eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zakup dwóch samochodów osobowo - ciężarowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup dwóch samochodów osobowo – ciężarowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SOSNOWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 368 32 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_sosnowiec@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dwóch samochodów osobowo – ciężarowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775b11aa-1b85-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000705/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup dwóch samochodów osobowo - ciężarowych dla O/ZUS w Sosnowcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie zakupowej konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy, odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w
szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
2. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
3. Do korzystania z Platformy zakupowej przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla
Wykonawców, pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus
5. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie zakupowej jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę
Regulaminu korzystania z usług Platformy zakupowej na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający obowiązany jest do spełnienia obowiązku
informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Zakład Ubezpieczeń Społecznych stosując przepisy rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, podaje zgodnie z art. 13 RODO informację dotyczącą przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa,
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w następujący sposób:
1) listownie na adres:
Inspektor Ochrony Danych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
ul. Szamocka 3, 5,
01-748 Warszawa
2) przez e-mail: ODO@zus.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup dwóch samochodów osobowo – ciężarowych dla O/ZUS w Sosnowcu” i nie będą przekazywane odbiorcom danych osobowych, chyba że inaczej wynikać będzie z przepisów prawa.
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, co jest związane z czasem w jakim Umowa wraz z załącznikami podlega obowiązkowi jej archiwizacji.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, które w ramach sprawowania uprawnień kontrolnych lub nadzoru nad Zamawiającym zażądają udostępniania Umowy
wraz z załącznikami i którym Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia zawartej Umowy w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Osoby, których dane będą przetwarzane posiadają:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących oraz do uzyskania informacji w nim wymienionych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych ich osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Osobom, których dane będą przetwarzane nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca złoży w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie zawarte w Formularzu oferty o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 380000/271/08/2021-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Zakup i dostawa samochodu osobowo – ciężarowego 2 + 1:
1) Dane pojazdu:
a) rok produkcji: 2021,
b) wersja nadwozia: osobowo-ciężarowy tupu furgon,
c) liczba miejsc siedzących: 3 w jednym rzędzie,
d) lakier nadwozia: srebrny metalizowany lub metalizowany w odcieniach szarości,
e) wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu,
f) rozstaw osi: co najmniej 2900 mm,
g) rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1600 mm,
h) długość: co najmniej 4800 mm,
i) maksymalna wysokość: 2100 mm,
j) ładowność: co najmniej 900 kg,
k) dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg,
l) pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie.
2) Silnik z układem przeniesienia mocy:
a) paliwo: olej napędowy ON,
b) pojemność silnika: od 1400 cm³ do 2200 cm³,
c) liczba cylindrów: 4,
d) moc silnika: co najmniej 120 KM,
e) skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny,
f) przekazanie napędu: na przednią lub tylną oś,
g) pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów,
h) norma emisji spalin: Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin,
i) emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 199 g/km.
3) Wyposażenie:
a) pełna, metalowa przegroda (z szybą lub bez) oddzielająca przestrzeń ładunkową od kabiny,
b) centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty,
c) czujniki parkowania – co najmniej tylne,
d) dywaniki podłogowe – gumowe,
e) drzwi boczne przesuwane po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia,
f) drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach,
g) elektrycznie sterowane szyby,
h) elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,
i) fotele tapicerowane z zagłówkami,
j) gniazdo 12V – co najmniej jedno,
k) immobilizer,
l) klimatyzacja – manualna lub automatyczna,
m) kolumna kierownicza regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie,
n) komputer pokładowy z funkcją rejestracji chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu,
o) lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia,
p) obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 16” (4 szt.),
q) ochronne listwy boczne,
r) oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka,
s) podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym,
t) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
u) schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera,
v) system kontroli ciśnienia w oponach,
w) system przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania,
x) system nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami,
y) system stabilizacji toru jazdy,
z) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,
aa) ściany boczne przestrzeni ładunkowej bez szyb zabudowane tworzywem sztucznym lub panelami ochronnymi,
bb) światła do jazdy dziennej,
cc) tempomat,
dd) trzecie światło stop,
ee) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa,
ff) tuner radiowy fabryczny,
gg) wspomaganie układu kierowniczego,
hh) zaczepy do mocowania ładunku w podłodze lub słupkach bocznych w przestrzeni ładunkowej,
ii) zestaw głośnomówiący fabryczny,
jj) koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem narzędzi niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zamontowane pod pojazdem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów obliczony według niżej podanego wzoru:
O = C + Gw + Gn + Z
gdzie:
O – ocena łączna
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena brutto oferty
Gw – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia
Gn – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na perforację nadwozia
Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium Zużycie energii
Przyznawane punkty we wszystkich kryteriach będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, tzn. jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 0 do 4 to drugie miejsce po przecinku pozostaje niezmienione, jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 5 do 9 to drugie miejsce po przecinku należy zaokrąglić w górę. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych z zastrzeżeniem, że zaproponowana cena w ofertach dodatkowych nie może być wyższa niż cena w złożonej przez Wykonawcę ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację nadwozia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zużycie energii

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowy 4+1:
1) Dane pojazdu:
a) rok produkcji: 2021,
b) wersja nadwozia: zamknięte typu kombivan,
c) liczba miejsc siedzących: 5,
d) lakier nadwozia: metalizowany srebrny lub metalizowany w odcieniach szarości,
e) wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu,
f) rozstaw osi: co najmniej 2650 mm,
g) rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1500 mm,
h) długość: co najmniej 4250 mm,
i) ładowność: co najmniej 550 kg,
j) pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie.
