Og³oszenie z dnia 2025-04-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00266432/01 - Wynik z dnia 2025-06-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup kompaktowego, bezza³ogowego statku powietrznego wraz z akcesoriami
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-241
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 743 32 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kompaktowego, bezza³ogowego statku powietrznego wraz z akcesoriami
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b178510d-3a8d-41af-8719-aa07296b29fe
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00202589
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00078429/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup kompaktowego, bezza³ogowego statku powietrznego wraz z akcesoriami
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b178510d-3a8d-41af-8719-aa07296b29fe3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej:
1. Sk³adanie ofert wraz z wymaganymi za³±cznikami nastêpuje za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Sk³adanie pozosta³ych dokumentów (innych ni¿ w pkt 1): wniosków, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê za pomoc± platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl.
3. Komunikacja w postêpowaniu za pomoc± Platformy odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Korzystanie z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia, co jest niezbêdne do z³o¿enia oferty. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Sposób sporz±dzania oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”, zawieraj±cych oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, oraz inne informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, przekazywane w postêpowaniu, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych - okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
5. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB. Zamawiaj±cy zaznacza przy tym, ¿e maksymalny rozmiar pliku podpisanego przy u¿yciu podpisu zaufanego nie mo¿e przekroczyæ 10 MB (wielko¶æ pliku wynikowego – po podpisaniu), a w przypadku pliku podpisywanego przy pomocy aplikacji eDo App (s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego) maksymalna wielko¶æ pliku wynosi 5 MB.
6. Zamawiaj±cy nie udostêpnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie - nale¿y zignorowaæ komunikat pojawiaj±cy siê przy sk³adaniu oferty w tym zakresie. Wzór formularza oferty stanowi za³±cznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
7. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach danych dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
9. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê oznaczeniem: PBG.WZP-3321/01/2025.
10. Osobami uprawnionymi do komunikowania siê z Wykonawcami s±: Anna Byczek, e-mail: wzp@pbgitr.geodezja.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym: RODO):
a. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, 35- 241 Rzeszów, ul. Lubelska 4, tel. 17 743 32 92, e-mail: rodo@pbgitr.geodezja.pl.
b. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, Wykonawca mo¿e kontaktowaæ siê bezpo¶rednio z Inspektorem Ochrony Danych – Pani± Monik± Domino-Wolañczyk, adres e-mail: iod@pbgitr.geodezja.pl.
c. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane:
- w celu wype³nienia obowi±zków prawnych wynikaj±cych z postêpowania udzielenie zamówienia publicznego,
- w celu zawarcia i realizacji umowy (w sytuacji, gdy zostanie ona zawarta z Wykonawc±).
d. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. lit b i c RODO oraz przepisy ustawy prawo zamówieñ publicznych (zwan± dalej: ustaw± Pzp),
e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± organy lub podmioty upowa¿nione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
f. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
g. Na zasadach okre¶lonych w przepisach RODO Wykonawcy przys³uguje: prawo dostêpu do danych, ich sprostowania lub uzupe³nienia, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania.
h. Skorzystanie przez Wykonawcê z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
i. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
j. Wykonawca mo¿e wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO.
