eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław"Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej w Gminie Bolesław, wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej
w Gminie Bolesław, wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Główna 58

1.5.2.) Miejscowość: Bolesław

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326424501, 326424071

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej
w Gminie Bolesław, wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-119d2de5-b574-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025492/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej w Gminie Bolesław wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3017319,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn: „Modernizacja energetyczna 2 budynków użyteczności publicznej w Gminie Bolesław, wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 1 – Termomodernizacja budynku Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Podlipiu,
Zadanie nr 2 – Termomodernizacja budynku Domu Wiejskiego w Ujkowie Nowym.
Zakres rzeczowy realizacji zamówienia (Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2) obejmuje w szczególności:
1. roboty budowlane: ocieplenie fundamentów, ocieplenie elewacji budynku, ocieplenie poddasza, wykonanie tynku silikonowego ścian i tynku mozaikowego w strefach cokołowych, rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi, wymiana pojedynczych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, pokrycie dachu blachą dachówkopodobną w kolorze grafitowym (dotyczy DW Ujków Nowy), pokrycie dachu blachą trapezową w kolorze grafitowym (dotyczy ZPS w Podlipie), montaż rynien, rur spustowych i wykonanie obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty malarskie (dotyczy ZPS w Podlipiu),
2. przebudowa kotłowni gazowej i centralnego ogrzewania: przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (m.in.wymiana grzejników), wymiana kotłów gazowych wraz z urządzeniami technologicznymi kotłowni,
instalacja wewnętrzna gazowa w pomieszczeniu kotłowni, instalacja kanalizacji sanitarnej w kotłowni,
roboty budowlane wynikłe po robotach instalacyjnych,
3. instalacje elektryczne i instalacja fotowoltaiczna: budowa instalacji fotowoltaicznej, modernizacja układu zasilania, instalacja przeciwprzepięciowa i przeciwporażeniowa, montaż instalacji odgromowej,
4. przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń zamontowanych zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia,
5. opracowanie dokumentacji powykonawczej (wersja papierowa 2 – egz. oraz wersja elektroniczna na nośniku pendrive – format PDF)
Zadanie nr 1 realizowane na podstawie Zgłoszenia nr SAB.6743.4.87.2021 z dnia 30.11.2021r.
Zadanie nr 2 realizowane na podstawie Pozwolenia na budowę: Decyzja nr 234/2020 z dnia 20.04.2020r. Starosty Olkuskiego i Decyzja nr 118/2021z dnia 10.02.2021r.
6. uzyskanie decyzji UDT zezwalającej na eksploatację kotła gazowego (dotyczy ZPS Podlipie)
Zadanie nr 1 realizowane na podstawie Zgłoszenia nr SAB.6743.4.87.2021 z dnia 30.11.2021r.
Zadanie nr 2 realizowane na podstawie Pozwolenia na budowę: Decyzja nr 234/2020 z dnia 20.04.2020r. Starosty Olkuskiego i Decyzja nr 118/2021z dnia 10.02.2021r.
7. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 zawierają, załączone do niniejszej SWZ: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5305256,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5305256,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5305256,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Gałek, KBI TECHNIKA GRZEWCZA i WENTYLACYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351024685

7.3.3) Ulica: NA BŁONIE 3C/58

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 30-147

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie termomodernizacji budynku, wymiana pokrycia dachu, wykonanie instalacji fotowoltaicznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5305256,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.