eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Modernizacja, remont i konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja, remont i konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0412653838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5684d684-be5f-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja, remont i konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5684d684-be5f-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049848/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja, remont i konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1111537,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2023 roku:
Zadanie 1: Remonty cząstkowe dróg gminnych
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilości 400m2 o średniej grubości nowej nawierzchni 6cm.

Zadanie 2: Remonty cząstkowe dróg po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilości 200m2 o średniej grubości nowej nawierzchni 6cm.

Zadanie 3: Remonty cząstkowe dróg powiatowych
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilości 600 m2 o średniej grubości nowej nawierzchni 6cm.

Zadanie 4: Remont drogi gminnej w miejscowości Gromadzice -dz. nr 499 dł. 850mb, szer. 3m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m

Zadanie 5: Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Chmielów - dz. nr 1026, dł. 65mb, szer.3m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m

Zadanie 6: Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Szyby – dz. nr 224/4, dł. 158 mb, szer.3 m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych

Zadanie 7: Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Sudół – dz. nr 467, dł. 100 mb, szer.3,5 m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych

Zadanie 8: Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Szwarszowice (obok szkoły)– dł. 92 mb, szer.3 m
Wyszczególnienie robót:
1. dot. Zadań 1- 3:
- Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów
poprzez frezowanie (jako podstawowa czynność przy wycinaniu) i wyrównanie piłami tarczowymi (w miarę potrzeb)
- Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę.
- Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca.
- Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń.
- Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
- Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem.
2. dot. zadań 4-8:
Łączna długość dróg wynosi 1265m. Szerokość dróg jest zmienna tj. od 3 do 3,5m. Zakres robót obejmuje oczyszczenie podbudowy lub nawierzchni z zanieczyszczeń wg preferowanej technologii przez wykonawcę, skropienie oczyszczonej nawierzchni lepiszem i wykonanie nawierzchni asfaltowej. Po stronie wykonawcy będzie wykonanie dwóch warstw masy tj. warstwy wiążącej średnio gr. 4cm i warstwy ścieralnej średnio 3 cm. Wzdłuż remontowanych dróg (zadania 4-7) należy wykonać obustronnie pobocza z kruszywa o minimalnej szerokości 25cm.
Przed przystąpieniem do robót w pasach dróg wewnętrznych i gminnych Wykonawca opracuje na własny koszt projekty organizacji ruchu.
Wykonawca ma obowiązek zapewnienia nadzoru nad budowa przez kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.
Szczegółowy opis -załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 596641,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Modernizacja dróg na terenie Gminy Bodzechów
Zadanie 1: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Jędrzejowice- dz. Nr 605 , dł. 139 mb o zmiennej szerokości 2,5- 10m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych

Zadanie 2: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Przyborów -dz. nr 38, dł. 100 mb szer. 3,5m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych

Zadanie 3: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Wólka Bodzechowska- dz. nr 314/3, dł. 98mb szer. 3,5m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych

Zadanie 4: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Wólka Bodzechowska- dz. nr 400, dł. 147mb szer. 3,5m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych

Zadanie 5: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Wólka Bodzechowska- dz. nr 495, dł. 125mb szer. 3,5m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych

Zadanie 6: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Bodzechów - dz. nr 922, dł. 61mb, szer. 3m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych

Zadanie 7: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Sudół - dz. nr 640/2 , dł. 75mb, szer. 3m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych

Zadanie 8: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Sudół - dz. nr 30/2 , dł. 171mb, szer. 3,5m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową zaworów wodociągowych

Zadanie 9: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Chmielów - dz. nr 1003/1, dł. 70mb, szer.3m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych

Zadanie 10: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Chmielów -dz. nr 1507, dł. 115mb, szer.3m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych

Zadanie 11: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Chmielów - dz. nr 1330, dł. 100mb, szer.3m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych

Zadanie 12: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Mychów- dz. nr 272, dł. 100mb, szer.3m wraz z poboczami obustronnymi z kruszywa o szer. 0,25m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych

Zadanie 13: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Miłków- dz. nr 358/1, dł. 325mb, szer.3m

Zadanie 14: Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Miłków- dz. nr 300 ul. Źródlana , dł. 360mb, o zmiennej szer.2,5-3m oraz regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych
Łączna długość dróg wynosi 1986m. Szerokość dróg jest zmienna tj. od 2,5 do 10m. Zakres robót obejmuje oczyszczenie podbudowy lub nawierzchni z zanieczyszczeń wg preferowanej technologii przez wykonawcę, skropienie oczyszczonej nawierzchni lepiszem i wykonanie nawierzchni asfaltowej. Po stronie wykonawcy będzie wykonanie dwóch warstw masy tj. warstwy wiążącej średnio gr. 4cm i warstwy ścieralnej średnio 3 cm. Wzdłuż remontowanych dróg (zadania 1-5, 7-8, 12) należy wykonać obustronnie pobocza z kruszywa o minimalnej szerokości 25cm.
Przed przystąpieniem do robót w pasach dróg wewnętrznych i gminnych Wykonawca opracuje na własny koszt projekty organizacji ruchu.
Wykonawca ma obowiązek zapewnienia obsługi geodezyjnej dla poszczególnych dróg z inwentaryzacją powykonawczą, zapewnienia nadzoru nad budowa przez kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.

Szczegółowy opis- załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 514896,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718737,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1403398,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718737,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290391100

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718737,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720656,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2193222,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720656,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290391100

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720656,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.