k. Podanie danych osobowych przez Wykonawcê jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Og³oszenie o zamówieniu, pkt 3.15.) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PBG.WZP-3321/01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kompaktowego, bezza³ogowego statku powietrznego wraz z akcesoriami. Przedmiot zamówienia stanowi zestaw, na który sk³adaj± siê:
1.1. Bezza³ogowy statek powietrzny o konstrukcji lekkiego wielowirnikowca niewielkich rozmiarów z modu³em RTK, wbudowan± szerokok±tn± kamer± RGB oraz dwoma kamerami zoom RGB
1.2. Aparatura steruj±ca lotem z wbudowanym ekranem
1.3. System zakoñczenia lotu FTS dedykowany dla BSP
1.4. 2× modem GSM kompatybilny z BSP oraz aparatur± steruj±c±
1.5. 2× hub do ³adowania akumulatorów
1.6. 8× akumulator do BSP
1.7. 1× akumulator do aparatury steruj±cej
1.8. 2× Karta microSD 128 GB kompatybilna z oferowanym BSP
1.9. 2× zestaw zapasowych ¶migie³
1.10. Os³ona ¶migie³
1.11. Szelki i uprz±¿ do aparatury steruj±cej
1.12. Zabezpieczenie na ekran aparatury steruj±cej w postaci folii lub szk³a
1.13. Powerbank min. 30 000 mAh do ³adowania kontrolera
1.14. Dysk zewnêtrzny SSD 2 TB
1.15. Walizka transportowa
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, dalej zwany „OPZ”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
1.1. Cena (cena ofertowa brutto) (C) - 60% (minimalizacja),
1.2. Autoryzacja BSP (B) - 20% (maksymalizacja),
1.3. Termin dostawy (T) - 20% (minimalizacja),
2. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C:
najni¿sza cena brutto / cena brutto oferty ocenianej × 60 pkt
B:
Wykonawca, który posiada autoryzacjê sprzeda¿y w Polsce udzielon± przez producenta bezza³ogowych statków powietrznych otrzyma 20 punktów,
Wykonawca, który nie posiada autoryzacji sprzeda¿y w Polsce udzielonej przez producenta bezza³ogowych statków powietrznych otrzyma 0 punktów
T:
Najkrótszy termin dostawy uwzglêdniony do oceny ofert przez Zamawiaj±cego to 10 dni od podpisania umowy.
Najd³u¿szy termin dostawy wymagany przez Zamawiaj±cego to 30 dni od podpisania umowy.
Wykonawca mo¿e zaoferowaæ termin dostawy tylko w przedziale 10, 20 lub 30 dni od podpisania umowy.
Zaoferowany przez Wykonawcê termin dostawy zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 10 dni od podpisania umowy otrzyma 20 punktów,
Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 20 dni od podpisania umowy otrzyma 10 punktów,
Wykonawca, który zaoferuje termin dostawy 30 dni od podpisania umowy otrzyma 0 punktów.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w sytuacji, w której Wykonawca nie wska¿e w Formularzu ofertowym terminu dostawy, Zamawiaj±cy do oceny oferty, przyjmie najd³u¿szy mo¿liwy termin dostawy, tj. 30 dni od podpisania umowy, a w kryterium „Termin dostawy” zostanie przyznane 0 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca wska¿e w Formularzu ofertowym dla tego kryterium termin dostawy d³u¿szy ni¿ 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Natomiast, gdy oferta Wykonawca zostanie opatrzona terminem dostawy krótszym ni¿ 10 dni, Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy maksymaln± liczbê punktów przewidzian± w tym kryterium, tj. 20 pkt. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ w umowie zostanie przyjêty termin realizacji zamówienia 10 dni od podpisania umowy.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w Og³oszeniu warunki oraz uzyska
³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów,
wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = C + B + T
gdzie:
P – suma ilo¶ci uzyskanych punktów
C – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „Cena (cena ofertowa brutto)” (C)
B – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „Autoryzacja BSP” (B)
T – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „Termin dostawy” (T)
4. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja BSP (B)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia) w celu wykazania braku podstaw wykluczenia:
1. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-4 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
d) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia ¿adnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± powinny byæ z³o¿one:1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ w postaci dokumentu elektronicznego) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ
w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. – o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem ofert.
2. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - Propozycja tre¶ci ww. o¶wiadczenia Wykonawców stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 7 SWZ (je¿eli dotyczy).
5. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514), natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z SEKCJ¡ V pkt 5.7.) Og³oszenia.
3. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w SEKCJI V pkt 5.5.) oraz 5.6.) oraz SEKCJI IX pkt 2 i 4 Og³oszenia. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne.
