eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c1d50a6-2500-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Oświęcim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
13.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
13.3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim” – znak sprawy: WI.2712.21.2021.
13.4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
13.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
13.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
13.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
13.8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
13.9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
13.10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
13.11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
... pkt 13 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt. 28 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.2712.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim- Zadanie Nr 1 obejmujące sołectwa: Brzezinka – Pławy
Zakres zamówienia (przedmiotu umowy) obejmuje wykonanie w szczególności tj.:
- odśnieżanie dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.
- zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania ( mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli)
- wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tj. odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów, zwalczanie i likwidowanie śliskości(gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania (mieszanka piaskowo solna) do ogólnej wysokości ok. 12,01% jego wartości na warunkach określonych w SWZ i umowie podstawowej. Zlecenie powtórzenia podobnych usług nastąpi w przypadku zwiększenia ilości świadczonych usług przedmiotu umowy podyktowanych warunkami atmosferycznymi, które spowodują wcześniejsze zrealizowanie usług wynikających z umowy podstawowej;

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Termin płatności faktury 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim - Zadanie Nr 2 obejmujące sołectwa: Harmęże – Rajsko
Zakres zamówienia (przedmiotu umowy) obejmuje wykonanie w szczególności tj.:
- odśnieżanie dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.
- zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania ( mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli)
- wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tj. odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów, zwalczanie i likwidowanie śliskości(gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania (mieszanka piaskowo solna) do ogólnej wysokości ok. 14,32% jego wartości na warunkach określonych w SWZ i umowie podstawowej. Zlecenie powtórzenia podobnych usług nastąpi w przypadku zwiększenia ilości świadczonych usług przedmiotu umowy podyktowanych warunkami atmosferycznymi, które spowodują wcześniejsze zrealizowanie usług wynikających z umowy podstawowej;

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Termin płatności faktury 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim - Zadanie Nr 3 obejmujące sołectwa: Zaborze – Poręba Wielka
Zakres zamówienia (przedmiotu umowy) obejmuje wykonanie w szczególności tj.:
- odśnieżanie dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.
- zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania ( mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli)
- wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tj. odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów, zwalczanie i likwidowanie śliskości(gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania (mieszanka piaskowo solna) do ogólnej wysokości ok. 9,72% jego wartości na warunkach określonych w SWZ i umowie podstawowej. Zlecenie powtórzenia podobnych usług nastąpi w przypadku zwiększenia ilości świadczonych usług przedmiotu umowy podyktowanych warunkami atmosferycznymi, które spowodują wcześniejsze zrealizowanie usług wynikających z umowy podstawowej;

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Termin płatności faktury 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim-Zadanie Nr 4 obejmujące sołectwa : Grojec – Stawy Grojeckie
Zakres zamówienia (przedmiotu umowy) obejmuje wykonanie w szczególności tj.:
- odśnieżanie dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.
- zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania ( mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli)
- wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tj. odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów, zwalczanie i likwidowanie śliskości(gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania (mieszanka piaskowo solna) do ogólnej wysokości ok. 12,36% jego wartości na warunkach określonych w SWZ i umowie podstawowej. Zlecenie powtórzenia podobnych usług nastąpi w przypadku zwiększenia ilości świadczonych usług przedmiotu umowy podyktowanych warunkami atmosferycznymi, które spowodują wcześniejsze zrealizowanie usług wynikających z umowy podstawowej;

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Termin płatności faktury 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim-Zadanie Nr 5 obejmujące sołectwa : Włosienica – Dwory Drugie – Stawy Monowskie
Zakres zamówienia (przedmiotu umowy) obejmuje wykonanie w szczególności tj.:
- odśnieżanie dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.
- zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania ( mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli)
- wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tj. odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów, zwalczanie i likwidowanie śliskości(gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania (mieszanka piaskowo solna) do ogólnej wysokości ok. 11,96% jego wartości na warunkach określonych w SWZ i umowie podstawowej. Zlecenie powtórzenia podobnych usług nastąpi w przypadku zwiększenia ilości świadczonych usług przedmiotu umowy podyktowanych warunkami atmosferycznymi, które spowodują wcześniejsze zrealizowanie usług wynikających z umowy podstawowej;

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Termin płatności faktury 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 w Gminie Oświęcim-Zadanie Nr 6 obejmuje sołectwa : Babice - Broszkowice
Zakres zamówienia (przedmiotu umowy) obejmuje wykonanie w szczególności tj.:
- odśnieżanie dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.
- zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania ( mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli)
- wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tj. odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów, zwalczanie i likwidowanie śliskości(gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania (mieszanka piaskowo solna) do ogólnej wysokości ok. 14,79% jego wartości na warunkach określonych w SWZ i umowie podstawowej. Zlecenie powtórzenia podobnych usług nastąpi w przypadku zwiększenia ilości świadczonych usług przedmiotu umowy podyktowanych warunkami atmosferycznymi, które spowodują wcześniejsze zrealizowanie usług wynikających z umowy podstawowej;

