Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127442/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00145061/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78e182bc-bbf5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e182bc-bbf5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska - Polski Ład II z podziałem na 5 części, CPV: 45230000-8, 45233120-6,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21750448,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 zamówienia pn. „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska: Remont Miasteczka ruchu drogowego przy ul. Brzeźnickiej w Radomsku”:1. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Remont Miasteczka ruchu drogowego przy ul. Brzeźnickiej w Radomsku.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz projektem remontu, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9a,
2) Projekt Remont Miasteczka Ruchu Drogowego przy ul. Brzeźnickiej w Radomsku - stanowiący dodatek nr 10,
3) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 11.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
1) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 12.
5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Projekcie remontu oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 957784,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 zamówienia pn. „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska: Budowa kolektora deszczowego w śladzie rowu przydrożnego w ul. Dolnej, na odcinku od skrzyżowania ul. Krasickiego, ul. Sucharskiego i ul. Dolnej do ul. Młodzowskiej oraz czyszczenie wraz z odmuleniem rowu i czyszczenie przepustu na odcinku od ul. Młodzowskiej do ul. Św. Rozalii”:1. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa kolektora deszczowego w śladzie rowu przydrożnego w ul. Dolnej, na odcinku od skrzyżowania ul. Krasickiego, ul. Sucharskiego i ul. Dolnej do ul. Młodzowskiej oraz czyszczenie wraz z odmuleniem rowu i czyszczenie przepustu na odcinku od ul. Młodzowskiej do ul. Św. Rozalii. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz projektem budowlanym, technicznym, wykonawczym branża sanitarna, elektryczna, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót branża sanitarna, elektryczna oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9b,
2) Projekt budowlany – branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 13,
3) Projekt techniczny – branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 14,
4) Projekt wykonawczy – branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 15,
5) Projekt budowlany – branża elektryczna - stanowiący dodatek nr 16,
6) Projekt techniczny – branża elektryczna - stanowiący dodatek nr 17,
7) Projekt wykonawczy – branża elektryczna - stanowiący dodatek nr 18,
8) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna - stanowiący dodatek nr 19,
9) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna- stanowiąca dodatek nr 20.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
1) Przedmiar robót branża sanitarna- stanowiący dodatek nr 21,
2) Przedmiar robót branża elektryczna- stanowiący dodatek nr 22,
3) Przedmiar robót czyszczenie rowu i przepustu – stanowiący dodatek nr 23.
5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych lub w opisie, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych lub w opisie, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi lub w opisie funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: szczegóły w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1813074,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 zamówienia pn. „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska: Rozbudowa ul. Władysława Łokietka w Radomsku”:1. Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozbudowa ul. Władysława Łokietka w Radomsku.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz projektami budowlanym, technicznym, wykonawczym, projektem organizacji ruchu, opisem kosza na śmieci, opinią geotechniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem inwentaryzacji dendrologicznej, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9c,
2) projekt budowlany (tomy I-VII: Część formalno – prawna, Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany branży drogowej, Projekt architektoniczno – budowlany branży sanitarnej, Projekt architektoniczno – budowlany branży elektrycznej – usunięcie kolizji, Projekt architektoniczno – budowlany branży elektrycznej – oświetlenie, Projekt architektoniczno – budowlany branży telekomunikacyjnej) – stanowiący dodatek nr 24 do SWZ,
3) Projekt techniczny (tomy I-V : Projekt techniczny branży drogowej, Projekt techniczny branży sanitarnej, Projekt techniczny branży elektrycznej – usunięcie kolizji, Projekt techniczny branży elektrycznej – oświetlenie, Projekt techniczny branży telekomunikacyjnej – stanowiący dodatek nr 25 do SWZ,
4) Projekt wykonawczy (Projekt wykonawczy – architektura krajobrazu oraz tomy I-V: Projekt wykonawczy branży drogowej, Projekt wykonawczy branży sanitarnej, Projekt wykonawczy branży elektrycznej – usunięcie kolizji, Projekt wykonawczy branży elektrycznej – oświetlenie, Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej) - stanowiący dodatek nr 26 do SWZ,
5) Projekt inwentaryzacji dendrologicznej z wycinką - stanowiący dodatek nr 27 do SWZ,
6) Opinia geotechniczna - stanowiąca dodatek nr 28 do SWZ,
7) Projekt organizacji ruchu - stanowiący dodatek nr 29 do SWZ,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Branża architektury krajobrazu - stanowiąca dodatek nr 30 do SWZ,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Branża drogowa - stanowiąca dodatek nr 31 do SWZ,
10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Branża elektryczna – oświetlenie - stanowiąca dodatek nr 32 do SWZ,
11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Branża sanitarna - stanowiąca dodatek nr 33 do SWZ,
12) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Branża telekomunikacyjna - stanowiąca dodatek nr 34 do SWZ,
13) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Branża elektryczna – usunięcie kolizji - stanowiąca dodatek nr 35 do SWZ,
14) Opis kosza na śmieci - Załącznik A stanowiący dodatek nr 36 do SWZ.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
1) Przedmiar robót Branża architektury krajobrazu - stanowiący dodatek nr 37,
2) Przedmiar robót Branża drogowa - stanowiący dodatek nr 38,
3) Przedmiar robót Branża elektryczna – oświetlenie - stanowiący dodatek nr 39
4) Przedmiar robót Branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 40
5) Przedmiar robót Branża telekomunikacyjna - stanowiący dodatek nr 41
6) Przedmiar robót Branża elektryczna – usunięcie kolizji - stanowiący dodatek nr 42.
