Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej
w Gminie Bolesław, wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Główna 58
1.5.2.) Miejscowość: Bolesław
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326424501, 326424071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznejw Gminie Bolesław, wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-119d2de5-b574-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025492/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej w Gminie Bolesław wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3017319,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn: „Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej w Gminie Bolesław, wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 1 – Termomodernizacja budynku Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Podlipiu,
Zadanie nr 2 – Termomodernizacja budynku Domu Wiejskiego w Ujkowie Nowym.
Zakres rzeczowy realizacji zamówienia (Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2) obejmuje w szczególności:
1. roboty budowlane: ocieplenie fundamentów, ocieplenie elewacji budynku, ocieplenie poddasza, wykonanie tynku silikonowego ścian i tynku mozaikowego w strefach cokołowych, rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi, wymiana pojedynczych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, pokrycie dachu blachą dachówkopodobną w kolorze grafitowym (dotyczy DW Ujków Nowy), pokrycie dachu blachą trapezową w kolorze grafitowym (dotyczy ZPS w Podlipie), montaż rynien, rur spustowych i wykonanie obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty malarskie (dotyczy ZPS w Podlipiu),
2. przebudowa kotłowni gazowej i centralnego ogrzewania: przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (m.in.wymiana grzejników), wymiana kotłów gazowych wraz z urządzeniami technologicznymi kotłowni,
instalacja wewnętrzna gazowa w pomieszczeniu kotłowni, instalacja kanalizacji sanitarnej w kotłowni,
roboty budowlane wynikłe po robotach instalacyjnych,
3. instalacje elektryczne i instalacja fotowoltaiczna: budowa instalacji fotowoltaicznej, modernizacja układu zasilania, instalacja przeciwprzepięciowa i przeciwporażeniowa, montaż instalacji odgromowej,
4. przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń zamontowanych zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia,
5. opracowanie dokumentacji powykonawczej (wersja papierowa 2 – egz. oraz wersja elektroniczna na nośniku pendrive – format PDF)
Zadanie nr 1 realizowane na podstawie Zgłoszenia nr SAB.6743.4.87.2021 z dnia 30.11.2021r.
Zadanie nr 2 realizowane na podstawie Pozwolenia na budowę: Decyzja nr 234/2020 z dnia 20.04.2020r. Starosty Olkuskiego i Decyzja nr 118/2021z dnia 10.02.2021r.
6. uzyskanie decyzji UDT zezwalającej na eksploatację kotła gazowego (dotyczy ZPS Podlipie)
Zadanie nr 1 realizowane na podstawie Zgłoszenia nr SAB.6743.4.87.2021 z dnia 30.11.2021r.
Zadanie nr 2 realizowane na podstawie Pozwolenia na budowę: Decyzja nr 234/2020 z dnia 20.04.2020r. Starosty Olkuskiego i Decyzja nr 118/2021z dnia 10.02.2021r.
7. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 zawierają, załączone do niniejszej SWZ: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5305256,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5305256,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5305256,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Gałek, KBI TECHNIKA GRZEWCZA i WENTYLACYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351024685
7.3.3) Ulica: NA BŁONIE 3C/58
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-147
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie termomodernizacji budynku, wymiana pokrycia dachu, wykonanie instalacji fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF GAŁEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF GAŁEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5305256,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI BOLESŁAW
więcej: przetargi BOLESŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- Budowa rowu w rezerwacie przyrody Czarne Doły
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wraz z instalacją urządzeń OZE obiektów użyteczności publicznej - sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





