eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót utrzymaniowych w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 r., na obszarze działania Nadzoru Wodnego w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót utrzymaniowych w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 r., na obszarze działania Nadzoru Wodnego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót utrzymaniowych w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 r., na obszarze działania Nadzoru Wodnego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-467bc9f5-19c6-4ab4-94e5-532f95ed7359

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.117.2024.MPS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1265509,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu
2024r. w korycie cieku Międzyrzecki w rejonie mostu w ciągu ul. Grabinka w m. Międzyrzecze Górne gm. Jasienica
Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje odcinek ok.70 m - km 1+510 – 1+580 cieku Międzyrzeckiego, w tym:
Rozbiórka koszy gabionowych, usunięcie zatorów, nanosów, wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie, roboty ziemne, wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2, zabudowa wyrwy narzutem kamiennym klinowanym mechanicznie, narzuty kamienne w dnie klinowane mechanicznie, ubezpieczenia z gabionów oczka 10x10cm, z prętów fi 4mm, wypełnionych kamieniem, plantowanie ręczne i obsiew skarp. W przypadku konieczności wycinki drzew w okresie lęgowym wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją pod nadzorem ornitologicznym we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 167205,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu
2024r. w korycie cieku Szeroki w rejonie posesji 768 w m. Jasienica gm. Jasienica

Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje odcinek ok.60 m – km 1+650 – 1+710 cieku Szerokiego, w tym: lokalna wycinka zakrzaczeń, wycinka drzew, rozbiórka i montaż elementów ogrodzenia, wykonanie tymczasowej drogi technologicznej, roboty ziemne, umocnienie skarp i dna w formie narzutu licowanego kamiennego klinowanego mechanicznie, umocnienia z koszy siatkowo-kamiennych i naprawa koszy. W przypadku konieczności wycinki drzew w okresie lęgowym wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją pod nadzorem ornitologicznym we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 211600,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Usunięcie zatoru oraz wyrw brzegowych w korycie rzeki Mała Wisła w km
24+010 w m. Jawiszowice gm. Brzeszcze, powstałego w wyniku powodzi we wrześniu 2024r.

Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów, wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej przez rampę wałową do miejsca zatoru, mechaniczna rozbiórka zatoru z odwozem i utylizacją, zabudowa wyrwy - wykonanie brzegosłonu krytego, palisady, plantowanie i obsiew skarp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 176022,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu
2024r. w korycie cieku Bierownia w rejonie posesji 185 w m. Jasienica gm. Jasienica

Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje lokalne wykoszenie porostów i zakrzaczeń, wycinkę drzew, karczowanie pni, roboty ziemne, wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2, umocnienia skarp i dna w formie narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie, naprawę budowli siatkowo-kamiennych, naprawę ubezpieczenia z koszy gabionowych z wyprawą, wypełnionych kamieniem. W przypadku konieczności wycinki drzew w okresie lęgowym wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją pod nadzorem ornitologicznym we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 161733,35 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu
2024r. w korycie cieku Wapienicki w rejonie mostu w ciągu ul. Komorowickiej w m. Mazańcowice gm. Jasienica


Zakres robót obejmuje:
Zakres robót obejmuje: lokalną wycinkę zakrzaczeń, naprawę uszkodzonych umocnień z koszy siatkowo-kamiennych, wzmocnienie podłoża geowłókniną 200g/2, wykonanie umocnień z narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie, zabudowa wyrw w skarpach i w dnie narzutem kamiennym, uzupełnienie narzutu przy progach, plantowanie skarp – odcinkowo w km 6+860 – 7+110.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 207025,22 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu
2024r. w korycie cieku Rudawka w rejonie ul.Spokojnej w m. Międzyrzecze Górne gm. Jasienica

Zakres robót obejmuje:
Zakres robót: odcinkowo w km 1+580 – 1+930, na łącznej dł. ok. 200 m, w tym: lokalne wykoszenie zagajników, karczowanie pni, roboty ziemne, wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2, umocnienia skarp i dna w formie narzutu kamiennego klinowanego mechanicznie, naprawę budowli siatkowo-kamiennych, naprawę ubezpieczenia z koszy gabionowych, wypełnionych kamieniem, plantowanie ręczne i obsiew skarp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 341923,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112281,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190357,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112281,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530015696

7.3.3) Ulica: Beskidzka 19

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112281,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155997,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260089,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155997,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530015696

7.3.3) Ulica: ul. Beskidzka 19

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155997,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141716,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194316,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141716,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa DAWIDZKI Dawid Ryszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462713341

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141716,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92707,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183307,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92707,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517

7.3.3) Ulica: Krakowska 120

7.3.4) Miejscowość: Porąbka

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92707,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235883,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140721,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140721,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530015696

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140721,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199805,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365998,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199805,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 120

7.3.4) Miejscowość: Porąbka

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199805,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.