Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159948/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00164336/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00173197/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2a40d1-cf92-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015402/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.003.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
2.1. Dokumentacji projektowej:
-pozyskanie materiałów geodezyjnych wraz z aktualną mapą do celów projektowych dla całości opracowania, wykonanie pomiarów uzupełniających w razie konieczności,
-wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
-wykonanie badań geotechnicznych,
-w razie konieczności wykonanie badań nośności istniejącej nawierzchni,
-w razie konieczności wykonanie wszelkich inwentaryzacji i opinii technicznych w tym również inwentaryzacji zieleni,
-opracowanie szczegółowej koncepcji projektowej na bazie wstępnej koncepcji zawartej w PFU,
- w razie konieczności przygotowanie materiałów oraz uzyskanie niezbędnych odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych,
- opracowanie projektu budowlanego w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, opinii, decyzji oraz pozwoleń,
- przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
- opracowanie i uzgodnienie projektów technicznych i/lub wykonawczych dla wszystkich branż,
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. - - opracowanie przedmiarów robót,
- opracowanie kosztorysów inwestorskich.
2.2. Cześć wykonawcza:
• Wykonanie uzbrojenia terenu, niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania obiektu (przyłącza i instalacje: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, elektrycznej);
• Zakup, dostawa i montaż kontenerowego zaplecza sanitarno-magazynowego;
• Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych wodnego placu zabaw;
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznych (nawierzchnia syntetyczna);
• Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury – ławek, koszy na odpadki, stojaków na
rowery, modułowych przebieralni, tablic z regulaminem użytkowania obiektu;
• Dostawa i montaż słupów i opraw oświetleniowych;
• Rozbudowa rolkowiska o pętlę okalającą wodny plac zabaw – nawierzchnia z asfaltobetonu;
• Wykonanie utwardzonych dojść do obiektu – nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej;
• Wykonanie ogrodzenia wokół strefy wodnego placu zabaw;
• Humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w zakresie niezbędnym do przywrócenia stanu pierwotnego;
• Częściowy demontaż istniejących elementów malej architektury (ławki, kosze na odpadki – docelowo do przeniesienia w inną lokalizację);
• Uporządkowanie terenu.
• Nadzór autorski
3. Zamówienie składa się z części projektowej oraz wykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a i 5 b do SWZ tj.zał nr 5 a Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU. Część opisowa oraz zał nr 5 b Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU Rysunki. Wizualizacja wodnego placu zabaw dostępna jest w zał nr 13 do SWZ
4. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca:
a) od momentu przejęcia placu budowy będzie zobowiązany do zorganizowania cotygodniowej rady budowy z udziałem kierownika budowy, osób nadzorujących budowę oraz przedstawicieli zamawiającego
b) zapewni wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pełnego rozruchu całego przedmiotu
zamówienia,
c) opracuje instrukcje utrzymania, eksploatacji i konserwacji urządzeń i przekaże ją zamawiającemu,
d) przeprowadzi szkolenie ze sposobu obsługi obiektów, w tym urządzeń technicznych wodnego placu zabaw oraz toalety automatycznej, co zostanie potwierdzone odrębnymi protokołami
e) zapewni niezbędne zabezpieczenie terenu inwestycji gdyż roboty będą prowadzone na terenie ogólnodostępnym,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262300-4 - Betonowanie
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 2 000 000,00 zł brutto.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.04.2023r., do godziny 8.00 zostały złożone trzy oferty:
- Przedsiębiorstwo Akwaplanta sp. z o.o. ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław z ceną ofertową -
3 900 330,00 zł brutto
- TOPATOTERA sp. z o.o. ul. Floriana 7, 44-190 Knurów z ceną ofertową - 2 471 103,12 zł brutto
- MWM Sp. o.o. sp. k. ul. A.Grottgera 35, 44-100 Gliwice z ceną ofertową -3 084 212,58 zł brutto.
W związku z powyższym, ceny zawarte w ofertach znacznie przewyższyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty,
o której mowa powyżej, do poziomu ceny złożonej w ofercie z najniższą ceną, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. W tym przypadku postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. Wynika to z zasady racjonalności postępowania, która zakłada jego unieważnienie – bez konieczności badania i oceny ofert – w sytuacji, gdy od początku wiadomo, że cena oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2471103,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900330,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Remonty bieżące dróg, chodników, ulic w 2024 r - część 3 - Usuwanie awarii na chodnikach oraz ich remonty"-powtórzony
- Dostawa środków dezynfekujących do Szpitala w Pyskowicach Sp. z o. o.
- Ubezpieczenie OC na wypadek szkód w środowisku
- Budowa traktów pieszo rowerowych i rowerowych wraz z przebudową fragmentów dróg w Dzierżnie oraz północnej i południowej części Pyskowic
- Modernizacja sieci ciepłowniczej w Pyskowicach
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.