eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › "Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 8

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943124401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ba00591-cc7c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba00591-cc7c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038303/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4065040,65

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3940198,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Część I „Przebudowa drogi dojazdowej do stadionu na działkach 78 i 63 obręb Stanomino”.
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, na potrzeby realizacji inwestycji dotyczącej przebudowy drogi wraz z infrastrukturą.
Zamawiający oczekuje wykonania prac projektowych wraz z niezbędnymi czynnościami formalno-prawnymi, zapewniającymi uzyskanie dokumentacji projektowej kompletnej z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj.:
- uzyskania na rzecz Gminy Białogard ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu.
oraz
- prawidłowego wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy przedmiotowych odcinków dróg, w wyniku których oddana do użytkowania droga będzie spełniała swoją funkcję w sposób bezpieczny dla użytkowników drogi oraz będzie zgodna z obowiązującymi przepisami.
2) Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności:
- Projekt budowlany, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2022.1679 t.j.) - jeżeli wymagane będzie uzyskanie pozwolenia na budowę (uwaga: projekt budowlany składa się w szczególności z: projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz z projektu technicznego).
- Szkice, rysunki, opis robót oraz inne niezbędne materiały - w przypadku zastosowania procedury zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
- Projekt wykonawczy, opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U.2021.2454).
- Projekt stałej organizacji ruchu oraz projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 t.j.), wraz z ich zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem.
- Przedmiar robót i kosztorys ofertowy, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w razie potrzeby.
- Mapa do celów projektowych, opracowana zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U.2022.1670 t.j.).

UWAGA: Należy przyjąć, że w przedmiotowym zamierzeniu budowlanym, obiekty budowlane usytuowane będą w odległości mniejszej lub równej 3 m od granicy nieruchomości. W związku z tym przy opracowywaniu map do celów projektowych należy uwzględnić wymagania określone w §31 w/w rozporządzenia, czyli w przypadku braku danych określających położenie punktów granicznych tej granicy z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, należy określić położenie tych punktów w drodze pomiaru. A w przypadku gdy punkty graniczne nie są oznaczone na gruncie znakami granicznymi lub nie stanowią jednoznacznie identyfikowalnych elementów szczegółów terenowych, pomiar, o którym mowa wyżej, należy poprzedzić czynnościami mającymi na celu ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie przepisów wydanych na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Dokumentację geologiczną (w razie potrzeby uzupełnienia posiadanych przez Zamawiającego badań geologicznych).
- Inwentaryzację przyrodniczą (w razie potrzeby).

