eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krokowa › Modernizacja infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu gminy Krokowa



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu gminy Krokowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krokowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żarnowiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Krokowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6754100

1.5.8.) Numer faksu: 58 6754101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@krokowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krokowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7815ea9b-c4aa-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu gminy Krokowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7815ea9b-c4aa-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025175/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu Gminy Krokowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1960465,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji infrastruktury edukacyjno-społecznej placówek z terenu gminy Krokowa, obejmującej wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług:
1) Szkoła Podstawowa, Przedszkole i Żłobek w Krokowej – zagospodarowanie terenu i place zabaw.
2) Przedszkole w Lubocinie – wyposażenie (meble i pomoce dydaktyczne).
3) Przedszkole przy ul. Dębickiego w Sławoszynie – wyposażenie (meble i pomoce dydaktyczne).
4) Szkoła Podstawowa, Przedszkole i Żłobek w Wierzchucinie:
a) zagospodarowanie strefy wejściowej wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych,
b) opomiarowanie mediów budynku żłobka,
c) place zabaw przy żłobku i przy szkole,
d) roboty remontowe w budynku szkolnym:
- prace specjalistyczne (wzmocnienie gruntu pod ławami i stopami, podbicie i podniesienie ścian działowych, poziomowanie posadzek, badania podłoża),
- prace malarsko naprawcze,
- naprawa okładzin ściennych i podłogowych,
- naprawa spękań elewacji,
- naprawa dachu.
5) Szkoła Podstawowa w Żarnowcu – budowa bieżni lekkoatletycznej, naprawa daszku zewnętrznego, murek oporowy).
6) Założenie ksiąg obiektów budowlanych dla wykonanych placów zabaw.
7) Dostawa i montaż tablic informacyjnych o dofinansowaniu zadań – 5 szt.
8) Wykonywanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń na placach zabaw przez okres 3 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2199100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2199100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2199100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Adam Okoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191785808

7.3.3) Ulica: Goszczyno 60

7.3.4) Miejscowość: Krokowa

7.3.5) Kod pocztowy: 84-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2199100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.