2) Silnik z układem przeniesienia mocy:
a) paliwo: olej napędowy ON,
b) pojemność silnika: od 1100 cm³ do 1600 cm³,
c) liczba cylindrów: 4,
d) moc silnika: co najmniej 100 KM,
e) skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny,
f) przekazanie napędu: na przednią oś,
g) pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 45 litrów,
h) norma emisji spalin: Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin,
i) emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 180 g/km.
3) Wyposażenie:
a) centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty,
b) czujniki parkowania – co najmniej tylne,
c) drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia,
d) drzwi tylne dwuskrzydłowe z podgrzewanymi szybami i wycieraczką, otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach lub klapa tylna z podgrzewaną szybą i wycieraczką,
e) dywaniki podłogowe – gumowe z przodu i z tyłu,
f) elektrycznie lub ręcznie sterowane lusterka zewnętrzne,
g) elektrycznie sterowane szyby co najmniej z przodu,
h) fotele tapicerowane z zagłówkami,
i) gniazdo 12V – co najmniej jedno,
j) immobilizer,
k) klimatyzacja – manualna lub automatyczna,
l) kolumna kierownicza regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie,
m) komputer pokładowy z funkcją rejestracji chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu,
n) lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia,
o) lusterko wsteczne,
p) obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 15” (4 szt.),
q) ochronne listwy boczne,
r) oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka,
s) pełne przeszklenie przedziału pasażersko-ładunkowego,
t) podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym,
u) podsufitka pokryta tkaniną na całej długości pojazdu,
v) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
w) schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera,
x) system kontroli ciśnienia w oponach,
y) system przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania,
z) system nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami,
aa) system stabilizacji toru jazdy,
bb) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,
cc) światła do jazdy dziennej,
dd) tempomat,
ee) trzecie światło stop,
ff) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu,
gg) tuner radiowy fabryczny,
hh) wspomaganie układu kierowniczego,
ii) zestaw głośnomówiący fabryczny,
jj) koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem narzędzi niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zamontowane pod pojazdem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34136000-9 - Samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów obliczony według niżej podanego wzoru:
O = C + Gw + Gn + Z
gdzie:
O – ocena łączna
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena brutto oferty
Gw – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia
Gn – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na perforację nadwozia
Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium Zużycie energii
Przyznawane punkty we wszystkich kryteriach będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, tzn. jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 0 do 4 to drugie miejsce po przecinku pozostaje niezmienione, jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 5 do 9 to drugie miejsce po przecinku należy zaokrąglić w górę. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych z zastrzeżeniem, że zaproponowana cena w ofertach dodatkowych nie może być wyższa niż cena w złożonej przez Wykonawcę ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację nadwozia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zużycie energii

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących
zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy;
2) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) dokumenty wskazane powyżej w pkt. 1) – 3) odnoszące się do innych podmiotów na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca na
zasadach określonych w art. 118 Ustawy pzp w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane powyżej w pkt. 1) – 3) dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie spełnienia wymagań przez Przedmiot zamówienia określonych cech technicznych Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że ofertowany pojazd spełnia wymagania techniczne wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 2a do SWZ lub Załącznik 2b do SWZ zależnie od zakresu postępowania którego dotyczy oferta.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 2a do SWZ
Załącznik nr 2b do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne.
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
4) oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa,
5) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
Umowy w sprawie zamówienia publicznego,
6) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip. Pełnomocnictwo
może być również elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Nie jest dopuszczalne poświadczenie za zgodność z oryginałem przez samego pełnomocnika, radcę prawnego lub adwokata;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
2. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą między Zamawiającym, a pełnomocnikiem, który uzyskał pełnomocnictwo od pozostałych Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy składający wspólnie ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy.
4. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. Warunki w zakresie niepodlegania wykluczeniu każdy z Wykonawców musi spełniać z osobna. W przypadku gdy wystąpi przesłanka wykluczenia jednego z uczestników konsorcjum,
Zamawiający wykluczy z postępowania całe konsorcjum.
6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający wymaga złożenia przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został szczegółowo opisane w § 8 wzoru Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.