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
5. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6. W formularzu ofertowym w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie, a nie tylko pe³nomocnika.
7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) Zmian stawki podatku od towarów i us³ug – zmiana w powy¿szym zakresie mo¿e nast±piæ na umotywowany wniosek Wykonawcy, który musi zawieraæ kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiana stawki podatku od towarów i us³ug ma wp³yw na cenê lub koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê. W przypadku zaakceptowania zmiany przez Zamawiaj±cego zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto bez zmiany wynagrodzenia netto za przedmiot umowy.
2) Wyst±pienia zdarzenia o charakterze Si³y Wy¿szej uniemo¿liwiaj±cego wykonanie Umowy, zgodnie z jej tre¶ci± (Si³a Wy¿sza oznacza zdarzenie, którego wyst±pienie jest niezale¿ne od Stron i któremu nie mog± one zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a w szczególno¶ci: wojny, stany nadzwyczajne, klêski ¿ywio³owe, epidemie, ograniczenia zwi±zane z kwarantann±, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. Na czas dzia³ania Si³y Wy¿szej obowi±zki Strony, która nie jest w stanie wykonaæ danego obowi±zku ze wzglêdu na dzia³anie Si³y Wy¿szej, ulegaj± zawieszeniu. Strona Umowy, która opó¼nia siê ze swoim ¶wiadczeniem wynikaj±cym z niniejszej Umowy ze wzglêdu na dzia³anie Si³y Wy¿szej nie jest nara¿ona na kary umowne lub rozwi±zanie Umowy z powodu niewykonania lub nienale¿ytego wykonania Umowy. Ka¿da ze stron jest obowi±zana do niezw³ocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zaj¶ciu przypadku Si³y Wy¿szej. O ile druga ze Stron nie wyka¿e inaczej na pi¶mie, Strona, która dokona³a zawiadomienia bêdzie kontynuowa³a wykonywanie swoich obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak równie¿ musi podj±æ wszelkie alternatywne dzia³ania zmierzaj±ce do wykonania Umowy, których nie wstrzymuj± zdarzenia Si³y Wy¿szej, w przypadku ustania Si³y Wy¿szej, Strony niezw³ocznie przyst±pi± do realizacji swych obowi±zków wynikaj±cych z Umowy) – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty lub termin wykonania zamówienia.
2. Ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia umownego, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie umowne powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia umownego.
3. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w pkt 2, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie umowne powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
4. Zmiana umowy nast±pi niezw³ocznie po zatwierdzeniu wniosku, o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia umownego, o którym mowa w pkt 2.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia przy u¿yciu zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-06 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. W odniesieniu do dokumentów wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski.2. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005
r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, je¶li Wykonawca wskaza³ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ w ramach zamówienia.
5. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, kieruj±c go na adres poczty elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Zamawiaj±cy prosi o przekazywanie pytañ na ww. adres równie¿ w formie
edytowalnej, gdy¿ skróci to czas udzielania wyja¶nieñ.
7. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
8. Zaleca siê by Wykonawca kontrolowa³ na bie¿±co stronê prowadzonego postêpowania pod k±tem ewentualnych zmian i modyfikacji tre¶ci SWZ dokonywanych przez Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
9. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania oraz udostêpniania zmian do SWZ oraz dokumentów: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/articles/489/zakup-kompaktowego-bezzalogowego-statku-powietrznego-wraz-z-akcesoriami?m=489.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzeda¿ i dostawa odczynników, materia³ów laboratoryjnych i materia³ów zu¿ywalnych dla Wydzia³ów UR
- Sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych i czekoladowych dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II - 3 czê¶ci
- Sukcesywny zakup paliw p³ynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.
- Modernizacja parkingu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Rzeszowie oraz remont schodów wej¶ciowych, schodów do szatni i sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa sprzêtu medycznego dla Pracowni Endoskopowej - Myjnia endoskopowa podwójna
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabia³u do sto³ówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2026 r.
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