5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: szczegóły w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
4.5.5.) Wartość części: 5908983,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4 zamówienia pn. „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska: Rozbudowa dróg gminnych ulic Witosa i Bytnara w Radomsku w systemie zaprojektuj i wybuduj”1. Przedmiotem części nr 4 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozbudowa dróg gminnych ulic Witosa i Bytnara w Radomsku w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Programami Funkcjonalno – Użytkowymi, planami, opiniami oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9d,
2) Program Funkcjonalno – Użytkowy rozbudowy drogi gminnej ul. Bytnara w Radomsku - stanowiący dodatek nr 43,
3) Plan Sytuacyjny - rozbudowy drogi gminnej ul. Bytnara w Radomsku - stanowiący dodatek nr 44,
4) Inwentaryzacja - rozbudowy drogi gminnej ul. Bytnara w Radomsku - stanowiąca dodatek nr 45,
5) Plan Podziału Nieruchomości - rozbudowy drogi gminnej ul. Bytnara w Radomsku - stanowiący dodatek nr 46,
6) Opinia geotechniczna - rozbudowy drogi gminnej ul. Bytnara w Radomsku - stanowiąca dodatek nr 47,
7) Program Funkcjonalno – Użytkowy rozbudowy drogi gminnej ul. Witosa w Radomsku - stanowiący dodatek nr 48,
8) Plan Zagospodarowania - rozbudowy drogi gminnej ul. Witosa w Radomsku - stanowiący dodatek nr 49,
9) Plan Podziału Nieruchomości - rozbudowy drogi gminnej ul. Witosa w Radomsku - stanowiący dodatek nr 50,
10) Inwentaryzacja - rozbudowy drogi gminnej ul. Witosa w Radomsku - stanowiąca dodatek nr 51,
11) Opinia geotechniczna - rozbudowy drogi gminnej ul. Witosa w Radomsku - stanowiąca dodatek nr 52.
4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Programach Funkcjonalno – Użytkowych.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Programach Funkcjonalno – Użytkowych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Programach Funkcjonalno – Użytkowych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Programami Funkcjonalno – Użytkowymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: szczegóły w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 3897530,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5 zamówienia pn. „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta Radomska: Rozbudowa ul. Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania ulic Armii Krajowej, Tysiąclecia i Targowej do ul. Jagiellońskiej oraz ul. Targowej na odcinku od ul. Krakowskiej do skrzyżowania ulic Armii Krajowej, Tysiąclecia i Targowej w systemie zaprojektuj i wybuduj”.1. Przedmiotem części nr 5 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozbudowa ul. Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania ulic Armii Krajowej, Tysiąclecia i Targowej do ul. Jagiellońskiej oraz ul. Targowej na odcinku od ul. Krakowskiej do skrzyżowania ulic Armii Krajowej, Tysiąclecia i Targowej w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Programem Funkcjonalno – Użytkowym oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9e,
2) Program Funkcjonalno – Użytkowy Rozbudowy ul. Armii Krajowej na odcinku od skrzyżowania ulic Armii Krajowej, Tysiąclecia i Targowej do ul. Jagiellońskiej oraz ul. Targowej na odcinku od ul. Krakowskiej do skrzyżowania ulic Armii Krajowej, Tysiąclecia i Targowej - stanowiący dodatek nr 53,
3) Opinia geotechniczna - stanowiąca dodatek nr 54.
4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Programem Funkcjonalno – Użytkowym funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 9173076,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą cen przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu.
Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński Stobiecko Szlacheckie 158, 97-561 Ładzice na część nr 1 zamówienia na kwotę 1 488 828,65 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 097 000,00 zł brutto, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu, w związku z powyższym postępowanie w zakresie części nr 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1488828,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1791495,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu.
Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. 42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14 na część nr 2 zamówienia na kwotę 2 792 100,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 070 000,00 zł brutto, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu, w związku z powyższym postępowanie w zakresie części nr 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2792100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2888800,14 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu.
Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński Stobiecko Szlacheckie 158, 97-561 Ładzice na część nr 3 zamówienia na kwotę 7 475 554,09 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 6 748 000,00 zł brutto, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu, w związku z powyższym postępowanie w zakresie części nr 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7475554,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8934999,21 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą cen przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu. Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika ul. Grabińska 8, 42-283 Boronów na część nr 4 zamówienia na kwotę 10 122 900,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 4 451 000,00 zł brutto, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu, w związku z powyższym postępowanie w zakresie części nr 4 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10122900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12783152,46 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą cen przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu. Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę DROG-BUD Sp. z o.o. Lubojenka, ul. Prosta 88/90, 42-209 Częstochowa na część nr 5 zamówienia na kwotę 12 833 699,09 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 10 466 000,00 zł brutto, a kwota ta nie może ulec zwiększeniu, w związku z powyższym postępowanie w zakresie części nr 5 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12833699,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16183786,50 PLN
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2024
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów - procedura powtórzona .
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Gen W. Sikorskiego w Sieradzu
- Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku
- Remont rowów, wykonanie rowów, wykonanie przepustów oraz ścinanie poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w 2024 roku
- ZAKUP KOLONOSKOPU I GASTROSKOPU KOMPATYBILNEGO Z POSIADANYM TOREM WIZYJNYM OLYMPUS W PRACOWNI ENDOSKOPII W SZPITALU POWIATOWYM W RADOMSKU"
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.