Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154902/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie, dostarczanie i podanie posiłków: dzieciom, uczniom i młodzieży
w szkołach i oddziałach przedszkolnych oraz osobom dorosłym, zwłaszcza starszym, chorym lub niepełnosprawnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ADAMÓWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650003475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 97
1.5.2.) Miejscowość: Adamówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-534
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166229001
1.5.8.) Numer faksu: 166229001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@adamowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.adamowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP): http://bip.gops.adamowka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, dostarczanie i podanie posiłków: dzieciom, uczniom i młodzieżyw szkołach i oddziałach przedszkolnych oraz osobom dorosłym, zwłaszcza starszym, chorym lub niepełnosprawnym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2263f1-0109-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005043/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowywanie, dostarczanie i podanie posiłków: dzieciom, uczniom i młodzieży w szkołach i oddziałach przedszkolnych oraz osobom dorosłym, na terenie Gminy Adamówka w okresie: 01.09.2021– 31.08.2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 336789,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje: przygotowywanie, dostarczanie i podanie posiłków: dzieciom, uczniom i młodzieży w szkołach i oddziałach przedszkolnych:
- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Adamówce (nr budynku: Adamówka 180) wraz z dwoma oddziałami przedszkolnymi przy Szkole Podstawowej w Adamówce (nr budynku: Adamówka 26) oraz oddziałem przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Adamówce, w miejscowości Krasne (nr budynku: Krasne 60);
- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Adamówce – Filia w Cieplicach wraz z oddziałem przedszkolnym w Cieplicach (nr budynku: Cieplice 41),
- Szkoła Podstawowa im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Majdanie Sieniawskim wraz z oddziałem przedszkolnym (nr budynku: Majdan Sieniawski 197),
oraz osobom dorosłym, zwłaszcza starszym, chorych lub niepełnosprawnym i samotnym na terenie Gminy Adamówka w okresie: 02.09.2021 r. – 31.08.2022 r.
Dowozu posiłków do szkół, oddziałów przedszkolnych oraz do miejsca zamieszkania osób dorosłych zwłaszcza starszych, chorych lub niepełnosprawnych i samotnych Wykonawca dokona we własnym zakresie, zgodnie z ilościami i w godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Centrum Usług Społecznych w Adamówce i dyrektorami szkół z terenu gminy Adamówka.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Obiady przygotowywane do spożycia w stołówce Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Adamówce (Adamówka 180) powinny być 2-daniowe z napojem (zupa, drugie danie, napój).
Dwudaniowe obiady przygotowane w kuchni Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Adamówce (nr budynku: Adamówka 180) Wykonawca dowozi do
dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Adamówce (nr budynku: Adamówka 26);
- oddziału przedszkolnego przy SP w Adamówce, w miejscowości Krasne (Krasne 60);
- Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II – Filia w Cieplicach wraz z oddziałem przedszkolnym (Cieplice 41);
- Szkoły Podstawowej im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Majdanie Sieniawskim wraz z oddziałem przedszkolnym (Majdan Sieniawski 197)) ;
- osób dorosłych, zwłaszcza starszych, chorych lub niepełnosprawnych i samotnych z terenu Gminy Adamówka.
Zamawiający zabezpiecza termosy do przewożenia obiadów do szkół, oddziałów przedszkolnych i osób dorosłych.
Zamawiający zabezpiecza naczynia do wydawania posiłków w: stołówce Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Adamówce (Adamówka 180), dwóch oddziałach przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Adamówce (Adamówka 26) oraz w Szkole Podstawowej wraz z oddziałem przedszkolnym w Majdanie Sieniawskim.
Wykonawca zabezpiecza jednorazowe naczynia do wydawania posiłków w: Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Adamówce – Filia w Cieplicach wraz z oddziałem przedszkolnym oraz w oddziale przedszkolnym przy SP w Adamówce, w miejscowości Krasne.
Wykonawca zabezpiecza jednorazowe (jedno i wieloskładnikowe) pojemniki gastronomiczne zapewniające utrzymanie temperatury spożywania potraw dla: osób dorosłych.
Wykonawca zabezpiecza środek transportu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365551,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365551,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365551,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adamowska Spółdzielnia Socjalna "AS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389188427
7.3.4) Miejscowość: Adamówka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-534
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365551,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-03 do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025 - II postępowanie
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXV edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych p.n. "Sztuka jak balsam"
- świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Przygotowywanie oraz wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej w roku 2024
- Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie.
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.