.2.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7.3.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
8.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie karnetów abonamentowych i dostawa karnetów uprawniających do korzystania z ww. usług dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum oraz osób towarzyszących ( w tym dla grup wiekowych: dzieci, studenci, seniorzy).
8.2.Zamawiający przewiduje, celem realizacji zamówienia, dostarczenie przez Wykonawcę 950 karnetów dla pracowników korzystających z usług w trakcie obowiązywania umowy w stosunku, do których Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum przewiduje dofinansowanie ceny brutto każdego karnetu w wysokości 50%.
8.3.Jednocześnie Zamawiający przewiduje dostarczenie przez Wykonawcę 120 karnetów dla osób towarzyszących bez dofinansowania oraz w kategoriach wiekowych: 30 karnetów dla dzieci bez dofinansowania, 30 karnetów dla studentów bez dofinansowania i 30 karnetów dla seniorów bez dofinansowania.
8.4.Zamawiający informuje, ze zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia tj. świadczenie usług sportowo – rekreacyjnych wraz z dostarczeniem karnetów abonamentowych w ilości 1160 karnetów jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że podane zapotrzebowanie na usługę oraz ilości karnetów zostały określone na podstawie dotychczasowego zainteresowania pracowników tą formą rekreacji i zastrzega, że wskazane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Ilości przedstawione w SWZ są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących do wartości umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego zapotrzebowania na określone przedmiotem zamówienia ilości karnetów, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje minimalne miesięczne realizowanie przedmiotu zamówienia na poziomie 300 karnetów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w ramach kwoty, która pozostała do wykorzystania, w formie pisemnej po podpisaniu stosownego aneksu.
8.5.Zamawiający informuje, że liczba osób korzystających z karnetów wynosi 1085 (stan na marzec 2023r.).
8.6.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z usług w trakcie realizacji umowy w okresach miesięcznych w zależności od potrzeb Zamawiającego i zainteresowania pracowników.
8.7.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni możliwość korzystania z zajęć sportowo- rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze obejmującym między innymi: zajęcia fitness, siłownia, basen, sauna, taniec, joga, ścianka wspinaczkowa, lodowisko, grota solna i inne.
8.8.Zamawiający wymaga, aby:
1) na terenie miasta Krakowa był zapewniony dostęp do minimum 220 obiektów,* parametr dodatkowo punktowany oferujących zajęcia o charakterze sportowo - rekreacyjnym, w tym co najmniej:
• 10 obiektów z basenami o długości minimum 25 m każdy, do których dostęp nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami
• aqua aerobic - 9 obiektów
• badminton -3 obiekty
• cross trening - 6 obiektów
• grota solna -7 obiektów
• joga - 34 obiekty
• kręgle - 1 obiekt
• lodowisko – 4 obiekty
• park linowy - 1 obiekt
• park trampolin - 3 obiekty
• sauna - 34 obiekty
• siłownia - 65 obiektów
• squash - 7 obiektów
• sztuki walki - 32 obiekty
• ścianka wspinaczkowa - 10 obiektów
• taniec - 50 obiektów
• tenis stołowy - 10 obiektów
• tenis ziemny - 14 obiektów
• wrotki - 1 obiekt
• zajęcia fitness [obejmujące również: nordic walking (minimum 1 obiekt), pilates (minimum 7 obiektów), spinning (minimum 3 obiekty)] - 96 obiektów
• zajęcia on-line realizowane za pomocą technologii informatycznej Wykonawcy.
2) na terenie województwa małopolskiego był zapewniony dostęp do minimum 200 obiektów, * parametr dodatkowo punktowany, z wyłączeniem obiektów na terenie miasta Krakowa, w tym baseny o długości co najmniej 25 m. w co najmniej następujących lokalizacjach: Skawina, Wieliczka, Zabierzów, Zakopane, Miechów, Wadowice, Nowy Targ, Nowy Sącz, Niepołomice, Myślenice, Gorlice, Sucha Beskidzka.
8.9.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z formularzem oferty wykaz wszystkich obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie miasta Kraków oraz na terenie województwa małopolskiego wraz ze wskazaniem ich adresów, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ.
8.10.Zamawiający informuje, że przez pojęcie jeden obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi sportowo – rekreacyjne, odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako odrębne obiekty.
8.11.Dostęp do obiektów ma mieć charakter nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji w pełnym zakresie godzin otwarcia tych obiektów, chyba, że ograniczenie godzin dostępu zostało nałożone przez same obiekty i taki limit czasowy korzystania z pojedynczej usługi nie może być krótszy niż 60 minut; za wyjątkiem basenów (limit 45 minut) i saun (limit 30 minut) oraz innych zajęć, pod warunkiem, że iż limit ten jest nałożony przez obiekt ( np. związany jest ze względami zdrowotnych) i dotyczy wszystkich użytkowników obiektu, a nie tylko użytkowników programu sportowo-
rekreacyjnego.
8.12.Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy tylko listę imion i nazwisk użytkowników w celu wykonania zamówienia.
8.13.Użytkownicy karnetów (pracownicy i osoby towarzyszące) będą mogli korzystać z obiektów sportowo – rekreacyjnych na podstawie weryfikacji danych konkretnego użytkownika dokonywanej za pomocą imiennych kart lub poprzez aplikację mobilną. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby wszyscy użytkownicy otrzymali karty na nośniku fizycznym z uwagi na fakt, iż część użytkowników będą stanowić seniorzy i/ lub dzieci, którzy mogą nie dysponować urządzeniami mobilnymi. Karta wystawiona przez Wykonawcę ma mieć formę dokumentu imiennego, ważnego po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Zamawiający nie dopuszcza innych sposobów weryfikacji użytkowników karnetów. W przypadku utraty lub zagubienia karty Wykonawca nie będzie pobierać opłat za wydanie duplikatu dokumentu.
8.14.Aktualna lista usług oraz obiektów będzie stale dostępna na stronie internetowej Wykonawcy lub zostanie przekazana Zamawiającemu.
8.15.Jeżeli w trakcie realizacji umowy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania Wykonawca rozszerzy ofertę o nowe obiekty i/lub usługi sportowo – rekreacyjne, wówczas Wykonawca umożliwi korzystanie z nowo dostępnych usług użytkownikom karnetów w ramach zawartej umowy. Dostęp do nowych obiektów i/ lub usług sportowo – rekreacyjnych nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych określonych w ofercie, świadczenie usług będzie odbywało się bez jakichkolwiek dopłat w ramach zaproponowanej ceny imiennego karnetu, zapewniającego abonamentowy (miesięczny) dostęp do usług sportowo – rekreacyjnych, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania dodatkowych opłat przez obiekty sportowo – rekreacyjne do wybranych usług świadczonych przez nie.
9. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2325091,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2325091,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2325091,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750721670

7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2325091,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.