Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192764/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00293099/01 - Wynik z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i budowa Botanicznego Parku Kieszonkowego na Nowym Mieście w Białymstoku wraz z pielęgnacją nasadzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słonimska 1
1.4.2.) Miejscowość: Białystok
1.4.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199343
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00192764/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Botanicznego Parku Kieszonkowego na Nowym Mieście w Białymstoku wraz z pielęgnacją nasadzeń.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I (projektowy) obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym:
a) Pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych, wykonanie badań techn. podłoża gruntowego i inwentaryzacja zieleni.
b) Sporządzenie na aktualnej mapie do celów projektowych ideowego planu zagospodarowania terenu (koncepcji) i przedłożenie go Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD/DVD).
c) Uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji.
d) Sporządzenie dokumentacji projektowej dla ww. przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub też dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych wraz z właściwym wnioskiem, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), w w/w zakresie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub prawnie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, chyba że szczegółowe zapisy programu funkcjonalno-użytkowego stanowią inaczej.
e) Wykonanie dokumentacji wykonawczej.
f) Wykonanie przedmiaru zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
g) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu prac projektowych.
h) Przekazanie protokołem kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami, w wersji papierowej i elektronicznej, z oświadczeniem wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami oraz, że zostaje wydana w stanie pełnym. Wymaga się by egzemplarze dokumentacji nie różniły się zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. Egzemplarze powinny być ostemplowane przez Organ Administracji Architektoniczno – Budowlanej. Wymagane dostarczenie projektu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, dokumentacją wykonawczą, kosztorysem wraz z przedmiarem oraz płyt CD/DVD, zawierających wersję elektroniczną całej powyżej wymienionej dokumentacji.
2) Etap II (wykonawczy) obejmujący budowę, w oparciu o wykonaną dokumentację, zaprojektowanej infrastruktury i wyposażenia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej oraz uzyskanie stosownych pozwoleń na użytkowanie.
Przewiduje się realizację następujących elementów infrastruktury i zieleni:
a) drogi:
- ścieżki o nawierzchni przepuszczalnej - 586 m²,
- plac zabaw o nawierzchni piaszczystej - 50 m²,
- schody terenowe z prefabrykowanych betonowych stopni schodowych - 80 mb,
- murki, palisady - 20 mb.,
- rekultywacja istniejących trawników - 1220 m²,
b) mała architektura:
- ławka parkowa - 6 szt.,
- ławka parkowa z podłokietnikami - 1 szt.,
- kosze na śmieci - 6 szt.,
- stojaki rowerowe pojedyncze - 4 szt.,
- tablica informacyjna dwustronna - motyle/motyle dzienne i nocne - 1 szt.,
- tablica informacyjna dwustronna - łąka kwietna/informacja o źródle finansowania - 1 szt.,
- stolik piknikowy z ławkami - 1 szt.,
- bujawka na sprężynie na plac zabaw - 1 szt.,
- sprężynowiec na plac zabaw - 1 szt.,
- tablica/gra na plac zabaw - 1 szt.,
- hotele dla owadów: małe - 2 szt., duży - 1 szt.,
- domki dla trzmieli i motyli - 7 szt.,
- tabliczki do ziół - 50 szt.,
c) zieleń:
- żywe płotki z linkami stalowymi wzmacniającymi konstrukcję - 5 szt.,
- żywa altana - 1 szt.,
- nasadzenia drzew owocowych - 8 szt.,
- nasadzenia drzew liściastych ozdobnych - 26 szt.,
- nasadzenie krzewów liściastych na żywopłoty - 47 mb,
- nasadzenie krzewów liściastych - 50 szt.,
- nasadzenia roślin bylinowo-ziołowych na rabatach - 132 m²,
- łąka kwietna - 1170 m²,
- trawnik z siewu - 500 m²,
d) instalacje elektryczne:
- oświetlenie zewnętrzne - 5 szt.,
e) instalacje sanitarne:
- przyłącze sanitarne z systemem nawadniającym.
