Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143948/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297179505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58567d86-ff1b-43b8-a210-a7b0c05b60581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58567d86-ff1b-43b8-a210-a7b0c05b6058
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023757/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), w ramach Działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach konkursu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części I: „Opracowanie i wdrożenie dokumentacji bezpieczeństwa informacji, przeprowadzenie audytów zgodności, organizacja szkoleń”.Przedmiotem zamówienia części I jest realizacja następujących zadań:
Zadanie 1: Opracowanie i wdrożenie dokumentacji bezpieczeństwa informacji oraz przeprowadzenie audytów zgodności w Urzędzie Gminy Czerwonka.
W ramach zadania należy:
1) opracować i wdrożyć dokumentację Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Polityki Bezpieczeństwa Informacji,
2) przeprowadzić audyty systemu bezpieczeństwa, zgodnych z KRI;
Zadanie 2: Organizacja szkoleń podnoszących świadomość na temat zagrożeń cybernetycznych i sposobów ochrony przed ich negatywnymi skutkami.
W ramach zadania należy zorganizować i przeprowadzić szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dla wszystkich pracowników, kadry zarządzającej oraz informatyka Urzędu Gminy Czerwonka.
Środki wydatkowane na szkolenia pochodzić będą w całości ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I zawarty jest w załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 37860,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części II: „Wdrożenie rozwiązań technicznych umożliwiających podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Czerwonka”Przedmiotem zamówienia części II jest realizacja zadania:
Zadanie 3: Wdrożenie rozwiązań technicznych umożliwiających podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Czerwonka.
W ramach zadania należy:
1) dostarczyć następujący sprzęt, zwiększający ochronę bezpieczeństwa informacji:
generator prądu: 1 szt. (wraz opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji technicznej, instrukcji współpracy ruchowej z siecią energetyczną oraz instalacją),
zasilacze awaryjne UPS: 18 szt.,
urządzenie typu UTM – filtr antyspamowy, filtr sieciowy: 1 szt.,
serwer do wykonywania kopii zapasowych: 1 szt.,
2) dostarczyć następujące oprogramowania, których zadaniem będzie monitorowanie sieci i zabezpieczanie jej przed zagrożeniami:
oprogramowanie typu Active Directory, pozwalające administratorom sieci centralnie, z poziomu jednego komputera zarządzać całym zbiorem użytkowników w sieci, określać ich uprawnienia do zasobów sieciowych, a także konfigurować komputery, na których pracują: 30 szt.,
oprogramowania antywirusowe: 23 szt.
Dostarczony sprzęt i oprogramowania będą fabrycznie nowe, licencjonowane, nieużywane, nieeksponowane na wystawach, nieodnawiane, sprawne technicznie, wolne od wad prawnych i fizycznych, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II zawarty jest w załączniku nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48820000-2 - Serwery
31120000-3 - Generatory
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 121364,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33731,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doering & Partnerzy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792735140
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 5
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOERING & PARTNERZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOERING & PARTNERZY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160833,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160833,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160833,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych „ELEKTRYK” Iwona Agata Kołodziejska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757-102-29-84
7.3.3) Ulica: Jarosława Iwaszkiewicza 12
7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 06-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWONA AGATA KOŁODZIEJSKA ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH "ELEKTRYK"
jakie przetargi wygrała firma
IWONA AGATA KOŁODZIEJSKA ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH "ELEKTRYK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160833,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa wraz z montażem agregatu prądotwórczego na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Księża Wólka
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych"
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.