Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159653/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oświetlenie ulic, placów i dróg – prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1144736e-ce1f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oświetlenie ulic, placów i dróg – prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1144736e-ce1f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Oświetlenie ulic, placów i dróg (prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 911803,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w roku 2023 w zależności od potrzeb Zamawiającego w zakresie określonym protokołami typowania robót obejmującym następujący zakres:
a) wymianę zużytych źródeł światła na gminnych obiektach,
b) wymianę opraw oświetleniowych oraz słupów gminnego oświetlenia drogowego według wskazań Zamawiającego,
c) wykonanie instalacji elektrycznej w obiektach gminnych,
d) wykonanie przyłączy energetycznych na zlecenie Zamawiającego,
e) obsługę imprez plenerowych (wykonanie tymczasowego zasilania w energię elektryczną),
f) montaż iluminacji świątecznych,
g) wymianę uszkodzonych elementów gminnych instalacji elektrycznych.
2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 projektu umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2022 r. poz. 1510). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w § 1 projektu umowy. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności:
1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w § 1 projektu umowy,
2) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w § 1 projektu umowy oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
3. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
4. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
5. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych w niniejszym postępowaniu. Powody niedokonania podziału zamówienia na części tego postępowania: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne. Mogłoby wywołać nadmierne trudności techniczne oraz potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co w konsekwencji mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Henryk Okupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970630307
7.3.3) Ulica: Chwalim 98
7.3.4) Miejscowość: Kargowa
7.3.5) Kod pocztowy: 66-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne Henryk Okupski
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne Henryk Okupski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 265 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej - oświetleniowej w miejscowościach popegeerowskich Gminy Sulechów
- Modernizacja przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1071F w Przybymierzu
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Remont sal dydaktycznych w budynkach CKZiU przy ul. Armii Krajowej 75 i Piaskowej 53-zalecenia SANEPID
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyk. usług w zakr. kons. oraz bieżących napraw urz. drukujących, kopiujących i skanujących, zasilaczy oraz sprz. komp. znajdującego się na wyposażeniu 6 WOG oraz jedn. i instytucji będących na zaop.
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- "Wymiana prowadników zgrubionych w wieży szybowej górniczego wyciągu szybowego szybu "II" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy p.w. św. Jana Nepomucena w Lubomi
- "Projektor cyfrowy Kino Mikro- Dostawa wraz z montażem, zestrojeniem oraz serwisowaniem w okresie gwarancyjnym fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI"
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.