3) Etap III (pielęgnacji nasadzeń) obejmujący prace pielęgnacyjne przewidziane do wykonania w terminie i z częstotliwością zapewniającą najlepszy prawidłowy wzrost i rozwój roślin oraz zachowanie regularnego kształtu elementów małej architektury, o czym decyduje Wykonawca (w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego). Zamawiający wymaga prowadzenia systematycznej pielęgnacji zgodnie z panującymi warunkami atmosferycznymi i aktualnymi potrzebami roślin. Pielęgnacja posadzonych roślin obejmuje w szczególności:
a) Nawadnianie – podlewanie nowych nasadzeń w miarę potrzeb lecz nie mniej niż 2 razy w miesiącu (od V - IX):
- jednorazowo należy dostarczyć wodę 10 l / 1szt. krzewu w 2-3 dawkach.
b) Odchwaszczanie – 2 razy w miesiącu (od V – IX):
- usuwać chwasty z powierzchni kory wokół krzewów i bylin,
- chwasty trwałe należy usuwać tylko ręcznie, tak aby nie uszkodzić systemów korzeniowych roślin docelowych,
- należy poprawić misy wokół krzewów i bylin po usunięciu chwastów,
- należy uzupełnić 20% powierzchni kory – 1 raz w roku, w każdym roku pielęgnacji.
c) Cięcia pielęgnacyjne i formujące pokrój – 1 raz w roku:
- wykonywać cięcia pielęgnacyjne polegające na usunięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, usunięciu odrostów z podkładki,
- wykonywać cięcie korygujące nadające prawidłowy kształt i pokrój, typowy dla gatunku,
- wykonywać cięcie chorych i suchych pędów.
- wykonywać cięcie chorych i suchych pędów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.
4. Wszystkie stosowane elementy muszą być nowe, mieć stosowne certyfikaty i atesty, oraz muszą być dopuszczone do zastosowania.
5. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ oraz programu funkcjonalno-użytkowego i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie.
6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane etapu II (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ).
7. Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie inwestycji.
8. Rozwiązania równoważne - zgodnie z rozdz. III pkt 9 SWZ.
9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy - zgodnie z rozdz. III pkt 10 SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Botanicznego Parku Kieszonkowego na Nowym Mieście w Białymstoku wraz z pielęgnacją nasadzeń.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I (projektowy) obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym:
a) Pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych, wykonanie badań techn. podłoża gruntowego i inwentaryzacja zieleni.
b) Sporządzenie na aktualnej mapie do celów projektowych ideowego planu zagospodarowania terenu (koncepcji) i przedłożenie go Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD/DVD).
c) Uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji.
d) Sporządzenie dokumentacji projektowej dla ww. przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub też dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych wraz z właściwym wnioskiem, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), w w/w zakresie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub prawnie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, chyba że szczegółowe zapisy programu funkcjonalno-użytkowego stanowią inaczej.
e) Wykonanie dokumentacji wykonawczej.
f) Wykonanie przedmiaru zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
g) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu prac projektowych.
h) Przekazanie protokołem kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami, w wersji papierowej i elektronicznej, z oświadczeniem wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami oraz, że zostaje wydana w stanie pełnym. Wymaga się by egzemplarze dokumentacji nie różniły się zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. Egzemplarze powinny być ostemplowane przez Organ Administracji Architektoniczno – Budowlanej. Wymagane dostarczenie projektu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, dokumentacją wykonawczą, kosztorysem wraz z przedmiarem oraz płyt CD/DVD, zawierających wersję elektroniczną całej powyżej wymienionej dokumentacji.
2) Etap II (wykonawczy) obejmujący budowę, w oparciu o wykonaną dokumentację, zaprojektowanej infrastruktury i wyposażenia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej oraz uzyskanie stosownych pozwoleń na użytkowanie.
