Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174802/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Modernizacja torowiska tramwajowego w Konstantynowie Łódzkim" (w trybie zaprojektuj i wybuduj) – Inżynier Kontraktu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: „Modernizacja torowiska tramwajowego w Konstantynowie Łódzkim" (w trybie zaprojektuj i wybuduj) – Inżynier Kontraktu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb044dd9-db54-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021638/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu pn. „Modernizacja torowiska tramwajowego w Konstantynowie Łódzkim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa III Transport; Działanie III.1 Niskoemisyjny transport miejski; Poddziałanie III.1.1 Niskoemisyjny transport miejski – ZIT), na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu nr UDA—RPLD.03.01.01-10-0002/18-00 z dnia 20.05.2019 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174802/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzanie Kontraktem dla Zadania 2 pn.: „Modernizacja torowiska tramwajowego w Konstantynowie Łódzkim” (w trybie zaprojektuj i wybuduj), realizowanego przez Gminę Konstantynów Łódzki.
2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa III Transport; Działanie III.1 Niskoemisyjny transport miejski; Poddziałanie III.1.1 Niskoemisyjny transport miejski – ZIT), na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu nr UDA—RPLD.03.01.01-10-0002/18-00 z dnia 20.05.2019 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
4. Szczegółowy zakres inwestycji nad którą Inżynier Kontraktu będzie sprawował nadzór, opisany został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych.
W związku z powyższym pełnienie nadzoru wymaga zapoznania się z dokumentacją przetargową w oparciu o którą wyłoniony został Wykonawca robót budowlanych (m. in. dokumentacją techniczną oraz udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami na pytania oferentów w trakcie postępowania przetargowego). Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zarządu Inwestycji Miejskich pod linkiem:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/postepowania-zakonczone/12143,Modernizacja-linii-tramwajowej-w-ul-Konstantynowskiej-od-ul-Krakowskiej-na-teren.htm
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 06.06.2022 r. o godz. 12:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 444.824,39 zł brutto. W niniejszym postępowaniu wpłynęły 3 oferty niżej wymienionych Wykonawców:
1. PROKOM Construction Sp. z o.o. ul. Reymonta 30/1, 41-200 Sosnowiec, cena brutto oferty: 521.520,00 zł
2. SAFEGE S.A.S. (Societe par Actions Simplifiee - akcyjna spółka uproszczona), 15/27 rue du Port, Parc de l’Ile, 92022 Nanterre CEDEX, adres korespondencyjny: SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 134 Eurocentrum Office Complex, 02-305 Warszawa, cena brutto oferty: 615.000,00 zł.
3. Pilamis Sp. z o.o. Sp.k., Al. Piłsudskiego 133 d, lok. 127, 92-318 Łódź, cena brutto oferty: 885.600,00 zł.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 76.695,61 zł.
Weryfikacja możliwości finansowych Gminy wykazała, że Zamawiający na obecnym etapie nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o powyższą wartość.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.