Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00111204/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (modernizacja) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Łada i Otrocz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrzanów Trzeci 112
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-305
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chrzanow.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.eurzad.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa (modernizacja) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Łada i Otrocz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02ccaf14-e2f7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008368/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Otrocz
1.1.5 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPD.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268326,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w ramach operacji pn. „Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada”.
1.2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku długości 0,450 km, a w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe), podbudowy (wykonanie warstwy podbudowy z piasku), wykonanie nawierzchni (wykonanie nawierzchni betonowej z betonu cementowego C25/30 z nacięciem i uszczelnieniem dylatacji), roboty wykończeniowe (plantowanie poboczy).
1.3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
1.4. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone
w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: zorganizowanie
i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
1.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów
i certyfikatów na wbudowane materiały i urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Pomocniczym przedmiarze robót,
• Dokumentacji technicznej,
• STWiOR.
- które stanowią załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 164512,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnychw miejscowości Otrocz
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w ramach operacji pn. „Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych
w miejscowości Otrocz”.
1.2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na długości 0,284 km, a
w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe), podbudowy (wykonanie warstwy podbudowy z piasku), wykonanie nawierzchni (wykonanie nawierzchni betonowej z betonu cementowego C25/30 z nacięciem
i uszczelnieniem dylatacji), roboty wykończeniowe (plantowanie poboczy).
1.3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych
w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
1.4. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone
w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: zorganizowanie
i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
1.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów
i certyfikatów na wbudowane materiały i urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Pomocniczym przedmiarze robót,
• Dokumentacji technicznej,
• STWiOR.
- które stanowią załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 103813,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157904,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197599,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157904,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KABAT BRUK Jarosz Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621485736
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Trzeci
7.3.5) Kod pocztowy: 23-305
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157904,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100429,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115275,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100429,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KABAT BRUK Jarosz Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621485736
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Trzeci
7.3.5) Kod pocztowy: 23-305
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100429,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
- Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- DOCIEPLENIE ŚCIANY ZEWNĘTRZNEJ OD STRONY WEWNĘTRZNEGO PARKINGU MPR NR 1 W CHRZANOWIE UL. SOKOŁA 19
- "Modernizacja trzech toalet na I, II, III piętrze przy ul. Partyzantów 2 oraz jednej toalety przy ul. Zielonej 20 w budynkach Starostwa Powiatowego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.