Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137093/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00165825/01 - Wynik z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwacyjno – naprawcze na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/35wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwacyjno – naprawcze na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2443dcf-bd85-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017709/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Prace konserwacyjno – naprawcze na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/INFR/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 335989,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części budynku kuchni/stołówki oraz prace naprawcze wewnątrz wynikające z zawilgocenia ścian w kompleksie wojskowym przy ul. Ułanów.Stan istniejący:
Budynek po remoncie wnętrza wymaga dodatkowych prac remontowych zabezpieczających przed szkodliwym działaniem wód gruntowych i opadowych oraz uporządkowania terenu
i naprawy nawierzchni komunikacyjnych.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
roboty budowlane;
roboty rozbiórkowe;
roboty izolacyjne;
roboty murarskie i murowe;
instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów;
tynkowanie;
pokrywanie podłóg i ścian;
roboty ziemne i nawierzchniowe;
roboty budowlane w zakresie układania chodników;
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
44510000-8 - Narzędzia
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 66780,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 85 w kompleksie wojskowym przy ul. Ułanów w Krakowie.Stan istniejący:
Budynek nr 85 po remoncie pokrycia dachowego i kubatury I p., przeznaczony na biura, magazyny, warsztaty i pomieszczenia socjalne SOI-1. Parter budynku nie remontowany wymaga prac konserwacyjno-naprawczych w zakresie drzwi magazynowych, malowania ścian i sufitów, uporządkowania i naprawy instalacji elektrycznych w tym oświetlenia w korytarzu oraz prac naprawczych instalacji zasilania w ciepłą i zimną wodę.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
roboty budowlane;
roboty rozbiórkowe
roboty murarskie i murowe;
montaż konstrukcji metalowych
instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
instalowanie wyrobów metalowych
tynkowanie
pokrywanie podłóg i ścian
roboty malarskie
roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych
roboty w zakresie okablowania elektrycznego
roboty urządzeń grzewczych, wentylacji mechanicznej
usługi elektryczne
roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiary inwestorskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71314100-3 - Usługi elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 99479,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy nawierzchni dróg wewnętrznych znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ułanów w Krakowie.Stan istniejący:
Istniejące nawierzchnie dróg wewnętrznych z asfaltu lanego, utwardzone z kruszyw naturalnych lub betonowe w złym stanie technicznym; duże ubytki, dziury, spękania
i zapadnięcia, gromadzące wodę lub błoto, krawężniki i obrzeża uszkodzone, skorodowane lub brakujące w dużej ilości krawężniki betonowe.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
roboty w zakresie parkingów;
roboty budowlane w zakresie budowy dróg;
roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiary inwestorskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 125897,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi zewnętrznych, wejściowych, w budynkachnr 1, nr 2 i biura przepustek w kompleksie wojskowym przy ul. Ułanów w Krakowie.
Stan istniejący:
Istniejące drzwi metalowe są wyeksploatowane, niedomykające się z powodu odspojenia zawiasów od ościeżnic i zdeformowanej konstrukcji skrzydeł drzwiowych. W stanie wizualnym niezadowalającym; odpryski lakieru, wgięcia i zadrapania. Niewystarczające docieplenie stref nie oszklonych.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
roboty budowlane
roboty rozbiórkowe
roboty murarskie i murowe
montaż konstrukcji metalowych
instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
instalowanie wyrobów metalowych
tynkowanie
pokrywanie podłóg i ścian
roboty malarskie
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 43831,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73220,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73220,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73220,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Rerak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771479713
7.3.4) Miejscowość: Skała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73220,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122144,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122144,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122144,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Rerak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771479713
7.3.4) Miejscowość: 32-043 Skała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122144,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI RZĄSKA
- "Usługa przygotowania, dowiezienia i wydania posiłków dla żołnierzy przebywających w miejscowości Wola Rzędzińska"
- "Dostawa technicznych środków materiałowych jednorazowego użytku do obsługi sprzętu spadochronowo - desantowego ...."
więcej: przetargi RZĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Narzędzia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.