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Termin płatności faktury 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach i chodnikach dla :
- Zadania nr 1 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 2 o wartości min. 25 000 zł brutto
- Zadania nr 3 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 4 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 5 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 6 o wartości min. 25 000 zł brutto.
lub łącznie np. dla wszystkich zadań lub zadań na które Wykonawca będzie składał ofertę
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje sprzętem i środkami transportowymi niezbędnymi do świadczenia usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. :
- ciągnik wraz z pługiem i rozsiewaczem - co najmniej jeden komplet dla każdego zadania na które zostanie przedłożona oferta,
- ładowarka - 1 szt. do wszystkich zadań,
- spycharka / koparko-spycharka - 1 szt. do wszystkich zadań
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej – Załącznik Nr 6
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług – Załącznik nr 4 do SWZ
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej usługi w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach i chodnikach dla :
- Zadania nr 1 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 2 o wartości min. 25 000 zł brutto
- Zadania nr 3 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 4 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 5 o wartości min. 25 000 zł brutto.
- Zadania nr 6 o wartości min. 25 000 zł brutto.
lub łącznie np. dla wszystkich zadań lub zadań na które Wykonawca będzie składał ofertę,


Wykaz sprzętu – Załącznik nr 5 do SWZ
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami :
Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem i środkami transportowymi niezbędnymi do świadczenia usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. :
- ciągnik wraz z pługiem i rozsiewaczem - co najmniej jeden komplet dla każdego zadania na które zostanie przedłożona oferta,
- ładowarka - 1 szt. do wszystkich zadań,
- spycharka / koparko-spycharka - 1 szt. do wszystkich zadań

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – Załącznik nr 2 do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 3 do SWZ
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

25.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
1. Zamawiający nie zapewnia ciągłości wykonywania przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy musi zostać dokonana w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy oraz określa warunki takiej zmiany, w przypadku zmiany ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych netto przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę.
4. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, jak w ust. 3 niniejszego paragrafu, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy o kwotę równą różnicy między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością stawki podatku od towarów i usług (VAT). W oparciu o powyższe Zamawiający sporządzi aneks do umowy, który zweryfikuje wynagrodzenie Wykonawcy od momentu zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, jak w ust. 3 niniejszego paragrafu.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian zawartej umowy w zakresie zmiany zapisów dot.: wykonania przedmiotu umowy własnymi siłami, bez pomocy podwykonawców lub wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawcy/podwykonawców oraz innych powiązanych z ww. zapisami postanowień oraz określa warunki takiej zmiany, w przypadku zmiany polegającej na:
- rezygnacji z dotychczasowego podwykonawcy i realizacji umowy własnymi siłami, bez pomocy podwykonawcy/ców - w przypadku gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował realizację zamówienia przy pomocy podwykonawcy/ców,
- rezygnacji z dotychczasowego podwykonawcy i dopuszczeniu do udziału nowego/wych podwykonawcy/ców - w przypadku gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował realizację zamówienia przy pomocy podwykonawcy/ców.
- dopuszczeniu do udziału podwykonawcy/ców - w przypadku gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizację zamówienia.
6. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, jak w ust. 5 niniejszego paragrafu, Zamawiający dopuszcza możliwość w zakresie zmiany zapisów dot.: wykonania przedmiotu umowy własnymi siłami, bez pomocy podwykonawców lub wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawcy/podwykonawców oraz innych powiązanych z ww. zapisami postanowień. Wykonawca w takiej sytuacji jak wyżej zobowiązany jest do następujących czynności:
1) poinformowania Zamawiającego czy zamierza tylko zrezygnować z dotychczasowego podwykonawcy, czy też zamierza zrezygnować z dotychczasowego podwykonawcy i wskazać nowego podwykonawcę lub wskazać podwykonawcę w sytuacji, gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizację zamówienia,
2) wskazać część/zakres przedmiotu umowy, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy,
3) w przypadku wskazania nowego podwykonawcy Wykonawca powinien zawrzeć umowę, w formie pisemnej, z nowym podwykonawcą zgodnie z zapisami o których mowa w § 9 dot. podwykonawców,
4) wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez nowego podwykonawcę lub samodzielnie, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowanie o udzielnie przedmiotowego zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy na zasadach określonych w art. 118-123 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych. Zmiana postanowień zawartej umowy nie może wpłynąć negatywnie na sposób wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian zawartej umowy w zakresie zmiany zapisów dot.: terminów wykonania przedmiotu ... pkt 25 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.