eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedzna › Modernizacja sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Miedznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Miedznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedzna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 4

1.5.2.) Miejscowość: Miedzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-106

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 691 83 28

1.5.8.) Numer faksu: 25 691 83 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmiedzna@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamiedzna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Miedznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac6e7ee-f4fa-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002213/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Miedznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136201/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Inwestycja pn. „Modernizacja sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Miedznie” tj. modernizacja budynku szatniowo-sanitarnego zlokalizowanego na kompleksie boisk Orlik i sali gimnastycznej pod adresem ul. Kościelna 15, 07-106 Miedzna, nr ewidencyjny działki 497/1 obręb, Miedzna. W ich sąsiedztwie znajdują się budynki Szkoły Podstawowej, parking i plac zabaw „Radosna Szkoła”. Sala sportowa ma wymiary 36m x18m. Dodatkowo w obiekcie znajduje się zaplecze sanitarno-szatniowe, pomieszczenia techniczne, magazynowe, siłownia , pokój nauczycielski. Boisko wielofunkcyjne Orlik składa się z dwóch boisk i budynku szatniowo-sanitarnego, którego modernizacja będzie dotyczyć. Kompleks składa się z boiska do gry w piłkę nożną o wymiarach 32mx64m i boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 32mx18m do gry w tenisa , koszykówkę , siatkówkę i uprawiania ćwiczeń ogólnorozwojowych.
W ramach projektu planuje się m.in .:
Prace w obrębie kompleksu boisk Orlik:
- montaż stojaka na 15 szt. rowerów,
- wymiana podłóg wewnątrz budynku szatniowo-sanitarnego, która polegać będzie na zerwaniu starej wykładziny wraz z płytami OSB i wykonaniu wylewki wraz z dociepleniem i zabezpieczeniem przciwwilgociowym, a także ułożenie płytek terakotowych,
- malowanie stolarki drzwiowej
- wymiana odpływów natryskowych na brodziki co zapobiegać będzie zaleganiu wody na podłodze,
- wymiana baterii natryskowej i umywalkowej na czasową w celu oszczędniejszego gospodarowania wodą,
- wymiana wentylatorów ściennych dla usprawnienia wentylacji wewnątrz budynku,
- naprawa cokołu wokół budynku poprzez przyklejenie styropianu i wykonaniu tynku mozaikowego,
- wykonanie wymiany płytek na schodach wejściowych,
- przełożenie opaski z kostki betonowej w celu odtworzenia prawidłowych spadków wody,
- wykonanie konstrukcji daszków w celu wyeliminowania przedostawania się wody przez drzwi wejściowe do części pomieszczeń,
-wymiana 20 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego boiska na oprawy energooszczędne,
- zakup i ustawienie stojaków na 15 szt. rowerów.
Prace w obrębie sali sportowej:
- modernizacja wejścia do budynku polegająca na wymianie drzwi wejściowych na aluminiowe, rozebranie zniszczonego podjazdu i ułożenie nowego z kostki betonowej zwiększającego dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych,
- wymiana wykładziny na płytki w magazynku sportowym, wraz z malowaniem ścian, sufitów i stolarki drzwiowej oraz wymiana opraw świetlówkowych na plafoniery typu LED,
- malowanie łazienki dla niepełnosprawnych,
- wymiana wykładziny na płytki w pokoju nauczycielskim i logopedycznym wraz z malowaniem ścian, sufitów i stolarki drzwiowej ,
- malowanie ścian, sufitów i stolarki drzwiowej w łazience dla nauczycieli,
- malowanie ścian, sufitów i ich szpachlowanie, malowanie stolarki drzwiowej, rur wodociągowych , montaż półek nad grzejnikowych i zaworów termostatycznych w grzejnikach w szatniach,
- wymiana popękanych płytek i malowanie ścian oraz sufitów w pomieszczeniach, w których znajdują się natryski,
- malowanie ścian i sufitów, wymiana klamek zaworu czerpalnego i nawiewników w drzwiach w toalecie zlokalizowanej przy natryskach,
- malowanie ścian , sufitów i rur wodociągowych, a także montaż półki nadgrzejnikowej w przedsionku natrysków,
- malowanie ścian i sufitów oraz wymiana skrzydła drzwiowego w łazience i przedsionku,
- malowanie ścian, sufitów, rur wodociągowych oraz lakierowanie stolarki drzwiowej w siłowni,
- malowanie ścian i sufitów oraz wymiana opraw świetlówkowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniu technicznym (rozdzielni NN),
- malowanie ścian, sufitów, rur wodociągowych na korytarzu w holu wejściowym,
- malowanie ścian i sufitów w dwóch łazienkach na klatce schodowej,
- wyeliminowanie wykwitów, szpachlowanie ścian, malowanie ich wraz z sufitami i balustradą na korytarzu znajdującym się na piętrze, z którego obserwować można rozgrywki odbywające się na parkiecie,
- malowanie ścian, sufitów, stolarki drzwiowej, rur wodociągowych w pomieszczeniu pełniącym funkcję łazienki i pralni,
- wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi aluminiowych, malowanie ścian i rur wodociągowych na sali gimnastycznej,
- szlifowanie parkietów oraz ich ponowne lakierowanie wraz z odtworzeniem linii wyznaczających podział boiska na sali gimnastycznej,
- modernizacja konstrukcji do przedzielania sali gimnastycznej na mniejsze sektory w celu umożliwienia zróżnicowania ćwiczeń w mniejszych grupach niezależnych od siebie, polegająca na montażu konstrukcji stalowej z napędem elektrycznym,
- lakierowanie drabinek wokół sali gimnastycznej.
Wszystkie prace malarskie poprzedzone będą przygotowaniem powierzchni ścian i sufitów, polegającym na uzupełnieniu ewentualnych ubytków w strukturze tynków.
Szczegółowy zakres prac został opisany w załączonym przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245326,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407791,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245326,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowo-Budowlany Edward Rafałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240005610

7.3.3) Ulica: Nowiny 27C

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245326,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.