Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00127038/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski dot. realizacji inwestycji: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrodzień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobrodzień
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-380
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 75 100
1.5.8.) Numer faksu: 34 35 75 100 wew. 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobrodzien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dobrodzien.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.dobrodzien.pl/4273/7598/ogloszenie-o-zamowieniu-nadzor-inwestorski-dot-realizacji-inwestycji-budowa-kanalizacji-sanitarnej-w-gminie-dobrodzien.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nadzór inwestorski dot. realizacji inwestycji: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8742d7cd-edf4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003545/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski dot. realizacji inwestycji: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V: Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działanie: 5.4 Gospodarka wodno-ściekowa. Nazwa operacji: „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276841,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: nadzór inwestorski przy realizacji robót związanych z inwestycją pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień”, w zakresie zgodnym z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późniejszymi zmianami), inicjowania działań zmierzających do prawidłowej i terminowej realizacji zadań oraz podejmowania czynności mających na celu ochronę zamawiającego oraz: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, c) kontrolowanie wpisów w książce obmiarów robót w zakresie ilości i rodzaju wykonanych robót oraz potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, d) sprawdzanie kosztorysów wykonanych robót ze stanem faktycznym, zgodności ich z fakturami wykonawcy robót oraz potwierdzanie kwoty do wypłaty w terminie 7 dni od daty ich wystawienia, e) uczestniczenie w czynnościach polegających na sporządzaniu protokołów odbioru robót wraz z sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych pod względem zgodności z uzgodnieniami normami i świadectwami, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, g) potwierdzenia usunięcia wad, zgłaszanie gotowości do odbioru zadań i jego części, uzupełnianie szczegółów oraz wyjaśniania wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, h) pomoc zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji, i) przygotowanie i udział inspektora nadzoru inwestorskiego w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108855,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41032,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242955540
7.3.3) Ulica: Wały Dwernickiego 117/121, lok. P211
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41032,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-29SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI DOBRODZIEŃ
więcej: przetargi DOBRODZIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice"
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
- ZBO 2024-"Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w formule Zaprojektuj i wybuduj" Zadanie nr 1, 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.