eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Organizacja spotkania osób chcących realizować swój biznes w obszarze nowych technologii (Start-up Day)



Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja spotkania osób chcących realizować swój biznes w obszarze nowych technologii (Start-up Day)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umww.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja spotkania osób chcących realizować swój biznes w obszarze nowych technologii (Start-up Day)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f3724b4-f5ba-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001946/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Start-up Day- Wydarzenie w ramach projektu 1.2. BSW-H2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: Budowa systemu wsparcia wysokiej jakości projektów B+R+I, w szczególności rozwijających technologie nisko i zeroemisyjne, ze szczególnym uwzględnieniem wodoru (w skrócie BSW-H2)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137484/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DRG-IV-W.433.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125510,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na organizacji spotkania osób chcących realizować swój biznes w obszarze nowych technologii (Start-up Day).Idea Start-up Day – wydarzenie wspierające osoby przedsiębiorcze w realizacji swoich marzeń i idei. Uczestnicy powinni zostać zachęceni do eksperymentowania, spotkanie będzie służyć ułatwieniu transferu wiedzy oraz umożliwieniu wchodzącym na rynek firmom nawiązania kontaktów oraz przekazaniu niezbędnego know-how młodemu przedsiębiorcy. Start-up-Day to inspirująca platforma do generowania nowych pomysłów biznesowych, wymiany doświadczeń i kontaktów oraz zacieśniania współpracy pomiędzy startupami, dojrzałymi firmami i organizacjami publicznymi, które doceniają potencjał technologii nisko i zeroemisyjnych ze szczególnym uwzględnieniem wodoru. W skład wydarzenia będą wchodzić spotkania w formie warsztatów skierowanych do młodzieży, firm i ekspertów, zachęcających do rozważenia, założenia lub zmiany modelu biznesowego/produktu, usługi na wpisujące się w łańcuch dostaw i wartości gospodarki wodorowej. To także zachęta do szerszego spojrzenia na możliwości biznesowe otwierające się przed osobami z różnego rodzaju obszarów gospodarczych i otoczenia biznesowego jeszcze niezaangażowanych w gospodarkę wodorową. Uczestnicy, którzy chcą lub planują działania w kierunku założenia start-up`u związanego z gospodarką wykorzystującą rozwiązania czyste, nisko i zeroemisyjne, otrzymają niezbędne informacje dotyczące możliwych modeli biznesowych. Wiedza ta umożliwi im zdobycie pierwszych klientów i utrzymanie się na rynku. Wydarzenie przyczyni się również do podniesienia świadomości potrzeb inwestowania w rozwój rozwiązań niskoemisyjnych, a także możliwości biznesowych związanych z takimi inwestycjami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia są określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121579,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121579,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121579,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: The Way Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252607537

7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Rydygiera 11 lok.195

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121570,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.