Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00048297/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00069526/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00101384/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót utrzymaniowych w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 r., na obszarze działania Nadzoru Wodnego w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót utrzymaniowych w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 r., na obszarze działania Nadzoru Wodnego w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-467bc9f5-19c6-4ab4-94e5-532f95ed7359
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.117.2024.MPS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1265509,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu2024r. w korycie cieku Międzyrzecki w rejonie mostu w ciągu ul. Grabinka w m. Międzyrzecze Górne gm. Jasienica
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje odcinek ok.70 m - km 1+510 – 1+580 cieku Międzyrzeckiego, w tym:
Rozbiórka koszy gabionowych, usunięcie zatorów, nanosów, wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie, roboty ziemne, wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2, zabudowa wyrwy narzutem kamiennym klinowanym mechanicznie, narzuty kamienne w dnie klinowane mechanicznie, ubezpieczenia z gabionów oczka 10x10cm, z prętów fi 4mm, wypełnionych kamieniem, plantowanie ręczne i obsiew skarp. W przypadku konieczności wycinki drzew w okresie lęgowym wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją pod nadzorem ornitologicznym we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 167205,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu2024r. w korycie cieku Szeroki w rejonie posesji 768 w m. Jasienica gm. Jasienica
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje odcinek ok.60 m – km 1+650 – 1+710 cieku Szerokiego, w tym: lokalna wycinka zakrzaczeń, wycinka drzew, rozbiórka i montaż elementów ogrodzenia, wykonanie tymczasowej drogi technologicznej, roboty ziemne, umocnienie skarp i dna w formie narzutu licowanego kamiennego klinowanego mechanicznie, umocnienia z koszy siatkowo-kamiennych i naprawa koszy. W przypadku konieczności wycinki drzew w okresie lęgowym wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją pod nadzorem ornitologicznym we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 211600,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Usunięcie zatoru oraz wyrw brzegowych w korycie rzeki Mała Wisła w km24+010 w m. Jawiszowice gm. Brzeszcze, powstałego w wyniku powodzi we wrześniu 2024r.
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów, wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej przez rampę wałową do miejsca zatoru, mechaniczna rozbiórka zatoru z odwozem i utylizacją, zabudowa wyrwy - wykonanie brzegosłonu krytego, palisady, plantowanie i obsiew skarp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 176022,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu2024r. w korycie cieku Bierownia w rejonie posesji 185 w m. Jasienica gm. Jasienica
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje lokalne wykoszenie porostów i zakrzaczeń, wycinkę drzew, karczowanie pni, roboty ziemne, wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2, umocnienia skarp i dna w formie narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie, naprawę budowli siatkowo-kamiennych, naprawę ubezpieczenia z koszy gabionowych z wyprawą, wypełnionych kamieniem. W przypadku konieczności wycinki drzew w okresie lęgowym wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją pod nadzorem ornitologicznym we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 161733,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu2024r. w korycie cieku Wapienicki w rejonie mostu w ciągu ul. Komorowickiej w m. Mazańcowice gm. Jasienica
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje: lokalną wycinkę zakrzaczeń, naprawę uszkodzonych umocnień z koszy siatkowo-kamiennych, wzmocnienie podłoża geowłókniną 200g/2, wykonanie umocnień z narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie, zabudowa wyrw w skarpach i w dnie narzutem kamiennym, uzupełnienie narzutu przy progach, plantowanie skarp – odcinkowo w km 6+860 – 7+110.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 207025,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu2024r. w korycie cieku Rudawka w rejonie ul.Spokojnej w m. Międzyrzecze Górne gm. Jasienica
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót: odcinkowo w km 1+580 – 1+930, na łącznej dł. ok. 200 m, w tym: lokalne wykoszenie zagajników, karczowanie pni, roboty ziemne, wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2, umocnienia skarp i dna w formie narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie, naprawę budowli siatkowo-kamiennych, naprawę ubezpieczenia z koszy gabionowych, wypełnionych kamieniem, plantowanie ręczne i obsiew skarp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 341923,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112281,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190357,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112281,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530015696
7.3.3) Ulica: Beskidzka 19
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112281,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155997,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260089,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155997,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530015696
7.3.3) Ulica: ul. Beskidzka 19
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155997,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141716,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194316,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141716,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa DAWIDZKI Dawid Ryszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462713341
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIDZKI" DAWID RYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141716,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92707,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183307,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92707,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517
7.3.3) Ulica: Krakowska 120
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92707,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235883,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140721,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140721,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530015696
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140721,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199805,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365998,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199805,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 120
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199805,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i naprawa systemu ASTKZ zbiornika Racibórz Dolny
- Przywrócenie właściwego funkcjonowania rowu przy ul. Kęckie Góry Południowe - etap II
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach zlewni Bystrzycy Zarządu Zlewni Legnica - części od 1 do 9
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części
- Zbiornik Cieplice roboty konserwacyjno-remontowe budowli i czaszy zbiornika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.