eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszyń › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej i Kapuścianej w Zbąszyniu - Etap I. (zad. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Kapuścianej, Marchewkowej, Szparagowej, Leśnej w Zbąszyniu")

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej i Kapuścianej w Zbąszyniu - Etap I. (zad. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Kapuścianej, Marchewkowej, Szparagowej, Leśnej w Zbąszyniu”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3866009

1.5.8.) Numer faksu: 68 3846010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia.zbaszyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej i Kapuścianej w Zbąszyniu - Etap I. (zad. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Kapuścianej, Marchewkowej, Szparagowej, Leśnej w Zbąszyniu”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bdf2734-aa8f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032462/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Kapuścianej, Marchewkowej, Szparagowej, Leśnej i Brokułowej w Zbąszyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100901/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPRUI.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 396594,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162280,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej i Kapuścianej w Zbąszyniu - Etap I. , w ramach zdania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Kapuścianej, Marchewkowej, Szparagowej, Leśnej w Zbąszyniu”

2. Szczegółowy zakres robót budowlanych został opisany w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarze Robót.

3. W etapie I. należy wykonać cały odcinek kanalizacji tłocznej wraz z przepompownią ścieków, odcinek kanalizacji grawitacyjnej od S – 28 do S-29 (włączenie do istniejącej kanalizacji grawitacyjnej), odcinek kanalizacji grawitacyjnej od przepompowni ścieków do S-25, przyłącza kanalizacyjne S-27, S- 26, S-25.
4. Zamawiający posiada dokumentacje projektową wraz z pozwolenie na budowę. Na podstawie dokumentacji projektowej do etapu I. wprowadzono zmiany nieistotne, które są odzwierciedlone w przedmiarach robót. Na sieci grawitacyjnej co koło 50 m należy wykonać studnie betonowe a pomiędzy podłączenia z trójników.
W robotach pomiarowych należy doliczyć koszty kompletnej obsługi geodezyjnej w raz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.
W cenie wykopów należy uwzględnić odwodnienie zgodnie z dokumentacją projektowa str.15 pkt 7.2. Wykopy.
Do ceny należy doliczyć koszt powołania kierownika budowy oraz koszt kierownika robót elektrycznych.
5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisanym, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. W sytuacji gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
6. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne opisane przedmiarem robót, oraz pracowników niższego szczebla technicznego i organizacyjnego procesu budowlanego, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm) tj. ”przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzenie”. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w art. 95 ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w § 3 projektu umowy, który stanowi integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325602,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462073,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325602,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrowit Romuald Witkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970052260

7.3.3) Ulica: Przysiółki

7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-360

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325602,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.