eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik"Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Polichtach" Zadanie realizowane z dotacji celowej z budżetu WM w ramach projektu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa - MIRS"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Polichtach”

Zadanie realizowane z dotacji celowej z budżetu WM w ramach projektu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa - MIRS"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 65 14 202, 14 65 14 238

1.5.8.) Numer faksu: 14 65 14 095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gromnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Polichtach”

Zadanie realizowane z dotacji celowej z budżetu WM w ramach projektu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa - MIRS"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ab9dd2-04c6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001683/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Polichtach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158559/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.13.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Polichtach, na dz. nr
204, Gmina Gromnik
Zakres zamówienia obejmuje:
budowę boiska o wymiarach 32,10 x 19,10 (28,10 x 15,10)m z nawierzchnią syntetyczną
poliuretanową, na warstwie elastycznej, przepuszczalnej, oświetlenie boiska, budowę
ogrodzenia po obwodzie boiska wysokości 4,0 m wraz z furtką, budowę ciągu pieszego o
nawierzchni trawiastej, wzmocnionej ekokratką, likwidację istniejącej linii napowietrznej nN
pomiędzy istniejącymi słupami nr 33 a 37,
przebudowę istniejącego stanowiska słupowego nr 33 a 37,
budowę odcinka linii kablowej nN pomiędzy słupami 33 a 37.
Przewiduje się kompleksową realizację przedmiotu inwestycji. W ramach inwestycji
należywykonać:
niwelację terenu,
na terenie wokół boiska wykonać nową nawierzchnię trawiastą.
Dane liczbowe:
Bilans terenu
powierzchnia działki nr 204 (0,48ha) 4 800,00 m^2
powierzchnia zabudowy kubaturowej 215,86 m^2
w tym:
istniejący budynek szkoły (1 i 2 kondygnacja) 163,57 m^2
istniejący budynek zaplecza szkoły (t) (1 kondygnacja) 45,89 m^2
istniejący budynek magazynowy (i) (1 kondygnacja) 6,40 m^2
powierzchnie utwardzone 960,12 m^2
w tym:
proj. boisko do koszykówki i siatkówki 32,10x19,10 (28,10x15,10)m 613,11m^2
istn. ciągi pieszo-jezdne, place o nawierzchni z kostki betonowej 347,01m^2
powierzchnie zielone 3624,02 m^2
istniejące tereny zielone 3564,92 m^2
proj. ciąg pieszy o nawierzchni trawiastej wzmocnionej ekokratką 59,10 m^2
Wskaźnik zagospodarowania terenu według MPZP
dla terenów oświaty i sportowe – UO, US
powierzchnia zabudowy – max 60% pow. terenu inwestycji,
powierzchnia biologicznie czynna – min. 30% pow. terenu inwestycji,
intensywność zabudowy – 0,1 – 0,7
dla działki nr 204 (tereny oświaty i sportowe – UO, US) wynosi
powierzchnia zabudowy – stanowi 26% powierzchni terenu inwestycji
powierzchnia biologicznie czynna – stanowi 74% powierzchni terenu inwestycji
intensywność zabudowy wynosi – 0,3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej „STWiORB”) oraz pomocniczo
przedmiar robót.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
Uwagi końcowe:
Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i
certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów
należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót,
W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód
komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym
zakresie i na własny koszt,
Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia w celu
prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego
przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. Należy zachować szczególną ostrożność
i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił
będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków
pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w
czasie od daty protokolarnego przejęcia
terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, STWiORB
lub przedmiarze robót, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto
odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom
nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że
każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub
równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty
stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że
proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie
przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy / uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.