eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka"Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka."



Ogłoszenie z dnia 2025-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297179505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58567d86-ff1b-43b8-a210-a7b0c05b6058

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58567d86-ff1b-43b8-a210-a7b0c05b6058

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023757/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 "Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), w ramach Działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach konkursu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części I: „Opracowanie i wdrożenie dokumentacji bezpieczeństwa informacji, przeprowadzenie audytów zgodności, organizacja szkoleń”.
Przedmiotem zamówienia części I jest realizacja następujących zadań:
 Zadanie 1: Opracowanie i wdrożenie dokumentacji bezpieczeństwa informacji oraz przeprowadzenie audytów zgodności w Urzędzie Gminy Czerwonka.
W ramach zadania należy:
1) opracować i wdrożyć dokumentację Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Polityki Bezpieczeństwa Informacji,
2) przeprowadzić audyty systemu bezpieczeństwa, zgodnych z KRI;
 Zadanie 2: Organizacja szkoleń podnoszących świadomość na temat zagrożeń cybernetycznych i sposobów ochrony przed ich negatywnymi skutkami.
W ramach zadania należy zorganizować i przeprowadzić szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dla wszystkich pracowników, kadry zarządzającej oraz informatyka Urzędu Gminy Czerwonka.
Środki wydatkowane na szkolenia pochodzić będą w całości ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I zawarty jest w załączniku nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 37860,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części II: „Wdrożenie rozwiązań technicznych umożliwiających podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Czerwonka”
Przedmiotem zamówienia części II jest realizacja zadania:
 Zadanie 3: Wdrożenie rozwiązań technicznych umożliwiających podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Czerwonka.
W ramach zadania należy:
1) dostarczyć następujący sprzęt, zwiększający ochronę bezpieczeństwa informacji:
 generator prądu: 1 szt. (wraz opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji technicznej, instrukcji współpracy ruchowej z siecią energetyczną oraz instalacją),
 zasilacze awaryjne UPS: 18 szt.,
 urządzenie typu UTM – filtr antyspamowy, filtr sieciowy: 1 szt.,
 serwer do wykonywania kopii zapasowych: 1 szt.,
2) dostarczyć następujące oprogramowania, których zadaniem będzie monitorowanie sieci i zabezpieczanie jej przed zagrożeniami:
 oprogramowanie typu Active Directory, pozwalające administratorom sieci centralnie, z poziomu jednego komputera zarządzać całym zbiorem użytkowników w sieci, określać ich uprawnienia do zasobów sieciowych, a także konfigurować komputery, na których pracują: 30 szt.,
 oprogramowania antywirusowe: 23 szt.
Dostarczony sprzęt i oprogramowania będą fabrycznie nowe, licencjonowane, nieużywane, nieeksponowane na wystawach, nieodnawiane, sprawne technicznie, wolne od wad prawnych i fizycznych, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II zawarty jest w załączniku nr 1B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

48820000-2 - Serwery

31120000-3 - Generatory

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 121364,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33731,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doering & Partnerzy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792735140

7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 5

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160833,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160833,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160833,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych „ELEKTRYK” Iwona Agata Kołodziejska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757-102-29-84

7.3.3) Ulica: Jarosława Iwaszkiewicza 12

7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 06-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160833,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.