Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ciągu komunikacyjnego wraz z odwodnieniem w ul. Św. Krzyża w Szczawnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ciągu komunikacyjnego wraz z odwodnieniem w ul. Św. Krzyża w Szczawnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d8eb9b1-c1a9-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005549/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja ciągu komunikacyjnego wraz z odwodnieniem w ul. Św. Krzyża w Szczawnicy (Polski Ład)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Modernizacja ciągu komunikacyjnego wraz z odwodnieniem w ul. Św. Krzyża w Szczawnicy
Inwestycja polegać będzie na modernizacji ciągu komunikacyjnego oraz systemu odwodnienia ul. Św. Krzyża. Zakres prac obejmie dwa odcinki w km od 0+000 do km 0+380 oraz od km 0+830 do 1+459. W zakres modernizacji wchodzić będą prace związane z wymianą nawierzchni asfaltowych na obydwóch odcinkach, natomiast na odcinku od km 0+830 do 1+459 przewiduje się dodatkowo częściową wymianę podbudowy a co za tym idzie wykonanie dwóch warstw masy asfaltowej w formie warstwy podbudowy oraz warstwy ścieralnej, regulację i odbudowę rowów odwadniających, w ramach modernizacji systemu odwodnienia zamontowane zostaną dodatkowe odwodnienia liniowe które usprawnią odprowadzenie wód opadowych. Dodatkowo w ciągu całej ulicy wprowadzona zostanie nowa organizacja ruchu która oprócz ograniczenia tonażu wprowadzi również ograniczenie prędkości a także ruch jednokierunkowy na odcinku od km 0+830 do km 1+459.
Inwestycja składa się z poniżej wymienionych 3 zadań:
Zadanie 1. „Remont drogi gminnej 364872K w km 0+000 – 0+629 w ciągu komunikacyjnym ul. Św. Krzyża w Szczawnicy” na działkach nr ewid.: 5496, 2130/5, 1895/3, 1895/2, 1895/3, ul. Św. Krzyża w Szczawnicy.
Rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót remontowych:
1. Cięcie piłą i zerwanie asfaltu na początku i końcu remontowanego odcinka.
2. Czyszczenie mechaniczne i skropienie emulsją asfaltową.
3. Ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne, siatka z włókna szklanego 120x120 wstępnie bitumowana z posypką.
4. Ułożenie nawierzchni z warstwy mieszanek bitumiczno-grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa grubości 4cm.
5. Skropienie emulsją asfaltową.
6. Ułożenie nawierzchni z warstwy mieszanek bitumiczno-grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm.
7. Remont prawostronnych odwodnień liniowych z korytek betonowych poprzez odcinkową wymianę na nowe,
Długość remontowanego odcinka wynosi 629m, szerokość średnio 3,5m.
Zadanie 2. „Remont drogi gminnej 364873K w km 0+000 – 0+380 w ciągu komunikacyjnym ul. Św. Krzyża w Szczawnicy” na działkach nr ewid.: 1895/3, 1938/1, 1936/1, 1934/5, 1934/3, 1935/1, 1927/1 ul. Św. Krzyża w Szczawnicy.
Rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót remontowych:
1. Cięcie piłą i zerwanie asfaltu na początku i końcu remontowanego odcinka.
2. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość ok. 8 cm.
3. Skropienie emulsją asfaltową.
4. Ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne, siatka z włókna szklanego 120x120 wstępnie bitumowana z posypką.
5. Ułożenie nawierzchni z warstwy mieszanek bitumiczno-grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa grubości 4cm.
6. Skropienie emulsją asfaltową.
7. Ułożenie nawierzchni z warstwy mieszanek bitumiczno-grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm.
Zadanie 3. „Opracowanie i zatwierdzenie nowej organizacji ruchu w ciągu komunikacyjnym ul. Św. Krzyża w Szczawnicy od km 0+830 do km 1+459 (czyli w km 0+629 – 0+000 drogi gminnej 364872K)”.
W ramach zadania należy opracować i zatwierdzić czasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót oraz stałą, docelową, która ma uwzględniać ograniczenia tonażu oraz ograniczenie prędkości a także ruch jednokierunkowy na odcinku w km 0+830 do km 1+459 ciągu komunikacyjnego ul. Św. Krzyża w Szczawnicy, (czyli w km 0+629 – 0+000 drogi gminnej 364872K) do skrzyżowania z ul. Sopotnicką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.
Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878668,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890775,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878668,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878668,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.