Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122016/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00134947/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w procedurze zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Budowa kładki pieszo – jezdnej na potoku Młyniska wraz z dojazdami przy Zespole Szkół Budowlanych w Zakopanem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100
1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w procedurze zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Budowa kładki pieszo – jezdnej na potoku Młyniska wraz z dojazdami przy Zespole Szkół Budowlanych w Zakopanem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1852f4ea-bbbf-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029271/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kładki pieszo – jezdnej na potoku Młyniska wraz z dojazdami przy Zespole Szkół Budowlanych w Zakopanem – w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122016/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1189717,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie obiektu budowlanego, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych, jak również dokonanie wymaganych aktualnymi przepisami odbiorów przez instytucje i urzędy wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji o użytkowaniu obiektu lub dokonaniu skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, umożliwiających eksploatację zrealizowanego obiektu zgodnie z przeznaczeniem w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kładki pieszo – jezdnej na potoku Młyniska wraz z dojazdami przy Zespole Szkół Budowlanych w Zakopanem”.
2. Zamierzenie budowlane obejmować będzie:
1) Prace projektowe (ETAP I):
a) wykonanie projektu budowlanego (PB) na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Program Funkcjonalno – Użytkowego;
b) wykonanie projektów wykonawczych (PW) stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego;
c) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu uzgodnionej z Dyrekcją Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem;
d) wykonanie Przedmiaru Robót oraz Tabeli Elementów Rozliczeniowych;
e) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
f) przygotowanie kompletnych wniosków i uzyskanie w imieniu inwestora stosownych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zatwierdzenia projektu budowlanego.
2) Roboty budowlane (ETAP II):
a) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę;
b) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu i uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi ul. Kasprusie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót;
c) dokonanie zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zakopanem;
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, w tym, w szczególności: wykonanie niezbędnych rozbiórek, obiektów, budowli, urządzeń budowlanych wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki, zabezpieczenie i przebudowa kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej, wycinka drzew kolidujących z inwestycją, budowa obiektu mostowego wraz z dojazdami, montaż oznakowania pionowego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, doprowadzenie do należytego stanu oraz uporządkowanie terenu;
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego;
f) pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu (lub zgłoszenia zakończenia robót) zrealizowanego na podstawie umowy;
g) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót;
h) pełnienie nadzoru autorskiego polegającego na stwierdzaniu w trakcie realizacji inwestycji zgodności z dokumentacją projektową, uzgadnianiu możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej jak również kwalifikacji zmian wprowadzonych w trakcie realizacji projektu budowlanego oraz uczestniczeniu w radach budowy zwoływanych przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym [zwanym dalej „PFU”], który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisach niniejszej SWZ w tym PFU występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Celem niniejszego postępowania jest uzyskanie efektu końcowego w postaci robót budowlanych o określonej w SWZ funkcjonalności i przeznaczeniu, a nie wykonanie ich przy użyciu materiałów i urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym.
6. Zamawiający zastrzega, iż roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga zaprojektowania a następnie wykonania robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45233140-2 - Roboty drogowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Usługowa ECO-STAN – Stanisław Kułach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 512099038
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 148
7.3.4) Miejscowość: Biały Dunajec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
- Dostawa wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PROGRAMU KONSERWATORSKIEGO I DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ TOWARZYSZĄCYCH MODERNIZACJI WYSTAW STAŁYCH ORAZ STREFY WEJŚCIOWEJ NA PARTERZE I W PIWNICY RATUSZA STAROMIEJSKIEGO
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.