Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150191/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 18
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4ec0ec2-c97c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ec0ec2-c97c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ/333/21TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 536817,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 34250,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 2235,6 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 21990,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 100926 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 355227,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych - powtórzenie4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 63371,7 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49195,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49195,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49195,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LogFarma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122623590
7.3.3) Ulica: Komandosów 1/1
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49195,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-12 do 2024-07-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35832,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35832,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35832,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35832,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35832,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35832,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35832,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-12 do 2024-07-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Usługa szkolenia kierowców w zakresie prawa jady kat. C"
- Remont pomieszczeń po zaleceniach Sanepidu w budynku Wydziału Rolnictwa i Leśnictwa przy ul. Oczapowskiego 8 i Pl. Łódzkim 5 UWM w Olsztynie
- Roboty budowlane w Sądzie Rejonowym w Biskupcu
- Dostawy sukcesywne polskich czasopism drukowanych na rok 2024 wraz z bezpłatnymi dostępami online - (jeśli dotyczą) do jednostek organizacyjny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa rozwiązań informatycznych w celu podniesienia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie - powtórka
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zadania: "Budowa budynku wielorodzinnego - budynek nr 1 na działce nr ewid. 238/25, obręb 0005 Szczytno, jednostka ewidencyjna 281701_1
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i dostawa leków, preparatów recepturowych i galenowych, insuliny, immunoglobuliny i innych
- Dostawa leków, materiałów medycznych, opatrunkowych oraz ochrony indywidualnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa leków i innych produktów leczniczych do apteki zakładowej przez okres 12 miesięcy
- Zakup i sukcesywna dostawa leków przeciwzakrzepowych
- Dostawa sprzętu 1x użytku, narzędzi, zestawów i wyrobów ortopedycznych, aparatów EKG i leków dla SPZOZ w Obornikach.
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.