Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141433/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.3.2023 - Specjalistyczne konsultacje medyczne dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 730 68 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-396258b6-a3c3-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROPS.DO.3321.3.2023 - Specjalistyczne konsultacje medyczne dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396258b6-a3c3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023767/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Specjalistyczne konsultacje medyczne dla dzieci przebywających w instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82009,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja endokrynologicznych konsultacji medycznych przez lekarza endokrynologa uprawnionego do sporządzenia i udzielenia konsultacji ww. zakresie. Zamawiający przewiduje realizację usługi dla 19 dzieci x 2 godziny (1 godzina rozumiana jako 45 minut faktycznej pracy z dzieckiem) na każde dziecko, maksymalnie 38 godzin. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem działania jest realizacja endokrynologicznych konsultacji medycznych dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego. Każda diagnoza będzie skutkowała wydaniem przez specjalistę pisemnej opinii dla dziecka (w 2 egzemplarzach) oraz wskazaniem dalszego niezbędnego wsparcia/zaleceń terapeutycznych/medycznych, które powinno zostać udzielone dziecku. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach i godzinach uzgodnionych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a pracownikiem biura projektu. Usługa będzie świadczona w salach zapewnionych przez Zamawiającego:
1.26 godzin -13 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Bytomiu, przy czym miejscem realizacji będzie: Laryszów, ul. Wolności 67 A lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej nr 1 i nr 2 w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 i 25b.
2.12 godzin – 6 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym „Dom Życia” w Częstochowie przy ul. Św. Kazimierza 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121291-9 - Usługi pediatryczne
4.5.5.) Wartość części: 18525 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja neurologicznych konsultacji medycznych przez lekarza neurologa uprawnionego do sporządzenia i udzielenia konsultacji ww. zakresie. Zamawiający przewiduje realizację usługi dla 44 dzieci x 2 godziny (1 godzina rozumiana jako 45 minut faktycznej pracy z dzieckiem) na każde dziecko, maksymalnie 88 godzin. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem działania jest realizacja neurologicznych konsultacji medycznych dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego. Każda diagnoza będzie skutkowała wydaniem przez specjalistę pisemnej opinii dla dziecka (w 2 egzemplarzach) oraz wskazaniem dalszego niezbędnego wsparcia/zaleceń terapeutycznych/ medycznych, które powinno zostać udzielone dziecku. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach i godzinach uzgodnionych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a pracownikiem biura projektu Usługa będzie świadczona w salach zapewnionych przez Zamawiającego:1. 50 godzin – 25 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Bytomiu, przy czym miejscem realizacji będzie: Laryszów, ul. Wolności 67 A lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej nr 1 i nr 2 w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 i 25b.
2. 8 godzin – 4 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej „Dom z Nadzieją” w Bielsku-Białej przy ul. Kolonia 17.
3. 30 godzin – 15 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym „Dom Życia” w Częstochowie przy ul. Św. Kazimierza 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121291-9 - Usługi pediatryczne
4.5.5.) Wartość części: 37644,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja psychiatrycznych konsultacji medycznych przez lekarza psychiatrę dziecięcego uprawnionego do sporządzenia i udzielenia konsultacji ww. zakresie. Zamawiający przewiduje realizację usługi dla 19 dzieci x 4 godziny ( 1 godzina rozumiana jako 45 minut faktycznej pracy z dzieckiem) na każde dziecko, maksymalnie 76 godzin. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem działania jest realizacja psychiatrycznych konsultacji medycznych dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego. Każda diagnoza będzie skutkowała wydaniem przez specjalistę pisemnej opinii dla dziecka (w 2 egzemplarzach) oraz wskazaniem dalszego niezbędnego wsparcia/zaleceń medycznych/terapeutycznych, które powinno zostać udzielone dziecku. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach i godzinach uzgodnionych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a pracownikiem biura projektu Usługa będzie świadczona w salach zapewnionych przez Zamawiającego:1. 40 godzin –– 10 dzieci x 4 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej nr 1 i nr 2 w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 i 25b.
2. 36 godzin – 9 dzieci x 4 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej „Dom z Nadzieją” w Bielsku-Białej przy ul. Kolonia 17.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121291-9 - Usługi pediatryczne
4.5.5.) Wartość części: 25840 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA LEKÓW 9
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 39.2024 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz wydawanie orzeczeń lekarskich...
- "Świadczenie usług w zakresie poradnictwa psychologicznego."
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Zapewnienie usług medycznych, w tym medycyny pracy, na potrzeby pracowników Sinfonii Varsovii
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.