eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Iławie wraz z ociepleniem - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Iławie wraz z ociepleniem - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyszyńskiego10

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 732 94 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kppsp.ilawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=42890083

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Iławie wraz z ociepleniem - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c404caf-b823-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115960/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 6. Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Iławie wraz z ociepleniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7306852,53 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2205272,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji zespołu budynków Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Iławie w ramach zadania pn. Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Iławie wraz z ociepleniem - etap I zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia), przedmiarem robót, dokumentacją projektową), specyfikacją techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 6 do SWZ). Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności w szczególności:
1) wymianę zewnętrznej stolarki okiennej w szczególności wraz z obróbką otworów po wymianie, wymianą zewnętrznych i wewnętrznych parapetów;
2) wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej wraz z obróbką otworów po wymianie,
3) wykonanie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych ścian fundamentowych + ściany p.poż wraz z odtworzeniem utwardzeń terenu oraz wykonaniem opaski żwirowej,
4) wykonanie izolacji cieplnych ścian zewnętrznych nadziemia, wraz z wylaniem rdzeni żelbetowych oraz wyburzenie węgarków przy bramach garażowych,
5) stropodachy - rozbieranie części okapowej, wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania, rozbieranie attyki bryły "E" - CPR, wykonanie nowej attyki oraz wykonanie całkowicie nowej attyki na bryle "A" od strony drogi wraz dociepleniem attyk i wykonaniem nowych obróbek blacharskich attyk,
6) wykonanie wejścia zewnętrznego do piwnicy i pasa nadrynnowego. Miejsca rozbiórek do odtworzenia.
7) wykonanie instalacji odgromowej oraz podświetlanego LOGO na bryle "E" – CPR;
8) wykonanie przyłącza cieplnego,
9) demontaż istniejącego kotła wraz z zaślepieniem starej instalacji oraz wykonaniem nowego węzła C.O.
10) dostawę i montaż węzła cieplnego
11) wykonanie systemowego zadaszenia nad wejściem do budynku od strony parkingów oraz rozbiórka zadaszenia nad wejściem do części mieszkalnej i wykonaniem nowego,
12) Wykonanie nowych warstw balkonowych na loggiach w tym w szczególności skucie starych i wykonanie nowych warstw balkonowych,
13) Demontaż urządzeń i instalacji technicznych na elewacji wraz z ich wymianą, rozbudową lub ponownym montażem,
14) Demontaż starych rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych
15) zamówienie opcjonalne:
a) wymiana 10 bram wjazdowych wraz z obróbką,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
3) wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;
4) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SWZ,
5) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
6) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
7) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów odbiorowych, na który składały się będą: w szczególności dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z postanowieniami załącznika nr 6 do SWZ.
4. Prawo opcji:
1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb i możliwości, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp;
2) zakres prawa opcji został określony w ust. 2 pkt 12 SWZ,
3) skorzystanie z prawa opcji zostanie poprzedzone jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego- w formie pisemnej, określającym zakres zwiększenia. Podstawę określenia wynagrodzenia wykonawcy przysługującego za realizację prawa opcji stanowić będą ceny określone w ofercie wykonawcy (maksymalne wynagrodzenie przysługujące za realizację prawa opcji podlega waloryzacji na zasadach określonych we wzorze umowy- załącznik nr 6 do SWZ);
4) uprawnienie, o którym mowa w pkt 3, może być wykonywane wielokrotnie do wyczerpania zakresu określonego w pkt 2;
5) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy;
6) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego,
7) nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne, 45453100-8 - Roboty renowacyjne, , 45454100-5 - Odnawianie, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45421132-8 Instalowanie okien, 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych, 45421131-1 instalowanie drzwi, 45262522-6 roboty murarskie, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45443000-4 Roboty elewacyjne, 45261100-5 – Wykonywanie konstrukcji dachowych, 45261410-1 – Izolowanie dachu, 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej.
6. Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia:
1) w trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w obiekcie swoje obowiązki służbowe będą wykonywać pracownicy JRG. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracownikom JRG a także osobom trzecim, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót,
2) prace należy etapować w taki sposób by możliwe było nieprzerwane prowadzenie normalne pracy JRG przy uwzględnieniu jej działań ratowniczych, jak i dodatkowych inny zajęć,
3) ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (roboty przy obiekcie użyteczności publicznej) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową,
4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami;
5) wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy;
6) realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawom: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i ustawy Prawo budowlane,
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownictwa budowy, kierownictwa prac posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia dla specjalności mających zastosowanie ze względu na zakres zadania, dotyczy to wszystkich robót objętych decyzją o pozwoleniu na budowę i decyzjami konserwatorskimi,
8) jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności, opracowań, badań, ekspertyz, uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania lub wykonania własnym kosztem i staraniem - koszty z tym związane winien uwzględnić w cenie ofertowej,
9) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
10) bez wyraźnej zgody Zamawiającego wykonawca nie może na placu budowy instalować reklam pod żadną postacią (baner, plakat, tabliczka, siatka osłaniająca rusztowania z nadrukiem reklamowym itp.),
11) odstępstwo od ww. ustaleń jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy roboty stanowiące odstępstwo od zatwierdzonych rozwiązań projektowych zostały wykonane za zgodą lub na wniosek Zamawiającego.

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421132-8 - Instalowanie okien

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45262522-6 - Roboty murarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na to, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny zwartej w złożonej ofercie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.