eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ogrodzieniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53a9ec6f-d1ea-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040311/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec (Etap I) – 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec” dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów. Działanie 5.2. Poddziałanie 5.2.1.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4102333,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest ze 105 budynków (w tym 72 mieszkalnych i 33 gospodarczych) wraz z odtworzeniem pokrycia dachu (typ I) oraz zdjęciem i usunięciem odpadów wraz z dostawą nowego materiału na pokrycie dachu 3 budynków (typ II) na terenie Gminy Ogrodzieniec. Łącznie zamówienie obejmuje 108 budynków. Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów. Działanie 5.2. Gospodarka odpadami. Poddziałanie 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT.
TYP I – WYMIANA AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA NOWE POKRYCIE Z BLACHODACHÓWKI
W ramach Typu I planowane są następujące działania:
1) opracowanie uproszczonej dokumentacji i dopełnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu (jeżeli jest wymagane);
2) zdjęcie pokrycia azbestowego z budynku przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń;
3) wywóz i transport odpadów oraz zdeponowanie na wybranym składowisku;
4) demontaż obróbek blacharskich i systemu rynnowego;
5) demontaż łacenia dachu;
6) demontaż instalacji odgromowej (o ile dotyczy);
7) wykonanie odtworzenia pokrycia dachu (folia, nowe łaty, kontrłaty, blachodachówka) i obróbek blacharskich w miejscu usunięcia azbestu;
8) wykonanie prac odtworzeniowych – rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, wyłazów, ławeczek, drabinek etc. – o ile budynek był w nie wcześniej wyposażony;
9) uprzątniecie placu budowy, wywóz pozostałych odpadów.
Typem I objętych jest 105 dachów (w tym: 72 na budynkach mieszkalnych i 33 na budynkach gospodarczych) o powierzchni dachów – 13 578 m2.
TYP II – ZDJĘCIE I UTYLIZACJA POKRYCIA AZBESTOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ BALACHODACHÓWKI (warunkiem udziału mieszkańca w projekcie było wykonanie na własny koszt dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego pozwolenia od Starosty Zawierciańskiego na zakres robót)
W ramach Typu II planowane są następujące działania:
1) opracowanie uproszczonej dokumentacji i dopełnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu (jeżeli jest wymagane);
2) zdjęcia pokrycia azbestowego z budynku przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń;
3) wywóz i transport odpadów oraz zdeponowanie na wybranym składowisku;
4) dostaw i rozładunek we wskazanym miejscu materiału na nowe poszycie dachu w metrażu zgodnym z metrażem usuniętego dachu odpadu azbestowego.
Mieszkaniec zobowiązany będzie do wykonania nowego pokrycia w terminie określonym w umowie, ale nie dłuższym niż 60 dni od daty dostarczenia blachodachówki i sfinansowania kosztów robocizny – ułożenia dostarczonego materiału na budynku.
Typem II objęte są 3 dachy budynków mieszkalnych o łącznej powierzchni dachów – 427 m2.
2. Minimalne wymagane parametry zastosowanych materiałów:
a) blachodachówki
Parametry materiału weryfikowane będą na bazie deklaracji właściwości użytkowych, przygotowanej zgodnie z normą PN-EN 14782:2008 lub równoważną. Tolerancja dla wymiarów zgodnie z PN-EN 10143:2008 i PN-EN 508-1:2014 lub równoważną.
Parametr Zakres wymagany
Grubość 0,5-0,7 mm
Materiał Stal ocynkowana
Zawartość cynku Min. 275g/m2
Ciężar min. kg/m2 Min. 4,7 kg/m2
Wymiary arkusza Długość min. 6000,
Szerokość min. 1100 mm
Gwarancja techniczna Min 30 lat
Gama dostępnych kolorów, czarny, szary, grafit, ceglany, czerwony, zielony, brązowy.
b) obróbki – wykonać z materiału identycznego jak pokrycie dachu, w identycznym kolorze. Stosować rozwiązanie systemowe – ten sam producent na blachodachówkę i obróbki;
c) rynny – materiał: blacha powlekana, średnice dobrane do powierzchni dachu i ilości odprowadzanej wody. Kolor dostępny: srebrny, grafit, ceglany, ciemnobrązowy, czerwony (wiśniowy);
d) rury spustowe – materiał: blacha powlekana, średnice dobrane do powierzchni dachu i ilości odprowadzanej wody. Kolor dostępny: srebrny, grafit, ceglany, ciemnobrązowy, czerwony (wiśniowy);
e) materiałów izolacyjnych pod blachę: wysokoparoprzepuszczalna membrana dachowa odporna na wysoką temperaturę i odbijająca promienie słoneczne, gwarancja min. 15 lat. Parametry:
- paroprzepuszczalność – co najmniej 3000 g/m2/24 h;
- współczynnik Sd mniej niż 0,02 m;
- gramatura – co najmniej 135 g/m2;
- zakres temperatury, w której folia zachowuje swoje parametry od -30 do +120°C;
- odporność na przesiąkanie – W2;
- wytrzymałość na rozdzieranie – co najmniej 220 N/5 cm przy rozdzieraniu wzdłużnym oraz co najmniej 160 N/5 cm przy rozdzieraniu poprzecznym.
f) konstrukcji nośnej pod blachę (łacenie) – drewno budowlane, zimpregnowane i wysuszone, wymiary zgodnie z doborem pod wybrane pokrycie dachowe i charakterystykę dachu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 7 do SWZ).
Uwaga:
jeden punkt adresowy może zawierać kilka budynków. Zamawiający zastrzega, iż lokalizacje wskazane w PFU mogą ulec zmianie.
4. W przypadku zastosowania w załączonej do SWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia, zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy pzp, jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
5. W przypadku w załączonej do SWZ dokumentacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp, rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

44112500-3 - Odachowanie

45261400-8 - Pokrywanie

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

45312310-3 - Ochrona odgromowa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 31.05.2022 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.