Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00166254/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MIEJSKI W RUDZIE ŚLĄSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241468653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Lipa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-703
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 779 59 17
1.5.8.) Numer faksu: (32) 779 59 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip2.szpitalruda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07be2e71-c679-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07be2e71-c679-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/SMRS/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usług został określony w załączniku nr 1, 4, 5 do SWZ/UMOWY oraz 10 do SWZ.
2. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług (tj. osoby przygotowujące posiłki) były zatrudnione na umowę o pracę.
3. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osoby na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań o którym mowa w pkt 2 powyżej, zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ).
4. Zgodnie z art. 359 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych przy udzielaniu zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi stosuje się przepisy ustawy właściwe dla zamówień klasycznych o wartości mniejszej niż progi unijne - jeżeli wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130 000 złotych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 12.04.2023 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 3 083 927,52 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, z czego cena oferty z najniższą ceną wynosi 3 918 399,82 zł.
Jak wynika z powyższego, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 834 472,30 zł brutto, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Powyższa okoliczność stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3918399,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4945603,13 PLN
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Sporządzanie projektów podziałów, stabilizacji znaków granicznych oraz sporządzanie map do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie Miasta Ruda Śląska
- Wyceny nieruchomości - 4 części
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Świadczenie usługi cateringowej w trakcie WEZUT 2024 dla Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji dotyczących podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Sukcesywna usługa cateringowa z zakresu przygotowania, dostarczania i podawania posiłków na spotkania oraz różne eventy organizowane przez komórki organizacyjne Ministerstwa Cyfryzacji
- Dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.