eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Wykonanie układu kompensacji mocy biernej - "Siemianowice" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie układu kompensacji mocy biernej – „Siemianowice” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbocian@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie układu kompensacji mocy biernej – „Siemianowice” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf31ec61-db18-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102711/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0031/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 422547,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólny opis dla przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie układu kompensacji mocy biernej na obiekcie rozdzielni powierzchniowej 6 kV nr 12 usytuowanej w rejonie szybu „Bańgów” zamiast wyeksploatowanej baterii kondensatorów z 1968 roku. Układ kompensacji musi być wykonany zgodnie z projektem nr.: DT-6527/2015 o tytule „Projekt układu kompensacji mocy biernej – Siemianowice” opracowanym w 2015 roku przez firmę ELMA Energia Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (zał. nr 5 do umowy – Skan „Projekt układu kompensacji mocy biernej – Siemianowice”).
Lokalizacja:
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
Pompownia „Siemianowice”, 41–100 Siemianowice, ul. Krupanka
Szyb „Bańgów”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) skompletowanie wymaganej przepisami dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej przystąpienie do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wykonanie układu kompensacji mocy biernej zgodnie z projektem nr.: DT-6527/2015 o tytule „Projekt układu kompensacji mocy biernej – Siemianowice” opracowanym w 2015 roku przez firmę ELMA Energia Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie,
c) wykonanie wymaganej przepisami dokumentacji powykonawczej do ww. zadania,
d) wykonanie i dostarczenie dokumentacji technicznej obejmującej w całości realizowane zadanie,
e) realizacja wszystkich ewentualnych zaleceń pokontrolnych Organu Nadzoru Górniczego,
f) przekazanie wszystkich dokumentów i dokumentacji w ilości minimum 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej (format word i autocad),
g) dostarczenie aktualnych deklaracji zgodności, świadectw wytwórcy, ekspertyz, atestów, kopii certyfikatów oraz innych stosownych dokumentów wymaganych przepisami,
h) wykonanie niezbędnych pomiarów i badań odbiorczych,
i) zutylizowanie bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego wyeksploatowanej baterii kondensatorów zgodnie z wymogami przepisów dotyczących ochrony środowiska i przedstawieniu stosownych w tym zakresie dokumentów.
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31422000-0 - Zestawy baterii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609157,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELMA Energia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393864071

7.3.3) Ulica: ul. Wioslarska 18

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-192

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EL-PLATFORMA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Strażacka 7, 43-190 Mikołów

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.