Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00160267/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
- 2021/BZP 00166941/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii
Województwa Łódzkiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6319848
1.5.8.) Numer faksu: 42 6319848
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych TechnologiiWojewództwa Łódzkiego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b344a1-05af-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067726/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Akademia Programowania i Multimediów oraz Akademia Kulinarna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160267/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP/XI.3.1/02/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 437317,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260984,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli w ramachrealizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z pkt I OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi
stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego)
odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez
Wykonawcę.
Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do
SWZ)
Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez
Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane
przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych
czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie
realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 16433,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli oraz szkoleń dlainnych uczestników projektu - słuchaczy w ramach realizacji projektu „Akademia Kulinarna”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z
pkt II OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi
stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego)
odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez
Wykonawcę.
Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do
SWZ)
Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez
Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych
szkoleń
Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane
przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych
czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie
realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 165250 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń SEP dla słuchaczy kierunkówtechnik programista, technik fotografii i multimediów oraz kucharz oraz 20 nauczycieli
zatrudnionych w Zespole w ramach realizacji projektów: „Akademia Programowania i
Multimediów” i „Akademia kulinarna” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata
2014-2020 zgodnie z pkt III OPZ
( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi
stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego)
odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez
Wykonawcę.
Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do
SWZ)
Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez
Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych
szkoleń
Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane
przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych
czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie
realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 79300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ na część 1 zamówienia nie została złożona żadna oferta stąd postępowanie w zakresie części 2 zamówienia należało unieważnić w oparciu o treść art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ashanti Atelier Sp z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262657727
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 82/84
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Rada Technologii SMART
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292732008
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 105
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- ZP/4/2024 dostawa Spektrofluorymetru dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności Wydziału BiNOŻ
- Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach
- 13/2024 "Sukcesywne dostarczanie leków różnych" do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- DEA OZPA 272.8.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do analiz mikrobiologicznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie wykładów oraz warsztatów na terenie województwa zachodniopomorskiego w ramach realizowanej operacji pn. "Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne" - etap IV
- Szkolenia stacjonarne dla beneficjentów FEDS 2021-2027
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Podstawy księgowości z elementami kadrowo-płacowymi"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.-szkol. cert. "Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)" wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.