Przewiduje się realizację następujących elementów infrastruktury i zieleni:
a) drogi:
- ścieżki o nawierzchni przepuszczalnej - 586 m²,
- plac zabaw o nawierzchni piaszczystej - 50 m²,
- schody terenowe z prefabrykowanych betonowych stopni schodowych - 80 mb,
- murki, palisady - 20 mb.,
- rekultywacja istniejących trawników - 1220 m²,
b) mała architektura:
- ławka parkowa - 6 szt.,
- ławka parkowa z podłokietnikami - 1 szt.,
- kosze na śmieci - 6 szt.,
- stojaki rowerowe pojedyncze - 4 szt.,
- tablica informacyjna dwustronna - motyle/motyle dzienne i nocne - 1 szt.,
- tablica informacyjna dwustronna - łąka kwietna/informacja o źródle finansowania - 1 szt.,
- stolik piknikowy z ławkami - 1 szt.,
- bujawka na sprężynie na plac zabaw - 1 szt.,
- sprężynowiec na plac zabaw - 1 szt.,
- tablica/gra na plac zabaw - 1 szt.,
- hotele dla owadów: małe - 2 szt., duży - 1 szt.,
- domki dla trzmieli i motyli - 7 szt.,
- tabliczki do ziół - 50 szt.,
c) zieleń:
- żywe płotki z linkami stalowymi wzmacniającymi konstrukcję - 5 szt.,
- żywa altana - 1 szt.,
- nasadzenia drzew owocowych - 8 szt.,
- nasadzenia drzew liściastych ozdobnych - 26 szt.,
- nasadzenie krzewów liściastych na żywopłoty - 47 mb,
- nasadzenie krzewów liściastych - 50 szt.,
- nasadzenia roślin bylinowo-ziołowych na rabatach - 132 m²,
- łąka kwietna - 1170 m²,
- trawnik z siewu - 500 m²,
d) instalacje elektryczne:
- oświetlenie zewnętrzne - 5 szt.,
e) instalacje sanitarne:
- przyłącze sanitarne z systemem nawadniającym.
3) Etap III (pielęgnacji nasadzeń) obejmujący prace pielęgnacyjne przewidziane do wykonania w terminie i z częstotliwością zapewniającą najlepszy prawidłowy wzrost i rozwój roślin oraz zachowanie regularnego kształtu elementów małej architektury, o czym decyduje Wykonawca (w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego). Zamawiający wymaga prowadzenia systematycznej pielęgnacji zgodnie z panującymi warunkami atmosferycznymi i aktualnymi potrzebami roślin. Pielęgnacja posadzonych roślin obejmuje w szczególności:
a) Nawadnianie – podlewanie nowych nasadzeń w miarę potrzeb lecz nie mniej niż 2 razy w miesiącu (od V - IX):
- jednorazowo należy dostarczyć wodę 10 l / 1szt. krzewu w 2-3 dawkach.
b) Odchwaszczanie – 2 razy w miesiącu (od V – IX):
- usuwać chwasty z powierzchni kory wokół krzewów i bylin,
- chwasty trwałe należy usuwać tylko ręcznie, tak aby nie uszkodzić systemów korzeniowych roślin docelowych,
- należy poprawić misy wokół krzewów i bylin po usunięciu chwastów,
- należy uzupełnić 20% powierzchni kory – 1 raz w roku, w każdym roku pielęgnacji.
c) Cięcia pielęgnacyjne i formujące pokrój – 1 raz w roku:
- wykonywać cięcia pielęgnacyjne polegające na usunięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, usunięciu odrostów z podkładki,
- wykonywać cięcie korygujące nadające prawidłowy kształt i pokrój, typowy dla gatunku,
- wykonywać cięcie chorych i suchych pędów.
- wykonywać cięcie chorych i suchych pędów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.
4. Wszystkie stosowane elementy muszą być nowe, mieć stosowne certyfikaty i atesty, oraz muszą być dopuszczone do zastosowania.
5. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ oraz programu funkcjonalno-użytkowego i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie.
6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane etapu II (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ).
7. (skreślony).
8. Rozwiązania równoważne - zgodnie z rozdz. III pkt 9 SWZ.
9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy - zgodnie z rozdz. III pkt 10 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 600,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – DGK-IV.271.81.2021.
4. Wadium składane w pozostałych formach powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej, poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY”, wybierając polecenie „dodaj dokument".
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą.
6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) którego oferta została odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Po zmianie:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 600,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – DGK-IV.271.81.2021.
4. Wadium składane w pozostałych formach powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej, poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY”, wybierając polecenie „dodaj dokument".
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą.
6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) którego oferta została odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - nie dotyczy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-12 10:00
Po zmianie:
2021-10-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-12 11:00
Po zmianie:
2021-10-14 11:00
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
więcej: Ciesielskie elementy budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