3) Przewidywany zakres robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
- organizacja oraz zabezpieczenie zaplecza budowy oraz placu składowego, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, w tym w szczególności wymagań ochrony środowiska,
- wprowadzenie i bieżąca aktualizacja w miarę postępu robót, czasowej organizacji ruchu,
- roboty przygotowawcze, w tym w szczególności: prace geodezyjne, usunięcie humusu, usunięcie kolidujących drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe (m.in.: istniejące nawierzchnie i elementy drogowe, kolidujące ogrodzenia i murki, kolidujące słupy elektroenergetyczne i ogłoszeniowe itp.),
- roboty ziemne (wykopy, nasypy, korytowanie),
- wykonanie kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji
- przebudowa i/lub zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu: gazowej, wod.-kan., elektroenergetycznej, teletechnicznej, w tym regulacja armatury naziemnej sieci uzbrojenia terenu (dowiązanie wysokościowe do projektowanych rzędnych) oraz przebudowa słupów elektroenergetycznych,
- przygotowanie podłoża do grupy nośności podłoża G1,
- przebudowa i budowa jezdni i chodnika,
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki,
- wykonanie zjazdów,
- budowa poboczy gruntowych,
- humusowanie z obsianiem trawą i pielęgnacją zieleńców,
- przebudowa murków /cokołów ogrodzeń
- roboty wykończeniowe i porządkowe
- montaż znaków drogowych i wykonanie malowania (wprowadzenie stałej organizacji)
- wykonanie badań nośności wykonanej konstrukcji jezdni drogi, w celu uzyskania potwierdzenia, że odpowiada ona zakładanej w dokumentacji projektowej, kategorii natężenia ruchu,
- wykonywanie w trakcie budowy i po jej zakończeniu, pozostałych wymaganych badań kontrolnych, w celu potwierdzenia zgodności wykonywanych robót z obowiązującymi przepisami i normami,
- obsługa geodezyjna inwestycji wraz z dokumentacja powykonawczą.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiących Załącznik Nr 3a do niniejszej specyfikacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 1076679,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Stanominie gmina Białogard”
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiących Załącznik Nr 3b do niniejszej specyfikacji.
Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Stanominie obejmujących co najmniej:
 opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
 harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
 wykonanie przebudowy i termomodernizacji budynku Szkoły na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych,
 uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót.
Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Stanominie obejmuje swoim zakresem:
• wykonanie docieplenia ścian w gruncie oraz ścian zewnętrznych,
• wykonanie docieplenia stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy,
• wymiana istniejącej instalacji odgromowej,
• remont daszków nad wejściami do budynku,
• wymiana okien zewnętrznych,
• wymiana drzwi zewnętrznych,
• montaż wyłazu dachowego,
• kompleksowy remont łazienek w budynku Szkoły,
• wymiana odcinka sieci zewnętrznej centralnego ogrzewania pomiędzy kotłownią, a budynkiem Szkoły,
• modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą montaż nowego źródła ciepła, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej (orurowania), montaż nowych grzejników z głowicami termostatycznymi,
• modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej,
• wymiana istniejącej instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,
• czyszczenie istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej,
• modernizację oświetlenia wewnętrznego,
• przebudowa i remont schodów oraz podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku,
• montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
• pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac.
Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową i wykonaniem termomodernizacji Wykonawca musi opracować niezbędną dokumentację projektową, zawierającą minimum:
 koncepcję proponowanych rozwiązań technologicznych zaakceptowaną przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych prac,
 projekt budowlany wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) obejmujący:
 projekt architektoniczno-budowlany,
 plan zagospodarowania terenu lub działki,
 projekt techniczny w skład którego wchodzą:
 projektowane rozwiązania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeń statyczno-wytrzymałościowych,
 charakterystyka energetyczna – w przypadku budynków,
 projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe,
 w zależności od potrzeb – dokumentacja geologiczno-inżynierska lub geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,
 inne niezbędne opracowania projektowe.
 projekt techniczny wraz z wszelkimi uzgodnieniami obejmujący:
 branżę architektoniczną,
 branżę konstrukcyjno-budowlaną,
 branżę elektryczną,
 branżę sanitarną,
 ekspertyzę w zakresie wykorzystania istniejącej instalacji odgromowej,
 plan zagospodarowania terenu,
 przedmiary i kosztorysy szczegółowe wszystkich branż,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
 szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy.
Projektant zobowiązany jest do przewidzenia i ujęcia w dokumentacji projektowej wszystkich robót towarzyszących wymaganych przy realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od wszystkich autorów projektów i innych prac chronionych prawami autorskimi pełne majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne i przenieść je w całości na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie Nadzoru Autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji na bazie sporządzonych uprzednio projektów.

Dokumentacja projektowa musi być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami w szczególności:
 ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. (Dz. U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.)
 ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. 2022 poz. 1385 z późn. zm.)
 rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454)
 rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 poz. 1225)
 rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2021 r. w sprawie uzgadniania projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego oraz projektu urządzenia przeciwpożarowego pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. 2021 poz. 1722)
 rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458)
 rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, (Dz. U. 2022 poz. 1679)
 obowiązującymi normami w Polsce i DTR, instrukcjami urządzeń,
 innymi obowiązującymi przepisami.

Dokumentacja projektowa będzie podlegać ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego i powinna:
 zawierać optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe
oraz wszystkie niezbędne zestawienia, rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału lub urządzenia,
 być uzgodniona z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, rzeczoznawcą ds. sanitarnohigienicznych oraz innymi organami opiniującymi w zakresie robót objętych przedmiotową inwestycją,
 określać rodzaj i ilość odpadów powstałych w związku z robotami rozbiórkowymi, demontażem istniejących urządzeń i pozostałymi pracami związanymi z realizacją inwestycji,
 być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu
ma służyć, tj. wykonania termomodernizacji budynku zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w niniejszym PFU,
 być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach (architektonicznej, sanitarnej, elektrycznej itd.)
 być sprawdzona przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia i podpisana na każdym egzemplarzu przez projektanta i sprawdzającego,
 ujmować wszystkie roboty niezbędne do wykonania, obliczenia i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania,
 być zaopiniowana na etapie projektowania z Zamawiającym, szczególnie w zakresie wybranych rozwiązań materiałowych i konstrukcyjnych, doboru projektowanych urządzeń i osprzętu, a także kolorystyki i innych istotnych elementów.
 być dostarczona Zamawiającemu w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektronicznym (CD/DVD) lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive. Pliki muszą być zamieszczone w wersjach edytowalnych w formatach np. (.dwg ; .dxf ; .doc ; .xls) oraz w formacie nieedytowalnym (.pdf).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 3923320,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym ulega unieważnieniu na podstawie art. 310 ustawy, PZP, ponieważ złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny złożonych ofert.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH gdzie brak wyboru Wykonawcy realizującego którąkolwiek
z części skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym ulega unieważnieniu na podstawie art. 310 ustawy, PZP, ponieważ złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny złożonych ofert.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH gdzie brak wyboru Wykonawcy realizującego którąkolwiek
z części skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.