eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ROPS.DO.3321.3.2023 - Specjalistyczne konsultacje medyczne dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.3.2023 - Specjalistyczne konsultacje medyczne dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 730 68 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-396258b6-a3c3-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROPS.DO.3321.3.2023 - Specjalistyczne konsultacje medyczne dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396258b6-a3c3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023767/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Specjalistyczne konsultacje medyczne dla dzieci przebywających w instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141433

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 82009,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja endokrynologicznych konsultacji medycznych przez lekarza endokrynologa uprawnionego do sporządzenia i udzielenia konsultacji ww. zakresie. Zamawiający przewiduje realizację usługi dla 19 dzieci x 2 godziny (1 godzina rozumiana jako 45 minut faktycznej pracy z dzieckiem) na każde dziecko, maksymalnie 38 godzin. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem działania jest realizacja endokrynologicznych konsultacji medycznych dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego. Każda diagnoza będzie skutkowała wydaniem przez specjalistę pisemnej opinii dla dziecka (w 2 egzemplarzach) oraz wskazaniem dalszego niezbędnego wsparcia/zaleceń terapeutycznych/
medycznych, które powinno zostać udzielone dziecku. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach i godzinach uzgodnionych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a pracownikiem biura projektu. Usługa będzie świadczona w salach zapewnionych przez Zamawiającego:
1.26 godzin -13 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Bytomiu, przy czym miejscem realizacji będzie: Laryszów, ul. Wolności 67 A lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej nr 1 i nr 2 w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 i 25b.
2.12 godzin – 6 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym „Dom Życia” w Częstochowie przy ul. Św. Kazimierza 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121291-9 - Usługi pediatryczne

4.5.5.) Wartość części: 18525 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja neurologicznych konsultacji medycznych przez lekarza neurologa uprawnionego do sporządzenia i udzielenia konsultacji ww. zakresie. Zamawiający przewiduje realizację usługi dla 44 dzieci x 2 godziny (1 godzina rozumiana jako 45 minut faktycznej pracy z dzieckiem) na każde dziecko, maksymalnie 88 godzin. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem działania jest realizacja neurologicznych konsultacji medycznych dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego. Każda diagnoza będzie skutkowała wydaniem przez specjalistę pisemnej opinii dla dziecka (w 2 egzemplarzach) oraz wskazaniem dalszego niezbędnego wsparcia/zaleceń terapeutycznych/ medycznych, które powinno zostać udzielone dziecku. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach i godzinach uzgodnionych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a pracownikiem biura projektu Usługa będzie świadczona w salach zapewnionych przez Zamawiającego:
1. 50 godzin – 25 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Bytomiu, przy czym miejscem realizacji będzie: Laryszów, ul. Wolności 67 A lub w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej nr 1 i nr 2 w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 i 25b.
2. 8 godzin – 4 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej „Dom z Nadzieją” w Bielsku-Białej przy ul. Kolonia 17.
3. 30 godzin – 15 dzieci x 2 godziny konsultacji prowadzonej w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym „Dom Życia” w Częstochowie przy ul. Św. Kazimierza 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121291-9 - Usługi pediatryczne

4.5.5.) Wartość części: 37644,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja psychiatrycznych konsultacji medycznych przez lekarza psychiatrę dziecięcego uprawnionego do sporządzenia i udzielenia konsultacji ww. zakresie. Zamawiający przewiduje realizację usługi dla 19 dzieci x 4 godziny ( 1 godzina rozumiana jako 45 minut faktycznej pracy z dzieckiem) na każde dziecko, maksymalnie 76 godzin. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem działania jest realizacja psychiatrycznych konsultacji medycznych dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego. Każda diagnoza będzie skutkowała wydaniem przez specjalistę pisemnej opinii dla dziecka (w 2 egzemplarzach) oraz wskazaniem dalszego niezbędnego wsparcia/zaleceń medycznych/terapeutycznych, które powinno zostać udzielone dziecku. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach i godzinach uzgodnionych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a pracownikiem biura projektu Usługa będzie świadczona w salach zapewnionych przez Zamawiającego:
1. 40 godzin –– 10 dzieci x 4 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej nr 1 i nr 2 w Gliwicach przy ul. Jagiellońskiej 25 i 25b.
2. 36 godzin – 9 dzieci x 4 godziny konsultacji prowadzonej w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej „Dom z Nadzieją” w Bielsku-Białej przy ul. Kolonia 17.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121291-9 - Usługi pediatryczne

4.5.5.) Wartość części: 25840 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.